Even herstartenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus, ik word gek van mijn laptop. Weet iemand hier wat ik fout doe?
Hij denkt steeds dat ik dingen aanklik of wil selecteren terwijl ik alleen maar mijn muis beweeg. De muis fatsoenlijk gebruiken is ondertussen onmogelijk
Ik ben er idd aan gewend dat mijn adviezen altijd precies tegenovergesteld uitgevoerd wordenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:45 schreef missbehavin het volgende:
Maar duidelijk, jullie gaan dus voor rood. Nu twijfel ik nog meer
Muisknop stuk?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus, ik word gek van mijn laptop. Weet iemand hier wat ik fout doe?
Hij denkt steeds dat ik dingen aanklik of wil selecteren terwijl ik alleen maar mijn muis beweeg. De muis fatsoenlijk gebruiken is ondertussen onmogelijk
Nee, het is meer dat ik nu nog meer niet weet of ik het durfquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er idd aan gewend dat mijn adviezen altijd precies tegenovergesteld uitgevoerd worden.
Daarom doe ik het ook al jaren niet meer.
Neehij doet het al maanden. Alleen mijn irritatielevel is nu echt bereiktquote:
Muispad dingetje dan denk ik? Kan dat?quote:
Alles kan kapot natuurlijk, sluit er dan juist eens een losse muis op aan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Muispad dingetje dan denk ik? Kan dat?
Even nieuwe drivers installeren? Wie weet heeft t nut.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Muispad dingetje dan denk ik? Kan dat?
Hij is net nieuwquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles kan kapot natuurlijk, sluit er dan juist eens een losse muis op aan?
Ook DOA komt gewoon voor hoor, je kan altijd pech hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij is net nieuw
Ik zal het vanavond eens testen, mijn lief heeft de losse muis nu mee
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik kom er net achter dat ik zondag de verjaardag van m'n broer vergeten ben
Knap idd, ik krijg oa via Hotmail nog verjaardagen van mensen die ik al 10 jaar niet meer heb gesproken te zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik kom er net achter dat ik zondag de verjaardag van m'n broer vergeten ben
Heb t wel in m'n agenda staan, maar krijg er geen melding van.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Knap idd, ik krijg oa via Hotmail nog verjaardagen van mensen die ik al 10 jaar niet meer heb gesproken te zien.
Hoe/wat/waar enzo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Wie wil er zondag mee naar Jimmy Carr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |