Wat een vreemde logica, de vrachtwagenchauffeurs de schuld geven van het niet kunnen anticiperen wat vele automobilisten blijkbaar niet meer kunnen of willen als ik hier zo de reacties lees dat ze niet eens het geduld meer hebben om 1 kilometer achter een vrachtwagen te hangen voor hun afrit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:20 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dit dus. Naast beter gedrag van uitvoegende automobilisten zou er dus ook meer oog moeten zijn voor plakkende vrachtwagens. Als zij voldoende afstand houden tot hun voorganger dan kan je er gewoon tussen.
[ afbeelding ]
Ja weet ik, ik hoop dat ze ooit nog verstandig wordt. Maar ook wat andere mensen hier posten alsof het de normaalste zaak van de wereld is om zomaar van links naar rechts op de weg te schieten en dan niet eens zichzelf afvragen of het wel normaal verkeersgedrag is.quote:
Dezelfde logica om een linksplakker de schuld te geven voor het rechts inhalen. Het ene gedrag lokt het andere uit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat een vreemde logica, de vrachtwagenchauffeurs de schuld geven van het niet kunnen anticiperen wat vele automobilisten blijkbaar niet meer kunnen of willen als ik hier zo de reacties lees dat ze niet eens het geduld meer hebben om 1 kilometer achter een vrachtwagen te hangen voor hun afrit.
Al deze mensen die hier dit geduld niet meer hebben zouden ook verplicht jaarlijks een rijexamen moeten doen. Deze zijn totaal niet met het verkeer en de veiligheid van overige verkeersdeelnemers bezig alleen maar om zo snel mogelijk vooraan bij het stoplicht te staan.
Ik zie ze nog wel eens ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:12 schreef _VoiD_ het volgende:
ik denk dat je ervan versteld staat hoeveel mensen op deze manier uitvoegen.
Aks je het over mij hebt raad ik je aan mijn post nog eens goed te lezen voordat je dit soort domme conclusies trekt. Dan zul je misschien zien dat ik liever niet blijf hangen achter een vrachtwagen (belemmert immers ook het zicht, hoeveel afstand je ook houdt), maar dat ik pas inhaal als ik weet dat het kan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat een vreemde logica, de vrachtwagenchauffeurs de schuld geven van het niet kunnen anticiperen wat vele automobilisten blijkbaar niet meer kunnen of willen als ik hier zo de reacties lees dat ze niet eens het geduld meer hebben om 1 kilometer achter een vrachtwagen te hangen voor hun afrit.
Ze zegt toch ook dat die automobiliste niet de afslag had moeten nemen op het laatste moment. Ik heb dat ook een keer gehad, een paar vrachtwagens in willen halen maar op de linkerbaan vertraagde het verkeer waardoor ik het net niet haalde. Jammer dan, dan ga ik bij de volgende eraf. Kiezen voor inhalen in zo'n geval betekent niet dat je dan ook meteen levensgevaarlijke risico's neemt, dat verzin jij er zelf bij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:56 schreef Basp1 het volgende:
Als ik zie dat het druk op de weg is ga ik idd al eerder rechts rijden om geen gekke taferelen hoeven uit te halen, maar blijkbaar is anticiperen een te moeilijk woord voor veel automobilisten.
Als dit een rijstijl is van iemand is niet vragen OF maar WANNEER er ongelukken gebeuren. Het filmpje bewijst dat maar weer eensquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
(...) dus geef je plankgas en keil je hem op hoop van zegen naar rechts voor die voorste, en vervolgens blijkt de uitvoegstrook vol te staan. (...)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |