Jezus was een erg intelligente man met waarschijnlijk Asperger die zijn tijd ver vooruit was.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Jezus nu terug zou keren, ik zweer hij zou kotsen op religie.
Nee man geen asperger.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jezus was een erg intelligente man met waarschijnlijk Asperger die zijn tijd ver vooruit was.
quote:
Ik geloof ook niet in God als zijnde een soort 'persoon' en alles wat daar aan vast hangt. De Tao komt denk ik wel het dichtst in de buurt. Ik zal me er eens in verdiepen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 02:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar dan heeft het niets meer met religie te maken. Wat je dan gelooft is het bestaan van tijd en het bestaan van oorzaak en gevolg.
Dan krijg jij ook een taallesje:quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 02:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in God als zijnde een soort 'persoon' en alles wat daar aan vast hangt. De Tao komt denk ik wel het dichtst in de buurt. Ik zal me er eens in verdiepen.
Had een fokker kunnen zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jezus was een erg intelligente man met waarschijnlijk Asperger die zijn tijd ver vooruit was.
O, ja! Dat klopt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 02:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan krijg jij ook een taallesje:
"als... zijnde" bestaat niet. Het is knetter fout. "Als een persoon" is goed, of "God, persoon zijnde,... ". Beide is dubbel.
en homoquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij analyseerde de mens als buitenstaander was erg intelligent speelde in op de domheid van de mens en verklaarde zichzelf zoon van god. Iets in die strekking zou het geweest zijn. Ergens is het jammer dat het in de huidige tijd niet meer kan dan sluiten ze je op.quote:
Omdat hij de zoon van God is. Als hij dat niet was was het een idioot en gelijk vermoord.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij analyseerde de mens als buitenstaander was erg intelligent speelde in op de domheid van de mens en verklaarde zichzelf zoon van god. Iets in die strekking zou het geweest zijn. Ergens is het jammer dat het in de huidige tijd niet meer kan dan sluiten ze je op.
En een hoerenloper.quote:
Dan had God dus kleinkinderen, en achterkleinkinderen etc. Nu snap ik waarom ik zo geweldig benquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 02:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had gewoon vrouw en kinderen. Vierhonderd jaar geleden was ik vermoord voor deze opmerking.
Onzinargument want er zijn echt honderden mensen die in die tijd beweerden dat ze de zoon van god waren, en de meeste zijn niet vermoord. Jezus is dat wel. Enige punt is dat hij de mazzel had dat mensen over hem gingen en bleven schrijven. En toen de mazzel dat de Romeinse keizers het gingen onderdrukken waardoor iedereen wist wat het was.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat hij de zoon van God is. Als hij dat niet was was het een idioot en gelijk vermoord.
Geluk of omdat hij daadwerkelijk de zoon van God was.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 02:26 schreef Tchock het volgende:
Enige punt is dat hij de mazzel had dat mensen over hem gingen en bleven schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |