sinds wanneer is Hansie bondscoach van Turkije?quote:
schwalbes makenquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:31 schreef Pino112 het volgende:
Wtf heeft Robben gedaan? Dat gejoel steeds.
Nee joh, toen lagen ze eruit, en toen won Luxemburg ineens van Tsjechie en kreeg Hiddink een ontsnapping via Liverpool tegen de Ieren, in 1995quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:28 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Toen waren ze al geplaatst toch? Dit is veel erger, deze moesten ze winnen voor groepswinst. Tegen IJsland nota bene. Daar woont geen hond.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:28 schreef hottentot het volgende:
Ik schaam me dood om het te zeggen, maar morgen op het werk kan ik wel mijn geld binnenhalen als de stand zo blijft.
Was toch voorspelbaar dat dit Nederland de deksel op de neus zou krijgen, was het niet nu dan wel de volgende keer.
1 van de grootste voetballers op de wereld. Dan krijg je dat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:31 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
We moeten thuis nog tegen IJsland en Tsjechië dus dan trekken we het wel recht. Portugal doet dit ook elke kwalificatieronde en is er uiteindelijk altijd bij.
Teruglopende haarlijn. Dat kunnen vikingen niet serieus nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:31 schreef Pino112 het volgende:
Maatje van Poetin, ze zeggen ook dat hij iets met de MH17 gebeurtenis te maken heeft.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:29 schreef Easymodo het volgende:
Wedstrijd niet gezien, maar deze Guus heeft met Zuid Korea (WK) en Rusland(EK) de halve finale gehaald?
Robben mag graag vallen, fans houden daar niet van.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:31 schreef Pino112 het volgende:
1,80 is beneden gemiddeld dus dat valt wel mee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 van de grootste voetballers op de wereld. Dan krijg je dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |