abonnement Unibet Coolblue
pi_147111997
Want 'W' is niet kvlt genoeg :Y
nee, jij dan!
pi_147112149
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 09:12 schreef Gehenna het volgende:
Want 'W' is niet kvlt genoeg :Y
Uiteraard. Vyteraert.
pi_147116936
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 08:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik heb 'm op plaat.

Het is overigens VVorld VVithout End.
Excuus.

Ik heb hem alleen gekopieerd. Katharsis vind ik samen met Teitanblood wel zo'n beetje de beste bands van de afgelopen jaren.
pi_147116997
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 14:19 schreef Gewas het volgende:

[..]

Excuus.

Ik heb hem alleen gekopieerd. Katharsis vind ik samen met Teitanblood wel zo'n beetje de beste bands van de afgelopen jaren.
Bijna alles van Noevdia is fantastisch. Wat daar uitkomt koop ik vrijwel altijd.
pi_147117108
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 14:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Bijna alles van Noevdia is fantastisch. Wat daar uitkomt koop ik vrijwel altijd.
Volgens mij zijn die gasten van dat label heel serieus als het op black/death aankomt.

Heb je ook dat eerste album van Funeral Mist?

Ik kocht die vlak na release, nooit een van mijn favoriete albums geweest maar vond het wel hele intense muziek.
pi_147117145
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 14:27 schreef Gewas het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die gasten van dat label heel serieus als het op black/death aankomt.

Heb je ook dat eerste album van Funeral Mist?

Ik kocht die vlak na release, nooit een van mijn favoriete albums geweest maar vond het wel hele intense muziek.
Ik heb een tijdje geleden die hele box gekocht. Ja dus.

Maranatha vind ik nog altijd het beste album.
pi_147186820
Katharsis - Fourth Reich



Ik had hem geloof ik in het vorige topic al neergezet maar hij is zo goed. Die artwork van dit album is ook echt geweldig.
pi_147196117
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 16:10 schreef Gewas het volgende:
Katharsis - Fourth Reich

[ afbeelding ]

Ik had hem geloof ik in het vorige topic al neergezet maar hij is zo goed. Die artwork van dit album is ook echt geweldig.
Die eerste twee nummers zijn fantastisch inderdaad. Licht uit, kaarsen en wierook aan en blazen maar.

O, en de teksten natuurlijk. True met een hoofdletter... eh... V.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2014 19:58:26 ]
pi_147209341
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 19:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Die eerste twee nummers zijn fantastisch inderdaad. Licht uit, kaarsen en wierook aan en blazen maar.

O, en de teksten natuurlijk. True met een hoofdletter... eh... V.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb me nog nooit verdiept in de teksten van dit album, zou ik eigenlijk eens moeten doen.

Eerste twee nummers vind ik ook het best. Vooral die langzame stukken vind ik zo mooi en op sommige momenten klinkt het enorm melodieus (bv het einde van het tweede nummer). Dit album heeft eigenlijk alles wat ik mooi vind aan black metal.
pi_147209662
Ik was die Pink Floyd en David Bowie LP's aan de muur zat.



Mayhem - Deathcrush
Teitanblood - Purging Tongues
Deathspell Omega - Diabolus Absconditus/Mass Grave Aesthetics
Degial - Death's Striking Wings
pi_147238622
Zag gister dat Taake volgende week (8 december) een nieuw album uitbrengt: Stridens Hus.

Ben wel benieuwd. Vond hun laatste album (Noregs Vaapen) behoorlijk goed.
  woensdag 3 december 2014 @ 11:10:11 #113
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_147242369
Deze vind ik ook nog steeds geweldig. Ik moest in het begin een beetje wennen aan het vreemde sfeertje van dit album, maar wat een plaat _O_
nee, jij dan!
pi_147245554
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:10 schreef Gehenna het volgende:
Deze vind ik ook nog steeds geweldig. Ik moest in het begin een beetje wennen aan het vreemde sfeertje van dit album, maar wat een plaat _O_
Even heel vlug doorheen geluisterd. Klinkt interessant dus ga hier morgen voor zitten (moet zo weg). :)

Ik heb net stukjes van de remake van Under the Sign of Hell (2011) geluisterd van Gorgoroth. Wat een totale verkrachting. :X Elk gevoel, elke agressie is verdwenen. Heb snel weer de originele opname opgezet uit 1997.
pi_147246384
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_147269703
Had gister dit cd'tje nog gevonden bij mijn ouders thuis.

Zyklon B - Blood must be shed



Pure agressie, pure haat. Absolute aanrader.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2014 04:28:28 ]
pi_147269763
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:10 schreef Gehenna het volgende:
Deze vind ik ook nog steeds geweldig. Ik moest in het begin een beetje wennen aan het vreemde sfeertje van dit album, maar wat een plaat _O_
Gast, dit is geniaal. _O_ Enig idee waar dit album te koop is?

Ik ben van plan aan de Kerstman wat black metal albums te vragen. Anthems to the Welkin at Dusk van Emperor is hier al vaak genoemd dus die staat sowieso op mijn verlanglijstje.

De pest met veel van die underground black metal is dat er soms amper aan te komen is. Maar dat houd het wel heel erg true denk ik. :')
pi_147269863


Nieuwe patch op mijn jas gezet.
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2014 @ 07:08:51 #119
187254 Giertje
lets all make believe
pi_147269942
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 06:46 schreef Gewas het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe patch op mijn jas gezet.
das precies dezelfde jas die ik ook al jaren heb
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_147269989
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 07:08 schreef Giertje het volgende:

[..]

das precies dezelfde jas die ik ook al jaren heb
:7

Ik kan me niet eens meer herinneren hoe lang ik deze jas al heb. Denk sinds 2004 lol.
pi_147273036
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 05:49 schreef Gewas het volgende:

[..]

Gast, dit is geniaal. _O_ Enig idee waar dit album te koop is?

Ik ben van plan aan de Kerstman wat black metal albums te vragen. Anthems to the Welkin at Dusk van Emperor is hier al vaak genoemd dus die staat sowieso op mijn verlanglijstje.

De pest met veel van die underground black metal is dat er soms amper aan te komen is. Maar dat houd het wel heel erg true denk ik. :')
^O^

Hmm hij was altijd bij Southern Lord te koop, maar nu niet meer...

ik ben bang alleen 2e hands nog: http://www.discogs.com/sell/list?master_id=41898&ev=mb maar op die eerste na, zijn ze redelijk prijzig geworden


Southern Lord VS dus nog wel: http://southernlord.com/store/view/lurker-of-chalice-s-t-re-issue

$10 slechts, maar dus ook $10 verzendkosten :{
nee, jij dan!
pi_147273202
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 05:49 schreef Gewas het volgende:

[..]

Gast, dit is geniaal. _O_ Enig idee waar dit album te koop is?

Lurker of Chalice is trouwens een projectje van Wrest a.k.a Leviathan, z'n werk met Leviathan haalt het niet bij die plaat imho. Maar af en toe komt ie een beetje in de buurt:


Overigens deze docu al gezien?

nee, jij dan!
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2014 @ 16:03:41 #123
187254 Giertje
lets all make believe
pi_147281310
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 07:17 schreef Gewas het volgende:

[..]

:7

Ik kan me niet eens meer herinneren hoe lang ik deze jas al heb. Denk sinds 2004 lol.
ik zit nu op nummer 3 :D heerlijke jassen zijn het
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_147285047
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 10:51 schreef Gehenna het volgende:

[..]

^O^

Hmm hij was altijd bij Southern Lord te koop, maar nu niet meer...

ik ben bang alleen 2e hands nog: http://www.discogs.com/sell/list?master_id=41898&ev=mb maar op die eerste na, zijn ze redelijk prijzig geworden


Southern Lord VS dus nog wel: http://southernlord.com/store/view/lurker-of-chalice-s-t-re-issue

$10 slechts, maar dus ook $10 verzendkosten :{
Thanks voor de tip, maar ik bestel liever niet via het buitenland. Vind dat kut met betalen, verzendkosten enz.

Heb deze week nog een bestelling van Discorder geannuleerd. Zit al maanden op die cd te wachten maar is blijkbaar niet leverbaar. Heb dat heel vaak met onbekende cd's.

Perditor - Divine Riddles



Dit album heb ik vandaag 3x geluisterd. Ubersatanische muziek, echt gestoord. :9 Is een Nederlandse band.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2014 18:25:32 ]
pi_147285144
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 10:57 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Lurker of Chalice is trouwens een projectje van Wrest a.k.a Leviathan, z'n werk met Leviathan haalt het niet bij die plaat imho. Maar af en toe komt ie een beetje in de buurt:


Overigens deze docu al gezien?

Nope, die docu ken ik niet. Zal er morgen naar kijken.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:03 schreef Giertje het volgende:

[..]

ik zit nu op nummer 3 :D heerlijke jassen zijn het
Yeah
En als kleding oud is krijgt het vaak zo'n mooie kleur vind ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')