Wow wow wow.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, maar die doen het tegen betaling
Tof.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:13 schreef Myraela het volgende:
Pakketje is binnen.Het zijn daglichtlampen voor m'n foto's! AWESOME
Heeft ze niet letterlijk gezegd, maar zo kwam het wel een beetje over. Er was een vast groepje en toen wij naar deze SC kwamen leek het alsof we de tent overnamen (voor haar). Er is toen nog gekibbel geweest in FB, maar daarna is ze met de noorderzon vertrokken. Samen met een paar andere users. Alleen Aeque is gebleven volgens mij.quote:
Christelijk? Of gewoon uit eigen normen en waarden?quote:
Soms denk ik dat je aan de drugs bent als je zo'n verhaal typt. Is dat ook zo of ben je gewoon extreem filosofisch?quote:
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Heeft ze niet letterlijk gezegd, maar zo kwam het wel een beetje over. Er was een vast groepje en toen wij naar deze SC kwamen leek het alsof we de tent overnamen (voor haar). Er is toen nog gekibbel geweest in FB, maar daarna is ze met de noorderzon vertrokken. Samen met een paar andere users. Alleen Aeque is gebleven volgens mij.
Maar hoorde je per se bij dat specifieke groepje dan? Jij hebt sowieso nooit geklaagd.quote:
Ik heb heel dat gebeuren gemist, vrees ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:15 schreef Fera het volgende:
Heeft ze niet letterlijk gezegd, maar zo kwam het wel een beetje over. Er was een vast groepje en toen wij naar deze SC kwamen leek het alsof we de tent overnamen (voor haar). Er is toen nog gekibbel geweest in FB, maar daarna is ze met de noorderzon vertrokken. Samen met een paar andere users. Alleen Aeque is gebleven volgens mij.
Dat zou ik niet meer weten, dat is al maanden geleden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:16 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Ik heb heel dat gebeuren gemist. Is daar nog ergens een verslag van te vinden ?
Welke SC draad was dat...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:53 schreef Barbusse het volgende:
http://www.playbuzz.com/rachaelg/which-bond-villain-are-you
[..]
Niet iedereen heeft jouw charme natuurlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit inderdaadBen daar zelf niet van, maar het is te doen. En natuurlijk een beetje in je eigen league blijven. Tenzij je met je natuurlijke charmes elke hottie in kan palmen
Ik wil ook een knuffelquote:
Hebben wij ooit geknuffeld?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
volgens mij kan je heerlijk knuffelen. Bijna net zo lekker als iemand die ik ken. Bijna...
Ik klaag nooit, ik ga met de flow mee. Ik kwam er tussen vallen en heb nooit een punt gemaakt toen de rest binnenkwam vallen als een stel walrussen tijdens voedertijd en ik ging vrolijk meeposten. Kon ze niet hebben. Dus nee, klagen heb ik niet gedaan. Zij wel tegen mijquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hoorde je per se bij dat specifieke groepje dan? Jij hebt sowieso nooit geklaagd.
Omdat ze vinden dat het zo hoort. Ze zijn een beetje ouderwets.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:15 schreef Fera het volgende:
Christelijk? Of gewoon uit eigen normen en waarden?
[..]
Ik zal iedereen (die wil) knuffelen op mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:17 schreef yats het volgende:
[..]Idem hier
[..]
Niet iedereen heeft jouw charme natuurlijk
[..]
Ik wil ook een knuffel
[..]
Hebben wij ooit geknuffeld?
Wij ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:18 schreef JustTalkLove het volgende:
Ik vreesde al dat er iets gebeurd was.
Bij deze, is de waarheid onthuld.
Bedankt.
P.S. Doe gerust verder met onthullingen.
Ik hou van ontsluieringen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik klaag nooit, ik ga met de flow mee. Ik kwam er tussen vallen en heb nooit een punt gemaakt toen de rest binnenkwam vallen als een stel walrussen tijdens voedertijd en ik ging vrolijk meeposten. Kon ze niet hebben. Dus nee, klagen heb ik niet gedaan. Zij wel tegen mij
Echt, he. Ik zit al met een mes in de aanslag.quote:
Niets mis mee. Vroeger dacht ik er zelf ook altijd zo over.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze vinden dat het zo hoort. Ze zijn een beetje ouderwets.
Nee, ik maak enkel mijn status als metafoorkoning waarquote:
Nu mis ik mijn kat...Nog 3,5 uur. Irl knuffelsquote:
Van jou had ik ook niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he. Ik zit al met een mes in de aanslag.
Een beetje ja. Maar het zit toch al gauw op 35%.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:20 schreef JustTalkLove het volgende:
Een beetje vet, op de juiste plaatsen, misstaat zeker niet Fera
Als jij de koning bent, dan ben ik de nar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik maak enkel mijn status als metafoorkoning waarWilde ermee zeggen dat er ineens veel users bijkwamen. Maar aan de andere kant: fat people are jolly!
Aha, je mist ook al iemand, zie ik.quote:
Ik kan altijd wel een nar gebruiken. Gedeelde werktijd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Als jij de koning bent, dan ben ik de nar.Het was een grapje.
En welkom trouwens, JTLquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:22 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Aha, je mist ook al iemand, zie ik.
Is precies besmettelijk
Zou het bij mij ook exact 3,5 uur duren...
Tja, ik mis een roodharige 'heer' met overgewicht. Ik kan me betere opties bedenken, maar helaas.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:22 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Aha, je mist ook al iemand, zie ik.
Is precies besmettelijk
Dank je. Geen idee hoe lang ik hier blijf hoor.quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:23 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, ik mis een roodharige 'heer' met overgewicht.
Lach je nu die bolle rooie van mij uit? En ja, hij is een echte 'sir'quote:
Tegen wie praat je nu?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:25 schreef JustTalkLove het volgende:
Schattig als je lacht. Zo die rode kaakjes
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heppie is een echte heer. M'lady.
*tips fedora*
Kaneel snapt 'm.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:27 schreef yats het volgende:
[..]
Lach je nu die bolle rooie van mij uit? En ja, hij is een echte 'sir'
Ik ook (denk ik). Maar ik wacht nog steeds op een concreet knuffelaanbodquote:
Dan heb je niet goed opgelet. Ik zei dat ik iedereen zou knuffelen op mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook (denk ik). Maar ik wacht nog steeds op een concreet knuffelaanbod
Ik heb geen rode kaakjes als ik lach. Sowieso kan jij dat niet weten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:30 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Tegen jou natuurlijk
Of waren die rode kaakjes niet van jou.
Waren ze van een andere poes ?
Je hebt alvast mijn diepste medeleven.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:23 schreef yats het volgende:
Tja, ik mis een roodharige 'heer' met overgewicht. Ik kan me betere opties bedenken, maar helaas.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:31 schreef Fera het volgende:
Ik heb geen rode kaakjes als ik lach. Sowieso kan jij dat niet weten.
Ik zal me miskeken hebben.quote:
Op de wc?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:32 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
[..]
Ik zal me miskeken hebben.
Waar ligt hier ergens mijn bril ? ...
Dat duurt nog zo langquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet. Ik zei dat ik iedereen zou knuffelen op mijn verjaardag.
Wij hebben nog nooit geknuffeld. En zo'n charmeur ben ik ook weer niet. Ik maak soms lompe grappen. De een valt daar voor de ander laat me vallen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:17 schreef yats het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft jouw charme natuurlijk
[..]
Hebben wij ooit geknuffeld?
Hoe goed/slecht jouw stront is, weet ik niet El_Thijs.quote:
Scherpquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:34 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Hoe goed/slecht jouw stront is, weet ik niet El_Thijs.
Zolang er geen ontstopper aan te pas moet komen, zit het wel ok met die WC van je
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:32 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
[..]
Ik zal me miskeken hebben.
Waar ligt hier ergens mijn bril ? ...
Waar?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:36 schreef Royco1 het volgende:
Nou dat was weer een dure sollicitatie
Klote parkeerbeleid in dit land.
We moeten wel de schijn op houden he, ze mogen niet weten dat we de wereld gaan dominerenquote:
Problemen mee? Weinig lekkerder dan gewoon een potje knuffelen (met een leuke vrouw)quote:
Precies.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze daar toch blij zouden zijn als er iemand überhaupt naartoe zou willen.
Ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:40 schreef yats het volgende:
[..]
Problemen mee? Weinig lekkerder dan gewoon een potje knuffelen (met een leuke vrouw)
Als?quote:
quote:
Ik vind eigenlijk heel veel dingen lekkerder.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:40 schreef yats het volgende:
[..]
Problemen mee? Weinig lekkerder dan gewoon een potje knuffelen (met een leuke vrouw)
Wil je geen knuffel?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk heel veel dingen lekkerder.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Ik zie wel of ik een ronde verder kom.
quote:
Whoops, negeer die andere post.quote:
En daar was geen parkeerruimte?quote:
Jij en Yats moeten wat uitwisselen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:38 schreef JustTalkLove het volgende:
Ik ben ook even weg.
Gaan tanken...
Houdt de boel hier recht !
Ik drink mijn t graag uit een glasquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij en Yats moeten wat uitwisselen.
Daar leert niemand iets van.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij en Yats moeten wat uitwisselen.
Wat handig!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:13 schreef Myraela het volgende:
Pakketje is binnen.Het zijn daglichtlampen voor m'n foto's! AWESOME
Ja, dat stond serieus helemaal bovenaan mijn verlanglijstje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat handig!Goed bedacht van je moeder.
Bewijs van jullie goede band op het momentquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat stond serieus helemaal bovenaan mijn verlanglijstje.Maar dat wist mijn moeder niet eens, heeft ze zelf verzonnen.
Natuurlijk. Maar niet van zomaar iemandquote:
Ondankbaar weer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar niet van zomaar iemand
Ik ook.quote:
Ik ben meer van de kwaliteit dan van de kwantiteit.quote:
Niets mis met de kwaliteit van mijn knuffels.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben meer van de kwaliteit dan van de kwantiteit.
Mijn knuffels zijn out of printquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets mis met de kwaliteit van mijn knuffels.Ik ben geen goedkope knuffelslet.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn knuffels zijn out of print
Niks aan de hand hoor. Het was een empathische smiley.quote:
*geeft een knuffel*quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Allicht niet, we zijn bereid diep in de buidel te tasten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat ik een hoer ben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht niet, we zijn bereid diep in de buidel te tasten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik zou het niet eens hardop durven zeggen. Ik heb enkel wel wat over voor een kwaliteitsknuffel van Feer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat ik een hoer ben.
Fas, zocht je die stageplaats nog?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:21 schreef Fascination het volgende:
Even een random onderwerp: ik hoorde laatst dat iemand die communicatiewetenschappen studeerde een scriptie schreef met als onderzoeksvraag: op welke manier kan Grolsch gebruik maken van social media? Wat is dat voor flutvraag.
kan je heel uitgebreid uit werken hoor. Doelgroepenonderzoek is een bitchquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:21 schreef Fascination het volgende:
Even een random onderwerp: ik hoorde laatst dat iemand die communicatiewetenschappen studeerde een scriptie schreef met als onderzoeksvraag: op welke manier kan Grolsch gebruik maken van social media? Wat is dat voor flutvraag.
Hahahaha. Wat een kutvraag inderdaadquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:21 schreef Fascination het volgende:
Misschien is de vraag wel flut maar de achterliggende gedachte niet. Je kan Grolsch door elk ander product vervangen en kijken of het nut heeft om gebruik te maken van social media. Misschien is de student een Grolsch-fan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:21 schreef Fascination het volgende:
mwa, dat komt niet naar voren in de vraag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien is de vraag wel flut maar de achterliggende gedachte niet. Je kan Grolsch door elk ander product vervangen en kijken of het nut heeft om gebruik te maken van social media. Misschien is de student een Grolsch-fan?
Oh, dat zal best, maar het klinkt niet echt universitair waardig mijns inziens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kan je heel uitgebreid uit werken hoor. Doelgroepenonderzoek is een bitch
Het lijkt meer een slecht verwoordde subvraag dan een scriptieonderwerp.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:21 schreef Fascination het volgende:
Oh, dat is uni. Klonk als een vraag van mijn oude hbo opleiding.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat zal best, maar het klinkt niet echt universitair waardig mijns inziens.
Op het HBO hoefde ik niet met zo'n vraag aan te komenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat is uni. Klonk als een vraag van mijn oude hbo opleiding.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:20 schreef yats het volgende:
[..]Thxs
Ik ook wel een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n vraag wordt in het eerste jaar al niet goedgekeurd. Veel te breed en algemeen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:21 schreef Fascination het volgende:
Even een random onderwerp: ik hoorde laatst dat iemand die communicatiewetenschappen studeerde een scriptie schreef met als onderzoeksvraag: op welke manier kan Grolsch gebruik maken van social media? Wat is dat voor flutvraag.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Kost niets, alleen aardig zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens hardop durven zeggen. Ik heb enkel wel wat over voor een kwaliteitsknuffel van Feer.
En het zou eerder een opsomming worden dan een onderzoek.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje.
[..]
Zo'n vraag wordt in het eerste jaar al niet goedgekeurd. Veel te breed en algemeen.
Doet mij denken aan die mensen op festivals met een bordje 'free hugs'quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Kost niets, alleen aardig zijn.Knuffels horen geen geld te kosten. Knuffels zijn voor iedereen.
Dat zeg ik toch ook helemaal niet, Missy defensivequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat dus...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat is uni. Klonk als een vraag van mijn oude hbo opleiding.
Je moet een onderzoeksvraag altijd specificeren heb ik geleerd. Anders is het haast onmogelijk om te beantwoorden. Dus waarvoor zetten ze die social media in? Welke doelgroep willen ze hiermee bereiken? enz.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
En het zou eerder een opsomming worden dan een onderzoek.
"Joah, ze kenne faceboek gebruike, maar ook twittah voor webcare toch! Maar ook pinterest voor leuke plaatjens."
*geeft nog een knuffel*quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje.
[..]
Zo'n vraag wordt in het eerste jaar al niet goedgekeurd. Veel te breed en algemeen.
Dat is niet altijd kwaliteit. Vaak is dat een beetje lafjes er tegenaan duwen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die mensen op festivals met een bordje 'free hugs'
Ook helemaal waarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Kost niets, alleen aardig zijn.Knuffels horen geen geld te kosten. Knuffels zijn voor iedereen.
Ik geef stevige knuffelsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet altijd kwaliteit. Vaak is dat een beetje lafjes er tegenaan duwen.
Ik ben gewend tere slanke meisjes te knuffelen. Dat moet niet té stevig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet altijd kwaliteit. Vaak is dat een beetje lafjes er tegenaan duwen.
Nee, dan breken ze of krijgen ze blauwe plekken. Niet handig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben gewend tere slanke meisjes te knuffelen. Dat moet niet té stevig.
*Knak*quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je wel social media-expert worden wellicht.quote:
Ik ben ook altijd bang dat ik ze kapot knuffel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef volgens mij wel vrij stevige knuffels. Al weet ik dat niet zeker, ik knuffel mezelf immers nooit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hep knuffelt wel eens zo hard dat het zeer doet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een school dip.quote:
Jouw Highlander kracht is dan ook buitenproportioneel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd bang dat ik ze kapot knuffel.
Ik zal hem zaterdag eens leren dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep knuffelt wel eens zo hard dat het zeer doet.
Het is wel schattig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw Highlander kracht is dan ook buitenproportioneel.
[..]
Ik zal hem zaterdag eens leren dan.
Chai Klöpping.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je wel social media-expert worden wellicht.
Jij vindt vast een leuke baanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat je je school nooit meer gaat halen?
Soms wel ja. Ook al ben ik net begonnen. Maar omdat ik al twee keer een hbo faal (oké, ik mag het zo niet meer noemenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat je je school nooit meer gaat halen?
Ik begin er steeds minder in te geloven. Inmiddels al bijna 2 jaar aan het zoeken en zelfs op de meest kloterige baantjes volgt een afwijzing.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij vindt vast een leuke baan
Maar nu niet te veel bij stilstaan, anders geniet je niet optimaal van je vakantie,
dat zou zonde zijn!
Hehe. Hij lijkt zo lief en beta als ik hem zie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel schattig.En lang niet altijd. Soms wil hij gewoon even mij zijn oerkracht laten voelen en zijn plek als alfamannetje bevestigen.
Wauw. Wat dubbelzinnig weer.
Dit maal heb je ons om je te stimuleren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms wel ja. Ook al ben ik net begonnen. Maar omdat ik al twee keer een hbo faal (oké, ik mag het zo niet meer noemen) heb gehad ben ik bang dat ik het weer verneuk.
Precies om die reden ben ik gaan studeren. Nou ja, niet alleen die reden. Maar het hielp wel mee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik begin er steeds minder in te geloven. Inmiddels al bijna 2 jaar aan het zoeken en zelfs op de meest kloterige baantjes volgt een afwijzing.
Nog even en mijn enige opties zijn drugsdealer of pornoacteur.
Dat zijn de slechtste opties die je kan bedenken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik begin er steeds minder in te geloven. Inmiddels al bijna 2 jaar aan het zoeken en zelfs op de meest kloterige baantjes volgt een afwijzing.
Nog even en mijn enige opties zijn drugsdealer of pornoacteur.
Whehehe. Ik vraag me af hoe hij reageert als hij dit leest.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Hij lijkt zo lief en beta als ik hem zie.
En mijn ouders die zeggen dat dit mijn allerlaatste kans is.quote:[..]
Dit maal heb je ons om je te stimuleren.
Ja. Ik dacht eerst nog aan huurmoordenaar, maar ook daar pakken ze liever polen of bulgaren voor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zijn de slechtste opties die je kan bedenken?
Putjesschepper op zee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zijn de slechtste opties die je kan bedenken?
Is er een markt voor Nederporno?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht eerst nog aan huurmoordenaar, maar ook daar pakken ze liever polen of bulgaren voor.
Joegoslaven zijn beterquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht eerst nog aan huurmoordenaar, maar ook daar pakken ze liever polen of bulgaren voor.
Niet als man.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er een markt voor Nederporno?
Ik ook wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zou denk ik een hele goede drugsdealer zijn
Dat is niet precies wat foodporn isquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:53 schreef Fera het volgende:
Foodporn zou iets voor mij zijn. Hele dag voor de cam allerlei vreten naar binnen werken.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:53 schreef Fera het volgende:
Foodporn zou iets voor mij zijn. Hele dag voor de cam allerlei vreten naar binnen werken.
Er is wel porno waar je letterlijk kijkt naar een meisje wat eet. True story.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is niet precies wat foodporn is
Rule 34quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is wel porno waar je letterlijk kijkt naar een meisje wat eet. True story.
Zij creëert gewoon haar eigen niche marktquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is niet precies wat foodporn is
Van die schattige Japanse meisjes.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is wel porno waar je letterlijk kijkt naar een meisje wat eet. True story.
Waarvan je verbaasd bent dat ze het allemaal naar binnen krijgen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van die schattige Japanse meisjes.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarvan je verbaasd bent dat ze het allemaal naar binnen krijgen.
Als echte fokker toch wel?quote:
quote:
Must. Resist. The. Fap. Hnnngggquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
http://time.com/38219/south-korea-food-blogger/
Enjoy.
Wel vreemd dat ze zegt geen tijd over te houden voor andere dingen. Ze verdient 9k per maand en haar show duurt 4 uur per dag. Ze moet dan wel veel boodschappen doen en koken, maar toch ...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
http://time.com/38219/south-korea-food-blogger/
Enjoy.
Of iemand inhuren om voor een camera te eten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:29 schreef Samzz het volgende:
Met 9k per maand kun je ook iemand inhuren die je boodschappen doet.
Ik zie mogelijkhedenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of iemand inhuren om voor een camera te eten.
En AH.nl is er ook nog natuurlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:29 schreef Samzz het volgende:
Met 9k per maand kun je ook iemand inhuren die je boodschappen doet.
Moet nog wel 21% omzetbelasting af natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:36 schreef Barbusse het volgende:
9k per maand, das best leuk verdienen
Als je zo dom bent om het in NL te gaan doen wel jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet nog wel 21% omzetbelasting af natuurlijk.
We wonen niet allemaal op malta Barb.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je zo dom bent om het in NL te gaan doen wel ja
Nee, maar je hoeft ook niet in een land te blijven wonen waar ondernemingszin vrijwel zinloos is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We wonen niet allemaal op malta Barb.
dat is waarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft ook niet in een land te blijven wonen waar ondernemingszin vrijwel zinloos is.
Nee. Zouden we anders bang moeten zijn voor ebolaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Iemand hier toevallig de afgelopen 3 jaar naar Gambia op vakantie geweest?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Zouden we anders bang moeten zijn voor ebola?
Nee, wilde ik heen, maar twijfel over de vaccinaties. Niet verplicht maar sterk aanbevolen,quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Zouden we anders bang moeten zijn voor ebola?
Als het sterk aanbevolen is, dan gewoon doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, wilde ik heen, maar twijfel over de vaccinaties. Niet verplicht maar sterk aanbevolen,
maar beetje onduidelijk of dat ook geldt bij gewoon alleen een weekje zon of dat dat alleen op binnenland/safari het geval is. Dus ik dacht ik vraag of iemand van hier is geweest heel toevallig.
Ik zou het wel doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, wilde ik heen, maar twijfel over de vaccinaties. Niet verplicht maar sterk aanbevolen,
maar beetje onduidelijk of dat ook geldt bij gewoon alleen een weekje zon of dat dat alleen op binnenland/safari het geval is. Dus ik dacht ik vraag of iemand van hier is geweest heel toevallig.
Precies. Hup, erin met die naald.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:52 schreef El_Thijs het volgende:
Een extra vaccinatie is nooit verkeerd, zeker niet als het sterk aanbevolen wordt.
Pulp Fictionquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies. Hup, erin met die naald.
[ afbeelding ]
Indeed, na 20 jaar nog steeds een bazenfilmquote:
Beetje overbelicht, maar mooiquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:51 schreef Myraela het volgende:
Zo blij met m'n lampen.Moet er nog een beetje mee oefenen, maar het is zoveel helderder en frisser al.
[ afbeelding ]
Waarom zou ik iedere maand naar de USA willen? Italie of Griekenland zijn mooierquote:
Elke maand naar Vegas Barb.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zou ik iedere maand naar de USA willen? Italie of Griekenland zijn mooier
Dan is 9k niet voldoende, kerel. Bovendien, ik ben meer een Monaco man.quote:
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is 9k niet voldoende, kerel. Bovendien, ik ben meer een Monaco man.
Je moet wel winnen natuurlijk he.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is 9k niet voldoende, kerel. Bovendien, ik ben meer een Monaco man.
Jij hebt er niks te zoeken nee, ik welquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zou ik iedere maand naar de USA willen? Italie of Griekenland zijn mooier
Waar wacht je op?quote:
Oooooh...Jofu is in luuuv?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij hebt er niks te zoeken nee, ik wel
Die oude mannetjes zijn juist de figuren die het snelst je geld pakken, dudequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Oude mannetjes hun geld afpakken aan de cashtables.
Wordt er eentje wakkerquote:
Ja, sorry. Ik hou niet alles bijquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wordt er eentje wakker![]()
Is al euhm.. Sinds mei?Eerder misschien zelfs..
Niet iedereen is fervent lezer van de Jofu-chronicles.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel een beetje aan tafelselectie doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die oude mannetjes zijn juist de figuren die het snelst je geld pakken, dude
niet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedereen is fervent lezer van de Jofu-chronicles.
Mexicaans, eigenlijk, tenminste, dat is haar afkomst, volbloedquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik hou niet alles bijMaar tof voor je kerel
So, an American girl, hey? Taking back the colonies?
Als je het zo gaat noemen ga ik het natuurlijk wel bijhouden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ohquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die uiteraard welquote:
Ik wist niet dat jij zo geïnteresseerd bent in mannenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je het zo gaat noemen ga ik het natuurlijk wel bijhouden.
CONCHITAAAAAAAA, AYAYAYAYAYquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mexicaans, eigenlijk, tenminste, dat is haar afkomst, volbloed
Wonend in LA
Alles wat de naam Kronieken draagt, is de moeite waard. Geschiedenis he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die uiteraard wel.
[..]
Ik wist niet dat jij zo geïnteresseerd bent in mannen.
Misschien had ik een ander woord moeten kiezenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles wat de naam Kronieken draagt, is de moeite waard. Geschiedenis he?
Noordwest van Hollywood, in Burbank, lekker rustig daarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
CONCHITAAAAAAAA, AYAYAYAYAY
En in LA ook nog, er zijn slechtere plekken te vinden
Ik denk bij die naam op één of andere manier aan een dikke latina moeke met een dikke moedervlek op d'r bovenlipquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
CONCHITAAAAAAAA, AYAYAYAYAY
En in LA ook nog, er zijn slechtere plekken te vinden
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien had ik een ander woord moeten kiezen.
whehe, ik aan een danseresje met een grote mondquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk bij die naam op één of andere manier aan een dikke latina moeke met een dikke moedervlek op d'r bovenlip.
Gaat nog steeds goed?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jouw image is beter.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
whehe, ik aan een danseresje met een grote mond
Hell. No.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk bij die naam op één of andere manier aan een dikke latina moeke met een dikke moedervlek op d'r bovenlip.
Gaat nogsteeds goed jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat nog steeds goed?
Het lijkt me echt ontzettend lastig zoiets.
ja, maar ze is niet zo vriendelijk.quote:
En is het serieus?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Noordwest van Hollywood, in Burbank, lekker rustig daar
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En is het serieus?Long distance relationships suck sometimes, you know
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gaat nogsteeds goed ja
Het is ook niet makkelijk nee.. Maar je moet het er mee doen..
Juk, chihuahua's.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar ze is niet zo vriendelijk.
En ze heeft een chihuahua, of een naakthond.
Een "je moet het ermee doen" relatie zou niet aan mij besteed zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gaat nogsteeds goed ja
Het is ook niet makkelijk nee.. Maar je moet het er mee doen..
Mooi zoquote:
Aan mij ook niet... Iig niet voor de lange termijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een "je moet het ermee doen" relatie zou niet aan mij besteed zijn.
Dit is ook weer waarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mooi zoAls je echt gek op elkaar bent is het het wachten waard
Leuk dat t zo goed gaat joof!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
En voor de nieuwsgierigen onder jullie:
Gaat zo weer weg
Ik heb plannetjes op de achtergrond, maar eerst zien hoe lang het blijft.. Anders is dat ook weer zonde..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan mij ook niet... Iig niet voor de lange termijn.
ik was een keer in het asiel en daar zat een chihuahua van elf tussen de katten, hij kon niet bij de honden, want daar paste hij door de tralies heen. Hij kon niet (meer) blaffen en zijn tong niet binnen zijn bek houden.quote:
Problem solvedquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
Tering yats, quote even een foto die hij zo weer weg wil halen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
En voor de nieuwsgierigen onder jullie:
Gaat zo weer weg
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
En voor de nieuwsgierigen onder jullie:Gaat zo weer weg
Ach natuurlijk zijn er altijd wat tussen die wel leuk zijn. Maar over het algemeen genomen heb ik niks met het ras an sich. Ik heb ook niks met labradors, toch ben ik dol op Hillary.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was een keer in het asiel en daar zat een chihuahua van elf tussen de katten, hij kon niet bij de honden, want daar paste hij door de tralies heen. Hij kon niet (meer) blaffen en zijn tong niet binnen zijn bek houden.
Hij wilde steeds dat ik hem op zijn buikje aaide en ging helemaal op zijn rug liggen draaien, zo'n schatje was tEnige chihuahua waarvoor ik met alle liefde een uitzondering had willen maken.
O en hij luisterde heel erg goed!
Haha, mjah, dat valt best mee daar waar zij woont.. En ze is niet op haar mondje gevallenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind het serieus tof voor je
Alhoewel een lege parkeergarage in de US toch een beetje umheimlisch is
Denk je dat vrouwen niet-zelfredzame wezens zijn of zo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind het serieus tof voor je
Alhoewel een lege parkeergarage in de US toch een beetje umheimlisch is
klopt, ik heb niks met chowchows (dan nog meer met chihuahuas vrees ik) maar hier in de buurt loopt echt een schat van een beest rond en hij zit altijd zo mooi in zijn vacht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach natuurlijk zijn er altijd wat tussen die wel leuk zijn. Maar over het algemeen genomen heb ik niks met het ras an sich. Ik heb ook niks met labradors, toch ben ik dol op Hillary.
Gelukkig, anders zou het maar saai zijn. Ik val ook niet op stille huismuisjes.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha, mjah, dat valt best mee daar waar zij woont.. En ze is niet op haar mondje gevallen
Jij niet!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je dat vrouwen niet-zelfredzame wezens zijn of zo?
ik nam eigenlijk gewoon aan dat hij het over de foto hadquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Gewoon teveel Amerikaanse spionagethrillers gekeken. Lege parkeergarage = gevaar!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ons nou af en toe gewoon een beetje beschermend zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze prachtig om te zien, maar het karakter vind ik te lastig. Net als Akita's en Tosa's...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klopt, ik heb niks met chowchows (dan nog meer met chihuahuas vrees ik) maar hier in de buurt loopt echt een schat van een beest rond en hij zit altijd zo mooi in zijn vacht.
Oh, dat kan ook nog jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik nam eigenlijk gewoon aan dat hij het over de foto had
Oh, dat mag, hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat ons nou af en toe gewoon een beetje beschermend zijn.
ik voel me ook altijd onveilig in lege parkeergarages.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Gewoon teveel Amerikaanse spionagethrillers gekeken. Lege parkeergarage = gevaar!
Geen last vanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Gewoon teveel Amerikaanse spionagethrillers gekeken. Lege parkeergarage = gevaar!
ik vind ze dus ook niet mooi, maar dat heeft denk ik ook te maken met t feit dat ik er in ehv vaak een stel tegenkwam die gewoon echt slecht verzorgd werden, vacht in de klit enzo...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze prachtig om te zien, maar het karakter vind ik te lastig. Net als Akita's en Tosa's...
[..]
Oh, dat kan ook nog ja.
http://www.dailymail.co.u(...)ake-afraid-dark.htmlquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Genoteerdquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen last van. Nu loop ik ook op m'n dooie akkertje 's avonds/'s nachts over het stationsplein in Antwerpen
.
Nu heb ik de neiging om heul beschermend te zijn....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen last van. Nu loop ik ook op m'n dooie akkertje 's avonds/'s nachts over het stationsplein in Antwerpen
.
ik loop ook altijd overal los rond snachts, maar ben wel een keer lastiggevallen door een man náást een parkeergaragequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Het valt of staat inderdaad wel met een goed onderhouden vacht... Maar dat vind ik met alle langharige hondenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind ze dus ook niet mooi, maar dat heeft denk ik ook te maken met t feit dat ik er in ehv vaak een stel tegenkwam die gewoon echt slecht verzorgd werden, vacht in de klit enzo...
En qua karakter vind ik ze meestal ook niet leuk nee
quote:
Whyquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu heb ik de neiging om heul beschermend te zijn....
Dat is wel kutquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik loop ook altijd overal los rond snachts, maar ben wel een keer lastiggevallen door een man náást een parkeergarage
Dat was wel eng. Hoewel hij uiteindelijk niets deed,
En ik vond het al vervelend om je alleen naar je hotel te laten lopen in Utrecht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
zijn dat niet die honden met dreads? Die zien er wel grappig uit jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het valt of staat inderdaad wel met een goed onderhouden vacht... Maar dat vind ik met alle langharige honden.
Ik zou wel een komondor willen. Maar dan wel kort in de vacht.
Niet geneukt dus? Zonde. Samzz, hotel, bier in de maag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik vond het al vervelend om je alleen naar je hotel te laten lopen in Utrecht.
En nee, niet om die reden die iedereen hier nu denkt.
Dat riep ik vanmiddag al, maar niemand wil...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:44 schreef artelligence het volgende:
Ja, die artelligence gaat het weer 'roepen':
Knuffelen![]()
Ik ben weer niemand.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat riep ik vanmiddag al, maar niemand wil...
Nee, ik kon Feer natuurlijk niet alleen met Yats naar huis laten gaan he.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet geneukt dus? Zonde. Samzz, hotel, bier in de maag.
Grapje hihi
mij ook niet vaak hoor, en de keren dat ik lastiggevallen ben, was dat meestal door mensen die ik kende.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Why?
[..]
Dat is wel kut. Mij gebeurt dat niet zo vaak, gelukkig. Komt denk ik omdat ik er alles behalve hulpeloos en onzeker uitzie, denk ik
.
Ik heb het gelezen. Sterker nog: ik heb er op gereageerd. En ze was jaloers btw, ze wilde ook met je knuffelen.quote:
Sorry feer, jij bent juist wel iemand, maar jij wilde niet vandaag maar pas bij jouw verjaardagquote:
Dat is wel liefquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik vond het al vervelend om je alleen naar je hotel te laten lopen in Utrecht.
Ja, uiteindelijk krijgen ze wel dreadsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zijn dat niet die honden met dreads? Die zien er wel grappig uit jaqua karakter weet ik t niet...
Ik vind zoveel honden leuk.
Kwam laatst een man tegen met twee tollersDoen me denken aan ons oude hondje
Zo waarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik kon Feer natuurlijk niet alleen met Yats naar huis laten gaan he.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik kon Feer natuurlijk niet alleen met Yats naar huis laten gaan he.
Niet omdat je je ongerust maakte?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met mij?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. Sterker nog: ik heb er op gereageerd. En ze was jaloers btw, ze wilde ook met je knuffelen.
Ik gaf je daarna toch nog een knuffel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry feer, jij bent juist wel iemand, maar jij wilde niet vandaag maar pas bij jouw verjaardag
Hahahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Met mij?
Wat ben ik toch een vrouwenmagneet.
Alsof iemand geloofd dat dat het eerste is waar jij aan dacht Faxman.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet omdat je je ongerust maakte?
Jij boefje
niks voor mij dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel lief.
[..]
Ja, uiteindelijk krijgen ze wel dreads. Maar dat vind ik dan weer niet zo mooi, korter vind ik ze toffer. Ze zijn echt huge, 70 tot 80 cm. Karakter is wel lastig, heel eigenzinnig, en vooral eenkennig.
Voor een paar weken terug zag ik in Turnhout een man lopen met een Afghaanse windhond. Die vind ik ook geweldig.
Dus als ik weer eens 's nachts aan de busparking op de Plantinkaai sta kan ik je een DM sturen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Foei, Fax.quote:
Nou ja zeg...Ik ben (te) liefquote:
Leer mij dat eensquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Met mij?
Wat ben ik toch een vrouwenmagneet.
Ik heb liever een echtequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gaf je daarna toch nog een knuffel.Weliswaar virtueel, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |