Jaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:02 schreef gianni61 het volgende:
wat is het nieuws? dat een vrouw niet oplette tijdens het rijden?
Kan wel prima mits je overzicht hebt. Ergo als het rustig is, er geen vrachtwagens rijden en je zicht op de uitvoegstrook niet belemmerd is.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:12 schreef ShevaJB het volgende:
Ze gaat ook in een beweging twee stroken over. Niet zo handig.
Veel te veel. Met fatsoenlijk zicht geen enkel probleem. Mits je fatsoenlijk kunt autorijden en situaties dus ook kunt inschatten als prima veilig of als nou laten we dat maar eventjes niet doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:12 schreef _VoiD_ het volgende:
ik denk dat je ervan versteld staat hoeveel mensen op deze manier uitvoegen.
Of invoegen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:12 schreef _VoiD_ het volgende:
Dit ja, ik rij nog zo voorzichtig, maar als iemand daar op mijn auto zou knallen, dan zit ze precies op mijn de plek waar mijn dochter zit; kutlui die dit soort dingen doen. Ik hoop dat ze er van geleerd heeft, en vooral dat andere mensen dat doen...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:11 schreef Geralt het volgende:
Ik denk dat we van geluk mogen spreken dat ze achter op een vrachtwagen klapt en niet achterop een personenauto met gezin erin ofzo
Dat weet je niet altijd, zeker niet als je ergens onbekend bent. Maar dat dit niet de manier is, is een tweede. Die les zal ze ook wel hebben geleerd neem ik aan...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:11 schreef Geralt het volgende:
Buiten dat, je weet welke afslag je moet hebben,
Kom DS4, iedereen rijdt tegenwoordig toch met navigatie als ie niet weet waar hij zijn moet?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:20 schreef DS4 het volgende:
Dat weet je niet altijd, zeker niet als je ergens onbekend bent.
Dat iedereen met navi rijdt klopt volgens mij niet, maar juist met navi kun je je nog wel eens lelijk vergissen als je met verouderde kaarten rijdt. B.v. een afslag die ineens korter bij ligt oid. Bij Eindhoven zijn er denk ik nogal wat mensen de afgelopen jaren gedwongen geweest om flink om te rijden vanwege hun navigatie...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:22 schreef Geralt het volgende:
Kom DS4, iedereen rijdt tegenwoordig toch met navigatie als ie niet weet waar hij zijn moet?
Die dingen geven ruim van te voren aan waar je heen moet.
Ik ken serieus niemand meer die als ie ergens heen moet waar hij/zij onbekend is dan vervolgens de landkaart en een stratenboek erbij pakt.
Wel mooi geworden daar he.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:28 schreef DS4 het volgende:
Bij Eindhoven zijn er denk ik nogal wat mensen de afgelopen jaren gedwongen geweest om flink om te rijden vanwege hun navigatie...
Dat zeker ja. Hoe veel van die petjesrijders en andere idioten in godsnaam aan hun rijbewijs komen is voor mij een raadsel. Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:26 schreef nattermann het volgende:
Dit soort ongevallen blijf je houden zolang je in België bij de Blueband voor je rijbewijs kunt sparen. Ze zouden eens fatsoenlijk rijopleidingen moeten invoeren.
tenango?quote:
Absoluut, het gebeurd mij zowat dagelijks dat ik gewoon op de cruise control rechts rijdt, iemand me inhaalt en naar rechts komt (en vaak snijdt) om dan uit te voegen terwijl achter me de weg leeg is.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:24 schreef Starm het volgende:
Geen slimme actie, wel leerzaam aangezien er veel meer mensen op deze manier uitvoegen.
Ik ken er heel wat, zijn allemaal vrouwen trouwens.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kom DS4, iedereen rijdt tegenwoordig toch met navigatie als ie niet weet waar hij zijn moet?
Die dingen geven ruim van te voren aan waar je heen moet.
Ik ken serieus niemand meer die als ie ergens heen moet waar hij/zij onbekend is dan vervolgens de landkaart en een stratenboek erbij pakt.
Vroegâh, paar decennia terug, mocht je in België gaan rijden zodra je 18 was. Rijopleiding?..neuh.. rijexamen?..neuhquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:31 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Hoe veel van die petjesrijders en andere idioten in godsnaam aan hun rijbewijs komen is voor mij een raadsel. Onbegrijpelijk.
Je bent wel erg hard.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
Eigen schuld, moet je maar normaal rijden en niet zomaar achter vrachtwagens langs schieten.
doe ik ook vaak (minus het snijden danquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Absoluut, het gebeurd mij zowat dagelijks dat ik gewoon op de cruise control rechts rijdt, iemand me inhaalt en naar rechts komt (en vaak snijdt) om dan uit te voegen terwijl achter me de weg leeg is.
Het is niet erg slim om met volle snelheid de afrit op te rijden waarvan je door de vrachtwagens niet kunt zien of de baan vrij is.quote:
Of invoegen: tussen twee vrachtwagens door en meteen inhalen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:12 schreef _VoiD_ het volgende:
Ik vermoed dat de rechterhelft van de auto niet meer bestaat...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:27 schreef Leipo666 het volgende:
btw: zijn er foto's van het wrak? ben benieuwd hoe de auto er nog uitzag na de dubbele crash
Maak jij ook van die achterlijke bewegingen bij het uitvoegen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:26 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
doe ik ook vaak (minus het snijden dan) om te voorkomen dat jij net ook uitvoegd en ik de hele tijd achter je moet zitten op de 1 rijstrooksweg die daarna volgt
Toen moest er nog een klap komen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |