quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:53 schreef Quoi het volgende:
Zo hee. Mijn meneer heeft zich ingeschreven voor de Rotterdam Marathon. Dat wordt een gezellige boel daar
You'll Never Walk Alone
[..]
Nu je het zegtKan ook.
Inschrijven is 1...quote:
Ja inderdaad. Tijd voor ultra's.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Inschrijven is 1...![]()
Potverdikkie, wat een marathongeweld. Niet alleen hier, maar ook in mijn omgeving lijkt het wel alsof een marathon lopen de nieuwe 5 km wedstrijd is
Niks voor Pijll inderdaad.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:32 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is een vrij zinloos trainingsprogramma als de laatste 195 m er niet bij zitten.
ach, alleen in Amerika alleen al lopen per jaar een half miljoen mensen een marathon dus zo uniek zijn we nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Inschrijven is 1...
Potverdikkie, wat een marathongeweld. Niet alleen hier, maar ook in mijn omgeving lijkt het wel alsof een marathon lopen de nieuwe 5 km wedstrijd is
Ah, dat is Diederik z'n programmaquote:
Ja maar in Amerika wonen ook heel veel mensenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ach, alleen in Amerika alleen al lopen per jaar een half miljoen mensen een marathon dus zo uniek zijn we niet
Pijll zit met zn hoofd in de spelletjes nu, dus we zijn veilig voor zijn wettenquote:
Het zou wel aardig zijn om een lijstje te maken waarbij de marathontijd gedeeld wordt door het gewicht. Volgens mij scoor jij dan erg goed, want jouw eindtijd in Rotterdam was wel uitermate strak!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar m'n BMI is wel veel hoger.
Gezelligquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:53 schreef Quoi het volgende:
Zo hee. Mijn meneer heeft zich ingeschreven voor de Rotterdam Marathon. Dat wordt een gezellige boel daar
You'll Never Walk Alone
3 seconde per kilometer, per kilo. Reken maar uit als je er 20kilo afhaalt ofzoquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:45 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het zou wel aardig zijn om een lijstje te maken waarbij de marathontijd gedeeld wordt door het gewicht. Volgens mij scoor jij dan erg goed, want jouw eindtijd in Rotterdam was wel uitermate strak!
Jij gaat 'm dus ook weer lopen? Ik moet dus 12 april voor steeds meer mensen zenuwachtig zijn. Pfff. Supporteren op afstand is ook best zwaar.quote:
Ohh, dus eigenlijk zijn wij allemaal sneller dan jijquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
3 seconde per kilometer, per kilo. Reken maar uit als je er 20kilo afhaalt ofzo
Dat verklaart waarom ik nu 20s/km trager ben dan begin van het jaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is de theorie. Maar hoe is dat in de praktijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Je gaat gewoon meelopen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:51 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Jij gaat 'm dus ook weer lopen? Ik moet dus 12 april voor steeds meer mensen zenuwachtig zijn. Pfff. Supporteren op afstand is ook best zwaar.
Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Ohh, dus eigenlijk zijn wij allemaal sneller dan jij
Per kilometer? Dan ga ik terug in de tijd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnenOp 20kilo scheelt het 42 minuten.
Dan zal ik, ceteris paribus, dit jaar ruim 8 minuten trager zijn dan vorig jaarquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mooi! Was was je tijd en hoeveel woog je toen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Per kilometer? Dan ga ik terug in de tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |