abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:20:21 #176
5428 crew  miss_sly
pi_146031521
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:29 schreef Omentielvo het volgende:
Thanks. Ik vind die skechers echt leuke schoenen. Zo lief gewoon O+

Deze wil ik bestellen

[ link | afbeelding ]
S heeft nu deze, was ze helemaal verliefd op

Het zijn niet mijn favorieten, maar zij is er helemaal blij mee. Ze heeft al twee paar eerder gehad, maar die lampjes blijven aantrekkelijk ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_146031545
Als je ziet hoe blij je kind er van wordt dan maakt het niet uit of je zelf een schoen (of kleding) wel of niet mooi vindt O+.
Ben dus ook ooit gezwicht ;)
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:25:22 #178
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146031710
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:20 schreef Meimeltje het volgende:
Als je ziet hoe blij je kind er van wordt dan maakt het niet uit of je zelf een schoen (of kleding) wel of niet mooi vindt O+.
dit dus
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:28:33 #179
5428 crew  miss_sly
pi_146031824
Ik trok wel even een grens bij deze:

Dat werden deze:
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:33:01 #180
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146031957
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:28 schreef miss_sly het volgende:
Ik trok wel even een grens bij deze: [ afbeelding ]

Dat werden deze:
[ afbeelding ]
ik vind de onderste mooi maar van mij had ze de bovenste ook best mogen hebben
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:34:49 #181
5428 crew  miss_sly
pi_146032018
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:33 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik vind de onderste mooi maar van mij had ze de bovenste ook best mogen hebben
Ik vind haar luipaardbadjas wel even voldoende, ik hou er echt zo ontzettend niet van, die vachtjesdingen :')

Voordeel ook van de tweede is dat ze gevoerd en dus lekker warm zijn. Vond ik wel belangrijk ook voor de winter :)
pi_146032282
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:20 schreef Meimeltje het volgende:
Dat!

Voor mijn dame zie ik mezelf die sketchers ooit wel kopen.
Oudste had van oma van de c&a lichtjes schoenen gekregen. Helemaal afgedragen die dingen, geweldig vond hij ze O+

Maar we moeten dus toestemming vragen aan MM of we iets mogen kopen?
pi_146032310
Whehe sly :D
Die onderste combineren ook wel makkelijker denk ik :+
pi_146032329
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:28 schreef miss_sly het volgende:
Ik trok wel even een grens bij deze: [ afbeelding ]

Dat werden deze:
[ afbeelding ]
:D
Misschien heb ik ook wel makkelijk praten met twee jongens die eigenlijk alles aantrekken wat ik voor ze koop en weinig interesse hebben in kleding en schoenen. Als het maar makkelijk is om aan te trekken.
Vind het daardoor juist leuk als ze wel hun mening uitten. Tijdje terug wilden ze bijvoorbeeld graag vestjes met rits, daar heb ik dus rekening mee gehouden.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:46:26 #185
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_146032564
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:40 schreef Sonnetje85 het volgende:

Maar we moeten dus toestemming vragen aan MM of we iets mogen kopen?
Welja overdrijf ff lekker.

Ik lees hier regelmatig posts van Omen, en dacht bij haar dochter niet meteen aan Sketchers lichtjes schoenen. Als zij ze mooi vindt moet ze ze vooral kopen. Gelukkig reageert Omen niet zo flauw :)

En ook al wordt mijn kind heel blij met cars schoenen met lichtjes, die komen er dus echt echt echt niet in. Ik heb daar andere, misschien verkeerde volgens jullie, associaties bij, en ik vind ze vooral erg lelijk... Ik mocht die dingen vroeger ook niet, en achteraf ben ik mijn moeder daar erg dankbaar voor
pi_146032606
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:41 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Misschien heb ik ook wel makkelijk praten met twee jongens die eigenlijk alles aantrekken wat ik voor ze koop en weinig interesse hebben in kleding en schoenen. Als het maar makkelijk is om aan te trekken.
Vind het daardoor juist leuk als ze wel hun mening uitten. Tijdje terug wilden ze bijvoorbeeld graag vestjes met rits, daar heb ik dus rekening mee gehouden.
dat is ook extra leuk, als ze dan ineens wél een mening hebben en graag iets willen. En dan zeker als ze zo extra trots ermee zijn O+ O+
:)
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:48:48 #187
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146032646
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind haar luipaardbadjas wel even voldoende, ik hou er echt zo ontzettend niet van, die vachtjesdingen :')

Voordeel ook van de tweede is dat ze gevoerd en dus lekker warm zijn. Vond ik wel belangrijk ook voor de winter :)
ik denk dat ik twee paar gekocht zou hebben, 1 met zo'n printje, dan maar zonder voering, dat heb je tenslotte ook niet elke dag nodig in de winter en dat andere paar.
Meestal koop ik zoiets, als met dat printje, dan voor een prikkie voor erbij.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:49:28 #188
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146032667
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:46 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik lees hier regelmatig posts van Omen, en dacht bij haar dochter niet meteen aan Sketchers lichtjes schoenen. Als zij ze mooi vindt moet ze ze vooral kopen. Gelukkig reageert Omen niet zo flauw :)

En ook al wordt mijn kind heel blij met cars schoenen met lichtjes, die komen er dus echt echt echt niet in. Ik heb daar andere, misschien verkeerde volgens jullie, associaties bij, en ik vind ze vooral erg lelijk... Ik mocht die dingen vroeger ook niet, en achteraf ben ik mijn moeder daar erg dankbaar voor
Waarom ben je je moeder daar dan dankbaar voor? Ik kan me nou echt niet druk maken om wat ik vroeger droeg hoor :D, al zag het er niet uit.
pi_146032762
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:46 schreef mousemicky het volgende:

[..]

waar ben je je moeder dan dankbaar voor?
pure nieuwsgierigheid overigens, ik kom er niet op wat het zou moeten zijn ;)

er zijn genoeg dingen die ik niet koop en die er niet in komen, ondanks dat ze er Heel Erg Blij van zouden worden. Lichtjesschoenen hebben ze wel gehad maar hadden ze toen gekregen van mn vader geloof ik. En later zaten ze in een pakket wat ik over nam van SC. Ik merk aan mezelf wel dat ik gradaties heb van dingen die ik niet wil kopen.

Dierenprints zijn echt een no go :@ veerkamp-associaties heb ik ermee en hoewel sommige kindjes dat behoorlijk rocken vind ik het meh. Disneyprints en zulks vind ik best op sokken/ondergoed/pyjama's maar bij voorkeur niet op bovenkleding. Ze hebben wel enkele printshirts, die hebben ze gekregen. Ik kan mn geld maar 1 keer uitgeven en koop dan liever niet van die shirts :+ maar goed, oma mag zich graag populair maken zo en das prima.
Onderhandelbaar enzo zijn dingen als lichtjesschoenen, glitterprints. Soms, met mate best leuk.

Ook een no go voor mij zijn van die hysterische molo prints en hele drukke prints. Vreselijk vind k dat. :X

en verder...
met stip op 1...

verrassing verrassing.

Paars :') :r :r :r
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:52:51 #190
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_146032779
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:49 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Waarom ben je je moeder daar dan dankbaar voor? Ik kan me nou echt niet druk maken om wat ik vroeger droeg hoor :D, al zag het er niet uit.
Omdat ik bepaalde kleiding (die ik misschien als kind graag gedragen zou hebben) er nu verschrikkelijk lelijk en soms ook asociaal (na ja, niet het goede woord, maar iig niet 'netjes') uit vind zien. Ik snap mijn ouders nu dus heel goed.

Zoonlief krijgt later echt wel inspraak in zijn kleding hoor, maar cartoonfiguren en lichtjes komen er hier voor boven/ buitenkleding niet in. Als ie later wil, mag ie wel een cars pyjama ofzo ;)
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:54:56 #191
5428 crew  miss_sly
pi_146032851
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik denk dat ik twee paar gekocht zou hebben, 1 met zo'n printje, dan maar zonder voering, dat heb je tenslotte ook niet elke dag nodig in de winter en dat andere paar.
Meestal koop ik zoiets, als met dat printje, dan voor een prikkie voor erbij.
O, dat zou ik nog willen overwegen als we er toevallig tegenaan lopen :Y
maar we waren nu op zoek naar 'het goede paar laarzen' voor de winter. En twee paar laarsjes voor 100 eur p.p. gaat me wel wat te ver. Dat doet ze straks maar als ze kleedgeld heeft ;)
pi_146032877
Trouwens, Lily... ik weet niet of je meeleest. Ben je inmiddels geslaagd met je leggingspeurtocht? Ik zag deze en moest aan jullie denken. Voor die prijs als extra nep-broek erbij kan t geen kwaad toch?

http://www.zeemanshop.com(...)cts/meisjes-broek--8

-edit-
zie dat de maat hier maar tot 104 gaat, zou zweren dat k ze in de winkel groter had gezien?
pi_146032902
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:49 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Die roze trui van Belle & het beest toen ik al in de brugklas zat, daar had iemand me wel tegen mogen beschermen :')
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:57:00 #194
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_146032910
Oh, en glitters en dierenprints ben ik ook niet zo'n fan van, maar met een zoon zal dat denk ik niet zo'n vaart lopen... Roze voor een jongen zou voor mij dan bv best mogen, als ie zelf wil, maar vriendlief wil het nu niet hebben, dus dat zien we later wel weer.

Het is een beetje wat jij zegt: ik kan mn geld maar 1 keer uitgeven, en dat doe ik dan dus het liefst aan kleding die stevig, duurzaam en ook nog mooi ja dat is subjectief is. Oma's houden hier ook niet van Disney en lichtjes, dus dat geluk heb ik nu nog ik weet niet hoe ze straks eventuele smeekbeden van J gaan doorstaan...
pi_146032929
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:56 schreef L-E het volgende:

[..]

Die roze trui van Belle & het beest toen ik al in de brugklas zat, daar had iemand me wel tegen mogen beschermen :')
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:59:04 #196
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_146032977
Hahaha, Mignonne :D

Ik vind dierenprintjes best bespreekbaar in beperkte mate, als ze er een lekker punkige outfit bij zou dragen ofzo :D er is hier tot nu toe maar één ding niet ingekomen: polo's :@

Die Skechers zou ik best kopen als Peach daar in de toekomst blij van wordt. Mijn dochter draagt ook shirtjes met Hello Kitty (hier ook wel bekend als 'Hewwo titie' (Bella) en Halo Kitty (Stef)) en Stef heeft veel comic-heldenspul want ik hou van comics O+

Ik vind het juist zo leuk dat kinderen eigenlijk alles wel kunnen hebben, met een boel van die dingen schijn ik zelf niet meer weg te komen :P
3!
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:59:05 #197
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146032978
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:52 schreef mignonne het volgende:

[..]

waar ben je je moeder dan dankbaar voor?
pure nieuwsgierigheid overigens, ik kom er niet op wat het zou moeten zijn ;)

er zijn genoeg dingen die ik niet koop en die er niet in komen, ondanks dat ze er Heel Erg Blij van zouden worden. Lichtjesschoenen hebben ze wel gehad maar hadden ze toen gekregen van mn vader geloof ik. En later zaten ze in een pakket wat ik over nam van SC. Ik merk aan mezelf wel dat ik gradaties heb van dingen die ik niet wil kopen.

Dierenprints zijn echt een no go :@ veerkamp-associaties heb ik ermee en hoewel sommige kindjes dat behoorlijk rocken vind ik het meh. Disneyprints en zulks vind ik best op sokken/ondergoed/pyjama's maar bij voorkeur niet op bovenkleding. Ze hebben wel enkele printshirts, die hebben ze gekregen. Ik kan mn geld maar 1 keer uitgeven en koop dan liever niet van die shirts :+ maar goed, oma mag zich graag populair maken zo en das prima.
Onderhandelbaar enzo zijn dingen als lichtjesschoenen, glitterprints. Soms, met mate best leuk.

Ook een no go voor mij zijn van die hysterische molo prints en hele drukke prints. Vreselijk vind k dat. :X

en verder...
met stip op 1...

verrassing verrassing.

Paars :') :r :r :r
Oh paars, das mn lievelings O+
En ik hou van roze en glitters en dierenprints en molo O+

Maar mijn dochter heeft een beste vinger in de pap wat kleding betreft. Bij mij ligt de grens van een jurk bijvoorbeeld bij de knie, korter dan dat wordt het niet. Ik maak me verder niet zo druk om disney enzo, mijn oudste zoon houdt daar niet van maar wel van vleermuizen, ik vind het prima. Mijn andere zoon houdt enorm van mario, prima, wat hij wil. En weer een andere zoon houdt van lichtjes op zn trui, nah, prima, whatever makes him happy. Mijn dochter heeft een zeer gevarieerde smaak, de ene dag een dierenprint, de andere dag een paars shirt met rouches, en glitters doen het over het algemeen wel goed, maar effen kleding wordt ook wel gekozen. Ik vind het eigenlijk allemaal wel prima.
pi_146032984
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:56 schreef L-E het volgende:

[..]

Die roze door oma gebreide trui van Franciens katten Belle & het beest toen ik al in de brugklas zat, daar had iemand me wel tegen mogen beschermen :')
:|W
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:02:30 #199
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_146033083
Maar ik kwam eigenlijk vragen of iemand hier laatstelijk nog tegen niet al te dure longsleeves met col aangelopen zijn (voor meisjes) :)
3!
pi_146033087
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:59 schreef Incantrix het volgende:
Hahaha, Mignonne :D

Ik vind dierenprintjes best bespreekbaar in beperkte mate, als ze er een lekker punkige outfit bij zou dragen ofzo :D er is hier tot nu toe maar één ding niet ingekomen: polo's :@

Die Skechers zou ik best kopen als Peach daar in de toekomst blij van wordt. Mijn dochter draagt ook shirtjes met Hello Kitty (hier ook wel bekend als 'Hewwo titie' (Bella) en Halo Kitty (Stef)) en Stef heeft veel comic-heldenspul want ik hou van comics O+

Ik vind het juist zo leuk dat kinderen eigenlijk alles wel kunnen hebben, met een boel van die dingen schijn ik zelf niet meer weg te komen :P
Jij komt toch met alles weg? O+

Ik ben er vrij zeker van dat veel dingen mijn dames prima zouden staan. Sommige tinten van bepaalde kleuren maakt ze wellicht wat flets/pips/bleekjes maar och. Het is gewoon echt dat ik er zelf niet gelukkig van wordt. Ik luister wel naar wat ze wel mooi vinden enzo hoor, maar er zijn gewoon een aantal dingen die ik niet (zelf) aanschaf voor ze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')