Dat is dan weer niet zo vreemd, je stelt je toch aan elkaar voor als je met een gids gaat wandelen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:19 schreef 11en30 het volgende:
P weet niet zeker of ze het wel waren maar F weet wel zeker dat ze het niet waren.
Opvallend, als hij het echt dacht. Dan zou een gang naar de politie om te getuigen logischer zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:10 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Je kan uit de zin niet opmaken of de wandelaar een paar dagen later mailde of dat het antwoord een paar dagen later kwam. Daarbij vind ik het opvallend dat hij dit een week geleden postte op boquete.ning
Bij welke temperaturen?quote:The teachers were suffering from dehydration and shock, as well as early signs of hypothermia and exhaustion
Nou je maakt er wel weer een legpuzzel van. Ik heb jaren in Engeland gewoond en de Engelse taal en het gebruik daarvan is me wel bekend. Het bericht kan op meerdere manieren bekeken worden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:30 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Opvallend, als hij het echt dacht. Dan zou een gang naar de politie om te getuigen logischer zijn.
De letterlijke tekst, wat die P zegt, valt die je misschien ook op? Mij wel:
" ...actually met the guide who discovered them missing with two other Dutch women (....)
At first I thought that they might have been the same ladies, but the guide confirmed via email to me a few days later that they were others
might have been: zou(den) wel eens kunnen.
confirmed: bevestigde.
Hij dacht (of wist) dus al, toen hij de mail kreeg, dat het anderen waren. Of is slecht in Engels, maar daar ziet het niet naar uit
Opvallend zou het zijn, als de man zijn twijfels uitte. Geen woord over gelijk uiterlijk, leeftijd, niks. Hij had even gedacht: zou wel eens kunnen. En vindt zichzelf interessant genoeg om te melden dat hij werkelijk waar (actually) die gids heus in het echt ontmoet heeft.
En die reactie is van belang, omdat opvalt, dat het in een plaatselijke krant staat. Ik ga maar eens namens de dader, of de familie Froon, en onderhand ook Kremers denk ik zo, zand in deze machine gooien, door reacties op zulke sites te zetten. "I actually met the killers, but they confirmed me that they had kidnapped, abused, and killed other girls"
even vragen aan mijn contact in Boquete:quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:28 schreef Geruisloos het volgende:
Mijn voorstel om tot nieuw bewijs te komen:
[ afbeelding ]
Wat zou zoiets kosten?
Als je denkt aan verdwalen dan is het misschien een goed idee om het op deze manier aan te pakken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:28 schreef Geruisloos het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou zoiets kosten?
Goed, ik lees verder:quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:53 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nou je maakt er wel weer een legpuzzel van. Ik heb jaren in Engeland gewoond en de Engelse taal en het gebruik daarvan is me wel bekend. Het bericht kan op meerdere manieren bekeken worden.
Ik denk niet, maar dat is een andere discussie. Erg problematisch, vooral voor wie denkt dat Kris en Lisanne dat wel deden. Want Of wie dan ook. En waardoor shit happens. Behalve, schijnbaar, bij het gespuis. de theorieën over criminelen met dwaalsporen, die dus blunders moeten wegpoetsen, veronderstellen een soort negatieve wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan, bij een crimineel, gaat toch goed.quote:Wat jij zegt kan zijn, maar hoeft niet perse zo te zijn. Waarom denkt iedereen zo snel dat een misdadiger alleen maar logische dingen doet? Ik denk dat het tegendeel vaak waar is. Noodsprongen maken, paniekreacties, of denken onaantastbaar te zijn. Dat zijn al enkele voorbeelden die een heel ander gedrag kunnen laten zien.
Geen woord over "I met the guide who (..) with other women", "might have been" of over "confirmed". Ik neem dus aan, dat ook jij snapt dat de schrijver een mail kreeg van de gids, waarin bevestigd werd, dat het inderdaad andere vrouwen waren.quote:Maar de kans dat het om K&L ging is heel klein, alleen dit is nou iets dat echt te controleren is door de wandelaar wat gerichte vragen te stellen. Waarom niet dan, zoals ik eerder zei, al is het alleen maar om iets uit te sluiten. En om er achter te komen of andere getuigen mss deze vrouwen gezien hebben ipv K&L op 1 april.
Ik zie dat dezelfde persoon afgelopen zaterdag nog het volgende schreef:quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:10 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Je kan uit de zin niet opmaken of de wandelaar een paar dagen later mailde of dat het antwoord een paar dagen later kwam. Daarbij vind ik het opvallend dat hij dit een week geleden postte op boquete.ning
Bij voorbeeld zo;quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:40 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Goed, ik lees verder:
[..]
Ik denk niet, maar dat is een andere discussie. Erg problematisch, vooral voor wie denkt dat Kris en Lisanne dat wel deden. Want Of wie dan ook. En waardoor shit happens. Behalve, schijnbaar, bij het gespuis. de theorieën over criminelen met dwaalsporen, die dus blunders moeten wegpoetsen, veronderstellen een soort negatieve wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan, bij een crimineel, gaat toch goed.
[..]
Geen woord over "I met the guide who (..) with other women", "might have been" of over "confirmed". Ik neem dus aan, dat ook jij snapt dat de schrijver een mail kreeg van de gids, waarin bevestigd werd, dat het inderdaad andere vrouwen waren.
Maar ga hem gerust op zijn nek zitten. Hij heeft erom gevraagd. Zo iemand mag je niet teleurstellen.
In december schijnt er een zoektocht te komen (bron: NRC). Is dit je voorstel voor een invulling daarvan, of staat dit daar los van?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:28 schreef Geruisloos het volgende:
Dit staat er los van. Het is slechts mijn idee hoe zo'n zoektocht er uit zou kunnen zien. En als de nachtfoto's langs de rivier zijn genomen dan is naar mijn mening de kans groot dat je met dit plan die locatie zult achterhalen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:55 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
In december schijnt er een zoektocht te komen (bron: NRC). Is dit je voorstel voor een invulling daarvan, of staat dit daar los van?
Toevallig heb ik het beleefde bedankje aan F. onderschept:quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:54 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dear mr. F, I saw you with two OTHER Dutch women on the El Pianista Trail last saturday, we had a nice little chat. I suppose they were not the two women that went missing on april first?
Aswer; No, no, they were different women, AS YOU ALREADY SUPPOSED. AND RIGHTFULLY SO. IN CASE OF DOUBT, GO TO THE POLICE! IF THAT FAILS, WRITE TO THE LOCAL PAPER, BUT PLEASE, PLEASE!! LEAVE ME ALONE
So, this is confirmed.![]()
quote:That goes without saying. Thanks for your kind attention, and for helping me become an interesting person.
Zo zal het wel gegaan zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:05 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Toevallig heb ik het beleefde bedankje aan F. onderschept:
[..]
Ik denk dat het belangrijk is, voor beide ouder-paren en voor iedereen die geīnteresseerd is in deze zaak, om zoveel mogelijk resten te vinden. Ongeacht in welk scenario je gelooft.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:37 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als je denkt aan verdwalen dan is het misschien een goed idee om het op deze manier aan te pakken.
Ik denk aan een misdrijf en als ik mensen wilde laten geloven dat ze verdwaald waren en uiteindelijk aan een ongeluk/uitputting/ziekte or whatever zijn overleden dan zou ik ergens in het gebied waar het broekje en de rugzak zijn gevonden daar een foto maken.
Wat er namelijk gaat gebeuren als de locatie is gevonden: Zie je wel. ze zijn daar geweest!!!
Dus ja, ze waren verdwaald!!
Ik als doortrapte moordenaar zou dan lekker in mijn vuistje lachen en een lange neus trekken
Kort gezegd: ik betaal niet mee aan deze in mijn ogen zinloze actie
Dat zou ik ook wel supporten maar Geruisloos had het er over om de nachtlocatie te vinden waar de nachtfoto's gemaakt zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:34 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijk is, voor beide ouder-paren en voor iedereen die geīnteresseerd is in deze zaak, om zoveel mogelijk resten te vinden. Ongeacht in welk scenario je gelooft.
Het geeft feitelijk enkel aan waar de camera geweest is, idd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:40 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel supporten maar Geruisloos had het er over om de nachtlocatie te vinden waar de nachtfoto's gemaakt zijn.
Daar achter komen voegt in mijn ogen niets toe.
Mijn complimenten, dit is kwaliteit. Zoiets zie ik een Steffens nog niet produceren.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:28 schreef Geruisloos het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou zoiets kosten?
Tjonge, zo kort vermist en er dan al zo beroerd aan toe zijn. Niet voor te stellen hoe dat over een dag of 5 moet zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:37 schreef Grijzemassa het volgende:
http://www.prensa.com/uho(...)as-comarca/408134?en
Deze 2 dames waren na 1 dag vermist te zijn in de bergen van Chiriqui al in belabberde staat maar wel levend gevonden
Uitgemergeld en op de rand van waanzin.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:23 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Tjonge, zo kort vermist en er dan al zo beroerd aan toe zijn. Niet voor te stellen hoe dat over een dag of 5 moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |