En hardlopen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:42 schreef Latert het volgende:
Quinsy kan blijkbaar ook heel goed touwtje springen.
Lees zijn tweets. Alles wat zwart is is goed, alles wat blank is slecht.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Geen racisme denk ik.. Nederlandse mensen zijn het gewoon beu om steeds meer op te geven voor allochtonen. Betaalbare welvaartsstaat, veiligheid op straat, het sinterklaasfeest, dat is allemaal geschiedenis, en ze krijgen er niets voor terug.
Daar deed ze het weerquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:43 schreef NoCigar het volgende:
Grote Blanke Filmaakster maar antwoorden geven voor domme neger. Zij beter zij denken.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:43 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen is Quins van twitter getrapt.
Eens.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Quincy wordt bedreigd om zijn karakter, niet om zijn huidskleur, lijkt me.
Klopt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:44 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Quincy Promes.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:45 schreef Martinello het volgende:
Ik vind Quincy Jones een betere Quincy.
Door zijn eigen schuld:hij klaagde over ern ander accountquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:43 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen is Quins van twitter getrapt.
Geheel terecht, dunkt me.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:45 schreef marcodej het volgende:
Ik heb van het weekend ook overwogen om aangifte te doen. Ik werd op facebook beticht van pedofilie.
Maar dit klopt dus niet. Je kan de ene groep toch niet zien als de andere groep? Wanneer hebben de negroïde groepen nu om een speciale behandeling gevraagd? Surinamers schelen net zo veel van Marokkanen als Nederlanders. Misschien meer zelfs als je het geografisch en cultureel bekijkt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Geen racisme denk ik.. Nederlandse mensen zijn het gewoon beu om steeds meer op te geven voor allochtonen. Betaalbare welvaartsstaat, veiligheid op straat, het sinterklaasfeest, dat is allemaal geschiedenis, en ze krijgen er niets voor terug.
Zou je het andersom ook racisme vinden? Bijv. mensen die over de PvdA roepen dat het de partij van de allochtonen is?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Lees zijn tweets. Alles wat zwart is is goed, alles wat blank is slecht.
Pauw offert zich wel weer op.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:47 schreef Caland het volgende:
Die blonde slet heeft echt een piemel nodig. Vervelend figuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |