Oh, ik ben al niet anders meer gewendquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
In de ogen van Catnip zijn we heel zondig.. Nou ja, niet helemaal omdat we soms occulte dingen wel kritisch bekijken. Dat is toch wat anders dan daadwerkelijk beoefenen.
en ook dat is een christelijk uitgangspunt.Schijnbaar heeft een overwegend christelijke omgeving toch wel invloed op je uitgeoefend.quote:
Het christendom heeft alles bij elkaar gejat en noemt het dan zijn 'verdienste'quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:27 schreef Dance99Vv het volgende:
en ook dat is een christelijk uitgangspunt.Schijnbaar heeft een overwegend christelijke omgeving toch wel invloed op je uitgeoefend.
Ahura Mazdaquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:32 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Het christendom heeft alles bij elkaar gejat en noemt het dan zijn 'verdienste'![]()
Dat dezelfde uitgangspunten ook anders te bereiken zijn ontgaat men.
Moraal, ethiek enz, enz, heeft geen christendom nodig om te bestaan. Die waren er vele jaren eerder
Thanks maar hier is nog erg bewolkt..quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:17 schreef Dance99Vv het volgende:
Jupiter is op dit moment zichtbaar aan de nachthemel. Bij helder weer kunnen we de planeet waarnemen vanaf ongeveer 18:08 uur,
Vandaag en morgen zichtbaar, kijken dus
nou hier viel die echt op veel groter dan de sterren die al aan de hemel stonden(daar waar het al goed donker was) en jupiter aan de kant die donkerder werd , dacht eest aan een vliegtuig maar werd me al snel duidelijk dat het iets anders dan een vliegtuig was.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Thanks maar hier is nog erg bewolkt..
En zoals aangegeven word ziet het er uit als een gewone ster?
Kan me jaartje of 10 geleden herinneren toen zag je heel duidelijk .. mars en jupiter (meen ik).. heb uren staan gapen.. wist eerst niet wat het was .. tot ik het de volgende dag op journaal zag.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:29 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
nou hier viel die echt op veel groter dan de sterren die aan al de hemel stonden(daar waar het al goed donker was) en jupiter aan de kant die donkerder werd , dacht eest aan een vliegtuig maar werd me al snel duidelijk dat het iets anders dan een vliegtuig was.
Hoop dat het nog opklaard bij jou is echt waanzinnig, en groot en helder.
Ben even kijken.. is dat die boven de maan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kan me jaartje of 10 geleden herinneren toen zag je heel duidelijk .. mars en jupiter (meen ik).. heb uren staan gapen.. wist eerst niet wat het was .. tot ik het de volgende dag op journaal zag.
Ik zei "ga uit je dak" niet "op je dak"quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:38 schreef theguyver het volgende:
Ben even kijken.. is dat die boven de maan?
* theguyver flikkerde bijna van dak af!
peter zei wat anders.....quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:36 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik zei "ga uit je dak" niet "op je dak"![]()
Hij vergat alleen te vertellen hoe...quote:
Dat zou hem best eens kunnen zijn ja (net even gekeken)quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben even kijken.. is dat die boven de maan?
* theguyver flikkerde bijna van dak af!
Kan m mooi vanuit mijn raam zienquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:59 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat zou hem best eens kunnen zijn ja (net even gekeken)
Ja hij was meer in zijn warme prak ge-intereseerdquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:47 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hij vergat alleen te vertellen hoe...
De maan!quote:
niet zomaar de maan een volle maan , de ijsmaan nogwelquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
De maan!
heb mooi uitzicht vanuit mijn raam over de hele stad..
Merk wel... moet mijn ramen weer eens gaan lappen
He atmosquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:07 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hoi mensen, daar ben ik weer!![]()
Weer te lang niet op Fok geweest, maar dit heeft een reden die ik nog wel vertel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |