we leggen die Bert Oosterveen het vuur aan de schenen en eisen dat hij AAD300 aanstelt als bondscoach met Johan Boskamp als zijn assistentquote:
ik dacht de chinezenquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:59 schreef Webschip het volgende:
[..]
Blanke mensheid is nu gediscrimineerd.
niks racisme zp = zwartquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De racisme kaart overruled dat jongen!
Eens, Rens is vandaag al gegaan tijdens de wedstrijd dus ik weet niet wat voor schade er al is aangericht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
we leggen die Bert Oosterveen het vuur aan de schenen en eisen dat hij AAD300 aanstelt als bondscoach met Johan Boskamp als zijn assistent
Dat 90% van de Nederlanders voor zwarte piet is lijkt me een heel redelijk argument. Als die cijfers kloppen tenminste. Ik heb geen flauw idee hoeveel mensen Quinsy representeert, jij wel?quote:
All your arguements are invalid, omdat racisme.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
niks racisme zp = zwart
anders rot je maar op
Zo rond de 50 dacht ik?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat 90% van de Nederlanders voor zwarte piet is lijkt me een heel redelijk argument. Als die cijfers kloppen tenminste. Ik heb geen flauw idee hoeveel mensen Quinsy representeert, jij wel?
Dat is helemaal geen redelijk argument.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat 90% van de Nederlanders voor zwarte piet is lijkt me een heel redelijk argument. Als die cijfers kloppen tenminste. Ik heb geen flauw idee hoeveel mensen Quinsy representeert, jij wel?
De enige normale gast! En dat komt waarachijnlijk omdat ik hem niet ken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
In de aanbieding voor u
.
Bob van der Goen over de MH17
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |