Nooit geweten dat BN'ers zo'n homogene groep zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bijna iedereen is tegen afschaffing zwarte piet. BN'ers zijn opeens voor. Ik denk dat ze vooral voor zijn omdat zij vinden dat ze een voorbeeld functie vervullen, dat is gewoon hypocriet want wanneer ze geen BN'er waren, waren ze misschien net zo makkelijk tegen afschaffing.
nee hoor iedereen mag een mening hebben, maar ik denk dat de homolobby een groot aandeel heeft gehad bij het aanzetten van deze BN'ers en juist die groep heeft totaal niets te maken met deze discussie.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:45 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Iedereen mag een mening hebben behalve een BN'er?
Volgens mij zitten zowel in het pro- als in het tegenkamp BN'ers.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bijna iedereen is tegen afschaffing zwarte piet. BN'ers zijn opeens voor. Ik denk dat ze vooral voor zijn omdat zij vinden dat ze een voorbeeld functie vervullen, dat is gewoon hypocriet want wanneer ze geen BN'er waren, waren ze misschien net zo makkelijk tegen afschaffing.
Een groep BN'ers dan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Volgens mij zitten zowel in het pro- als in het tegenkamp BN'ers.
Sterk argument hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Een groep BN'ers dan.
Klopt. Lees net de column van Frits Wester, die tegen is omdat zijn vriend, van Curacao en zelf een donker huidskleur heeft, Zwarte Piet ook een toffe peer vind.
quote:
Me?!?!?! Een bezittelijk voornaamwoord?!?! WTF?!quote:Als ik me kleren uittrek?
Oh meid wat erg!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Me?!?!?! Een bezittelijk voornaamwoord?!?! WTF?!
Altijd mooi bij die droeve plaatjes die op internet rondgaan bij dit soort onderwerpenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vooral erg slecht Nederlands.
Is traditie.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:30 schreef xpompompomx het volgende:
Me?!?!?! Een bezittelijk voornaamwoord?!?! WTF?!
Ja, klopt, ben ik volledig met je eensch! maar het gaat om de intentie van het plaatjequote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vooral erg slecht Nederlands.
Inderdaad, leuk ook dat de mensen die zo voor behoud van cultuur zijn de taal niet eens fatsoenlijk beheersenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Altijd mooi bij die droeve plaatjes die op internet rondgaan bij dit soort onderwerpen
Oh, jouw UI! Racistisch!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk ook dat de mensen die zo voor behoud van cultuur zijn de taal niet eens fatsoenlijk beheersen
Gewoon een bevestiging van het idee dat de mensen die per se willen dat Piet zwart blijft totale idioten zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, klopt, ben ik volledig met je eensch! maar het gaat om de intentie van het plaatje
Nee, mensen die een traditie willen aanpassen omdat 10% van onze (mede) Nederlanders het ``racistisch`` vind tegenover 90% de er totaal geen problemen mee heeft, het is een fucking kinderfeest, niets meer niets minder.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon een bevestiging van het idee dat de mensen die per se willen dat Piet zwart blijft totale idioten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |