geen van die anti-zwarte piet mensen hebben sowieso kinderenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
Even een vraagje algemeen.
Wie van jullie heeft er een kind(eren)?
Je argumenten, voor zover je die al had, zijn op.quote:
zegt de persoon die kinderen wil ontvoeren in een juten zakquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je argumenten, voor zover je die al had, zijn op.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
zegt de persoon die kinderen wil ontvoeren in een juten zak
Nee..... ik citeer je letterlijk ...... want jij ontkent ineens dat je suggereerde dat ze bewust een on-Nederlandse naam koos.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Pas je nu werkelijk mijn formulering aan om je belachelijk zwakke punt toch nog halfbakken te kunnen maken?
JIJ MAAKT NEDERLAND KAPOT DOOR TEGEN DEZE OER HOLLANDSE TRADITIE TE ZIJN!!!11!!!111quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk mensen, maar ik vind dit best een ludieke actie voor een tegenbeweging.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
JIJ MAAKT NEDERLAND KAPOT DOOR TEGEN DEZE OER HOLLANDSE TRADITIE TE ZIJN!!!11!!!111
Nee je citeert helemaal niet letterlijk, je verandert de volgorde van mijn woorden op vrij suggestieve wijze. (En laat er ook een redelijk aantal weg..) Een letterlijk citaat zie je in mijn vorige post.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee..... ik citeer je letterlijk ...... want jij ontkent ineens dat je suggereerde dat ze bewust een on-Nederlandse naam koos.
Maar goed..... ze koos dus niet bewust, zeg je?
Idd de naam klinkt on-Nederlands... dat kan best, met een Kameroense vader.
Waarom dan die nadruk dat haar naam on-Nederlands klinkt ?
Nou precies, Ik heb een zoontje van 3, ik wil dat mijn zoontje net zoals ik gewoon opgroeit met Sinterklaas & Zwarte Piet!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
geen van die anti-zwarte piet mensen hebben sowieso kinderen
Met die insteek breng je dus wel een racistisch element in de opvoeding van je kind.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou precies, Ik heb een zoontje van 3, ik wil dat mijn zoontje net zoals ik gewoon opgroeit met Sinterklaas & Zwarte Piet!
Net zoals mijn ouders mij daarmee hebben opgevoed en moet dat ontnomen worden door een 10% Medelanders die het allemaal racistisch vinden?
Nou echt niet.
Nee dat racistische element word er door volwassen mensen aan de haren bij getrokken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Met die insteek breng je dus wel een racistisch element in de opvoeding van je kind.
je bent zelf een racistisch element op deze forumquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Met die insteek breng je dus wel een racistisch element in de opvoeding van je kind.
Nou nee, de VN en Human Rights Watch hebben ook kritiek op dit element van het Sinterklaasfeest.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:26 schreef Straatcommando. het volgende:
Weet je, deze hele discussie is nonsens. Ik denk dat de algemene consensus is dat zwarte piet moet blijven zoals 'ie is. Een kleinere groep heeft dus gewoon maling aan de meerderheid en wil zijn zin erdoorheen drukken. Da's toch bijzonder matig is het niet? Gewoon, ook al is een meerderheid tegen verandering, net zo lang blijven drammen tot je je zin krijgt. En dan achteraf janken over polarisatie.
Flikker toch op.
Maaaaar, is Piet wel een boeman bij jullie, precies zoals hij volgens de tradities, waar je zo graag aan vast wil houden, zou moeten zijn?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou precies, Ik heb een zoontje van 3, ik wil dat mijn zoontje net zoals ik gewoon opgroeit met Sinterklaas & Zwarte Piet!
Net zoals mijn ouders mij daarmee hebben opgevoed en moet dat ontnomen worden door een 10% Medelanders die het allemaal racistisch vinden?
Nou echt niet.
Dat is hoe de politiek correcte elite rolt, je zal maar eens racisme verweten kunnen worden.. dan kun je t echt wel schudden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:26 schreef Straatcommando. het volgende:
Weet je, deze hele discussie is nonsens. Ik denk dat de algemene consensus is dat zwarte piet moet blijven zoals 'ie is. Een kleinere groep heeft dus gewoon maling aan de meerderheid en wil zijn zin erdoorheen drukken. Da's toch bijzonder matig is het niet? Gewoon, ook al is een meerderheid tegen verandering, net zo lang blijven drammen tot je je zin krijgt. En dan achteraf janken over polarisatie.
Flikker toch op.
Jij doet niet meer mee.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
je bent zelf een racistisch element op deze forum
Laten we een racistisch fenomeen houden omdat de meerderheid het wil.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:26 schreef Straatcommando. het volgende:
Flikker toch op.
Ik (nog?) niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
Even een vraagje algemeen.
Wie van jullie heeft er een kind(eren)?
Nee, want het heeft niks met racisme te maken, volwassenen willen dat er van maken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
ahh.... de persoonlijke aanval.... typisch voor intolerante zogenaamde ZP-lovers..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee je citeert helemaal niet letterlijk, je verandert de volgorde van mijn woorden op vrij suggestieve wijze. (En laat er ook een redelijk aantal weg..) Een letterlijk citaat zie je in mijn vorige post.
Wat ben je ook een slap mannetje.
Grappig dat je dat zegt met Tan als avatar.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Laten we een racistisch fenomeen houden omdat de meerderheid het wil.
jawel wij zijn inde meerderheid, jij doet niet meer meequote:
Onder VN versta je de werkgroep van mevrouw Shepherd? Die, stiekem, niet eens echt een VN gezant is maar slecht gelieerd is aan..?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou nee, de VN en Human Rights Watch hebben ook kritiek op dit element van het Sinterklaasfeest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |