Ja het is een beetje voor mij als waarom veel mensen geen Hip-Hop of Metal kunnen waarderen, Ik kan niet naar The Beach Boys luisteren zonder me heel vreemd te voelen, hele cheesy muziek vind ik het, krijg er allemaal rare associaties bij, het klopt gewoon niet echt voor me.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van die eerste vind ik ook driekwart niks, alleen God Only Knows zit wel heel goed in elkaar moet ik zeggen. En Sloop John B ook wel.
Meer dan de singletjes ken ik ook niet. Radiohead was ik ooit groot fan van.
Ik heb niks tegen hem hoor, vind gewoon die hype zwaar overdreven, maar die lijkt gelukkig wat afgekoeld na dat gedrocht van een single dat hij onlangs uitbracht.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:13 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat compenseer je dan wel weer met je onbegrensde liefde voor Kendrick.
Ik ken dat gevoel. Bij de Beach Boys ga ik stil in een hoekje zitten met oordopjes inquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja het is een beetje voor mij als waarom veel mensen geen Hip-Hop of Metal kunnen waarderen, Ik kan niet naar The Beach Boys luisteren zonder me heel vreemd te voelen, hele cheesy muziek vind ik het, krijg er allemaal rare associaties bij, het klopt gewoon niet echt voor me.
[..]
Ik heb niks tegen hem hoor, vind gewoon die hype zwaar overdreven, maar die lijkt gelukkig wat afgekoeld na dat gedrocht van een single dat hij onlangs uitbracht.
Hé Max, wat voor klassiekers vind jij allemaal driewerf kut en verwoord het alsjeblieft in steeds overtreffende overdrijvingen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:13 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat compenseer je dan wel weer met je onbegrensde liefde voor Kendrick.
Kom er maar in Damienquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Max, wat voor klassiekers vind jij allemaal driewerf kut en verwoord het alsjeblieft in steeds overtreffende overdrijvingen.
Heb ik al gezegd dat ik kaartjes heb voor Noel in Utrecht?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan matig tot slecht tegen Nick Drake, het tweede album van Oasis en kan verdomd weinig met een groot deel van het oeuvre van the Aphex Twin en Daft Punk.
Dire Straits vind ik ook ronduit vermoeiend.
Ik vind de nieuwe single van Damien echt heel tofjesquote:
Ik heb alleen maar kaartjes voor vrouwen. En voor LGW.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat ik kaartjes heb voor Noel in Utrecht?![]()
Oasis
Noel
Liam
De eerste 20 seconden wel, daarna wordt het wel erg standaardjes imo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe single van Damien echt heel tofjes
welk bandje is dat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:19 schreef Moody het volgende:
[..]
De eerste 20 seconden wel, daarna wordt het wel erg standaardjes imo.
Zijn verstilde muziek is het best....Delicate e.d.
Wat dat betreft timmert zijn oude bandje beter aan de weg dan hij de afgelopen jaren deed.
Bell XI toch? Talloze keren geplugd door Moody.quote:
Is dat niet dat bandje dat 1 radiohitje had? Dat hitje was wel leuk. Daar was alles wel mee gezegdquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Bell XI toch? Talloze keren geplugd door Moody.
Ik vond het gênant om de naam te noemen iddquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Bell XI toch? Talloze keren geplugd door Moody.
Oh je kent hun oeuvre?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat niet dat bandje dat 1 radiohitje had? Dat hitje was wel leuk. Daar was alles wel mee gezegd
Pet Sounds is zo onmogelijk vaak als inspiratie gebruikt dat het niet overschat kan zijn. Zelfs als je dat album niet tof vind moet je erkennen dat de helft van de popmuziek sindsdien er op voortbouwt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:21 schreef Norrage het volgende:
De top 3 meest overschatte albums ooit;
1. Pet Sounds
2. Dark Side of the Moon
3. The Queen is Dead
ik kom eigenlijk niet verder dan deze drie![]()
Nee. Het hitje inspireerde dus niet genoeg om verder te luisterenquote:
Vind Don't Look Back In Anger toch wel een klassieker. En eigenlijk de singles van het eerste album ook wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:18 schreef Kerftminister het volgende:
Oasis getverdemme, daar moet ik ook bijna van kotsen he.
Maar die hebben ook geen onvervalste klassiekers gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What Would Goku Do
Damien Rice is wel mijn stokpaardje, met z'n pseudo-geneuzel en immer voorspelbare uitbarstingen (BWAAAH EMOTIEEE VOEL DAN BWAAAAH WOOOOH). Ik snap overigens nooit waarom The Strokes zo'n heldenstatus hebben, dat vind ik hooguit wel aardig, maar die status van Is This It? kan ik na al die tijd nog steeds niet plaatsen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Max, wat voor klassiekers vind jij allemaal driewerf kut en verwoord het alsjeblieft in steeds overtreffende overdrijvingen.
Dat kloptquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pet Sounds is zo onmogelijk vaak als inspiratie gebruikt dat het niet overschat kan zijn. Zelfs als je dat album niet tof vind moet je erkennen dat de helft van de popmuziek sindsdien er op voortbouwt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |