Dat idd, mensen denken in de auto dat ze onsterfelijk zijn!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:49 schreef Metro2005 het volgende:
Die hedendaagse instelling van: "Mij kan niks gebeuren in mijn stalen koekblikkie" zie ik helaas véél te vaak en elke dag weer.
Ze heeft wel geluk gehad zegquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:30 schreef Metro2005 het volgende:
Foto van het wrak na de 2e aanrijding:
[ afbeelding ]
niet over 2 banen, en al helemaal niet zonder zichtquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maak jij ook van die achterlijke bewegingen bij het uitvoegen?
Ik denk dat deze total loss is.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:30 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]
je kijkt zo te zien tegen de rechter-achterkant aan. je kan goed zien dat precies het bestuurdersgedeelte redelijk intact is gebleven (dak zal er wel afgeknipt zijn door de brandweer).quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:30 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou nooit meer een lot kopen want ze heeft haar geluk voor dit leven tot aan haar achterkleinkinderen wel opgebruikt lijkt mequote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:56 schreef Bredemug het volgende:
Als ik haar was zou ik per direct zoveel mogelijk loten kopen, want je gaat nog eerder dood door een blikseminslag terwijl je in je huiskamer zit dan dat je dit wonder boven wonder overleeft.
Nooit meer achter het stuur kruipen kan nog veel minder kwaad.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:10 schreef Jellereppe het volgende:
Een paar rijlessen kan geen kwaad.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kom DS4, iedereen rijdt tegenwoordig toch met navigatie als ie niet weet waar hij zijn moet?
Die dingen geven ruim van te voren aan waar je heen moet.
Ik ken serieus niemand meer die als ie ergens heen moet waar hij/zij onbekend is dan vervolgens de landkaart en een stratenboek erbij pakt.
Hoezo bijna?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:13 schreef Geralt het volgende:
Ik zou bijna zeggen eigen schuld dikke bult.
Mee eens. Ik denk dat minimaal de helft van de mensen die al een tijdje z'n rijbewijs heeft dit wel eens gedaan heeft. Incidenteel, reflex, noem maar op.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:47 schreef manifold het volgende:
Iedereen is er hier blijkbaar van overtuigd dat het hem of haar niet had kunnen overkomen, en ik ben blijkbaar de enige die daar niet zo zeker van is, en dat vond ik misschien nog het meest schokkende aan het filmpje.
Was het een hele handige manoeuvre van de automobilist, dat absoluut niet, maar ik zou het ook niet als een levensgevaarlijke manoeuvre willen omschrijven. De afrit lijkt nog ver door te lopen, dus het was ook niet alsof ze last-minute wilden uitvoegen. Een situatie die 999.999 keer goed gaat, maar net die miljoenste keer heb je de pech dat het verkeer daar opeens stil staat. Natuurlijk moet je er rekening mee houden, en natuurlijk had het voorkomen kunnen worden, maar toch...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |