abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:27:25 #1
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_145559839
ORANJE -
Een groep van honderd alleenstaande mannelijke asielzoekers moet weg uit de opvang in het Drentse Oranje na klachten van omwonenden over overlast.
Burgemeester Broertjes van de gemeente Midden-Drenthe zocht contact met het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) na verontrustende berichten van bewoners in omliggend dorpen, meldt RTV Drenthe. De mannen trekken er vaak op uit voor bijvoorbeeld winkelbezoekjes.

De burgemeester heeft met het COA afgesproken dat in het vakantiepark alleen nog gezinnen uit Syrië worden gehuisvest. De honderd mannen worden woensdag overgeplaatst.
Het vakantiepark in Oranje (200 inwoners) huisvest nu ongeveer 400 asielzoekers. Dat kunnen er maximaal 1400 worden.

Het tempo van de instroom wordt vanwege de onrust verlaagd. Elke week wordt gekeken hoeveel vluchtelingen erbij kunnen. Ook komen er meer beveiligers rond het park en wordt er draadloos internet geïnstalleerd, zodat de asielzoekers niet meer het dorp in hoeven om te internetten.

http://www.telegraaf.nl/b(...)rs_moeten_weg__.html

Klagen over mensen die zijn gevlucht. Het zijn allemaal hoogopgeleide academici die gevlucht zijn voor vervolging. Ik denk dat alle PvdA stemmers ze wel in hun buurt willen want dat zijn geen racisten.
pi_145559912
Hey, hey, rustig maar. Die mannen zijn gewoon vooruitgereisd! Die gezinnen komen vanzelf wel. Zo mooi dat deze mensen hier nu zijn en ook niet meer van plan te zijn weg te gaan. O+
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:32:11 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_145560100
Hoe zou het trouwens overlast opleveren dat ze vaak eropuit trekken? Hoe gedragen de mannen zich dan daarbij? Waarom krijgen wij hierover niets te horen?
Je suis Charlie Sheen
  PR/Manusje van alles woensdag 15 oktober 2014 @ 10:37:56 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_145560107
Zitten in het Pipodorp van Hennie van der Most. Speelstad Oranje. _O- Dorp bestaat letterlijk uit één lange straat. Veel boerderijen. Er is geen fuck in de omgeving.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles woensdag 15 oktober 2014 @ 10:38:17 #6
Toezicht is gezond!
pi_145560116
quote:
5s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:37 schreef NotYou het volgende:
Hoe zou het trouwens overlast opleveren dat ze vaak eropuit trekken? Hoe gedragen de mannen zich dan daarbij? Waarom krijgen wij hierover niets te horen?
De buurtbus zit vol.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_145560147
Als ze echt overgeplaatst worden zal er vast wel iets aan de hand zijn. Wie wordt er nu met deze kennelijke overlastgevers opgezadeld?
Je suis Charlie Sheen
  PR/Manusje van alles woensdag 15 oktober 2014 @ 10:39:45 #8
Toezicht is gezond!
pi_145560169
quote:
ORANJE - Vandaag nog vertrekt een groep van honderd alleenstaande asielzoekers uit de opvang in Oranje. Een aantal van deze mensen is al vertrokken. Volgens burgemeester Jan Broertjes van Midden-Drenthe is er onrust in de omgeving. De burgemeester heeft overleg gehad met het COA (Contact Orgaan opvang Asielzoekers).

De asielzoekers die vandaag vertrekken hebben al een verblijfstatus en zouden slechts een dag in Oranje verblijven op weg naar een nieuwe plek. Maar zij zitten nu al langer in Oranje en dat was niet de bedoeling. Het zijn mensen die al een tijdje in Nederland zijn en ook een beetje geld hebben om meer te ondernemen. Zij hadden onderdak in het Energy Village Hotel in de Eemshaven, maar dat centrum is gesloten. De gemeente wilde het daar niet langer openhouden.

De hele opvanglocatie in Oranje beschikt sinds vandaag over wifi. Daardoor hoeven de vluchtelingen niet meer aan de rand van het park te verblijven om te internetten.

Daarnaast wordt het tempo van instroom van vluchtelingen verlaagd. Oranje vangt 1400 vluchtelingen op, maar het centrum loopt de komende weken nu minder snel vol. Er worden in Oranje veel Syrische gezinnen gehuisvest omdat het 'Pipodorp' zich daarvoor goed leent. Zo'n tachtig procent van het dorp bestaat straks uit Syrische vluchtelingen.

Een speciale buslijndienst wordt opgezet voor de vluchtelingen. Nieuwkomers in Oranje zijn niet altijd op de hoogte van bepaalde gebruiken en verkeersregels in Nederland. Het COA belooft snel goede voorlichting te tegen aan deze mensen.
  PR/Manusje van alles woensdag 15 oktober 2014 @ 10:41:37 #9
Toezicht is gezond!
pi_145560221
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)oranje-11735803.html

Heel dat 'pretpark' is verhuurd. _O-
pi_145560223
quote:
Heb me er wel vaker over verbaasd dat dit soort mensen zomaar het verkeer in mag. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_145560437

Je suis Charlie Sheen
pi_145560525
quote:
Kijk waar ze nu zitten. Ziet er toch prima uit ?
  PR/Manusje van alles woensdag 15 oktober 2014 @ 10:54:33 #13
Toezicht is gezond!
pi_145560538
Ik zeg dat ik uit die zandbak kom en ik krijg dan ook een huis. En wifi in het pipodorp. Wat dus betekent dat al die lui ook tenminste een smartphone hebben. :') Graties met de bus. _O_ alles graties.
pi_145560560
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kijk waar ze nu zitten. Ziet er toch prima uit ?
Nee deze meneer wil een huis en vindt twee maanden daarvoor wel een redelijke termijn. :D Ook willen ze pretty much allemaal het gezin laten overkomen en worden die gezinsleden door de overheid op papier dan niet meer als asielzoekers gezien/benoemd. _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_145560663
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee deze meneer wil een huis en vindt twee maanden daarvoor wel een redelijke termijn. :D Ook willen ze pretty much allemaal het gezin laten overkomen en worden die gezinsleden door de overheid op papier dan niet meer als asielzoekers gezien/benoemd. _O_
Nah dat ze hier heen willen komen heb ik geen probleem mee. Alleen beetje jammer dat deze tijdelijke opvang die gewoon prima is niet goed genoeg is. Weet niet hoe hij er thuis bij zat ?
pi_145560765
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah dat ze hier heen willen komen heb ik geen probleem mee. Alleen beetje jammer dat deze tijdelijke opvang die gewoon prima is niet goed genoeg is. Weet niet hoe hij er thuis bij zat ?
Je suis Charlie Sheen
pi_145560782
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nah dan moet die ook niet zo zeuren. Al genoeg mensen in Nederland die over van alles zeuren :P
  woensdag 15 oktober 2014 @ 11:06:04 #18
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_145560824
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zeg dat ik uit die zandbak kom en ik krijg dan ook een huis. En wifi in het pipodorp. Wat dus betekent dat al die lui ook tenminste een smartphone hebben. :') Graties met de bus. _O_ alles graties.
Opeens heb je het: Je word vluchteling. :Y

Waar vlucht jij naar toe?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_145560839
Das natuurlijk een ander maar toch :P
pi_145561149

Als jij wanneer vrouwen en dochters verkracht worden, 'jullie' ontnomen 'eer' kennelijk het voornaamste vindt en de verwoestende emotionele impact die zoiets moet hebben op juist de mensen waarvan je zou moeten houden kennelijk pas daarna komt.. (if at all) tja.. dan heb ik eigenlijk maar weinig goeds over je te zeggen. :r
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 15 oktober 2014 @ 11:19:56 #21
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_145561180
Wat is nu precies de overlast? Dat staat niet in het artikel. Ze hebben het over 'winkelbezoekjes'. Dat is toch precies wat een winkelier wil? Dat mensen zijn winkel bezoeken?
The End Times are wild
pi_145561207
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:19 schreef LXIV het volgende:
Wat is nu precies de overlast? Dat staat niet in het artikel. Ze hebben het over 'winkelbezoekjes'. Dat is toch precies wat een winkelier wil? Dat mensen zijn winkel bezoeken?
Misschien dat de bewoners daar langer in de rij moeten staan bij de kassa ?
pi_145561208
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:19 schreef LXIV het volgende:
Inderdaad, je zou geneigd zijn te denken dat de extra omzet welkom is. Misschien kijken ze alleen maar zonder iets te kopen? :?
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 15 oktober 2014 @ 11:21:53 #24
262 Re
Kiss & Swallow
pi_145561231
ze pikken de vrouwtjes in natuurlijk, 100 geile singles op zoek naar Hollandsch vleesch
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_145561234
quote:
13s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:18 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als jij wanneer vrouwen en dochters verkracht worden, 'jullie' ontnomen 'eer' kennelijk het voornaamste vindt en de verwoestende emotionele impact die zoiets moet hebben op juist de mensen waarvan je zou moeten houden kennelijk pas daarna komt.. (if at all) tja.. dan heb ik eigenlijk maar weinig goeds over je te zeggen. :r
Mja cultuur dingetje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')