Na wat??quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga lekker op de bank rustig wakker worden en er na kijken
Kreeg op facebook nog een reactie van de moeder van mijn andere grote vriend op de lagere school. Zij had de datum ook wel door geloof ik....quote:
Geen ambitie om ooit zelf mee te lopen??quote:
Hij is nu net zo oud .. Maar verjaardag was al een tijdje terug volgens mij... Geen groot feest helaasquote:
Bedanktquote:
Wats gebeurd ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:53 schreef borisz het volgende:
In het NRC groot stuk over de SP en hoe De Grote Kale Leider (Jan M), samen met andere oud-gedienden, de SP zien als hun eigendom maar ook hoe de bekende afdrachtregeling sommigen sloopt als er door omstandigheden wat is gebeurd.
Iemand die vanwege ziekte, ontslag, man arbeidsongeschikt enz. enkele maanden niet kon aan de afdrachtregeling kon voldoen omdat ze het geld nodig had voor de vaste lasten wordt door de partijbazen direct voor als oud-vuil aangezien. Helemaal toen ze het probeerde aan te kaarten.quote:
quote:Erg inzichtelijk, zei Van Otterloo, was het moment waarop hij de zaak op de partijraad aan de orde stelde. Een SP-wethouder in Hilversum, Karin Walters, ,,een uitstekende politicus", was gaan steigeren toen ze merkte dat de SP zelfs inzage in de belastingaangifte van haar man eiste.
Er waren meer SP'ers die het niet langer konden verdragen dat de partij meekeek in hun privéleven.
,,Ik hoorde zóveel verhalen dat ik dacht: we moeten hier over praten", zei Van Otterloo. Maar toen hij het op de partijraad aansneed, was de discussie in no time gesloten. ,,Jan Marijnissen werd boos en zei: er is hier geen plaats voor zelfverrijking. Applaus."
Staat in de halve finale van de World Matchplay. Hij won in de kwartfinale met gigantische cijfers van Pablo Larrazábal.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Staat in de halve finale van de World Matchplay. Hij won in de kwartfinale met gigantische cijfers van Pablo Larrazábal.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:46 schreef borisz het volgende:
De Azië Cup krijgt in 2019 dus ook 24 deelnemers
46 landen in de kwalificatie. 24 naar het eindtoernooi. Gezellig naar Laos - Macau op een eindtoernooi. Al verdwijnt de Challenge Cup (toernooi voor de kleinere Aziatische landen)
Ha ha haquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:41 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Belt mijn vader net op. Erik, Er speelden bij PSV 2 man achterin die ik niet kende..
Ik zo ehh. Alleen Isimat, voor de rest gewoon de normale basis.
Hij: even wachten, ik zoek het even op op teletekst; Isimat en Mirin..
![]()
![]()
![]()
En het ergste is, hij was ook nog eens serieus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |