Nee, Fee morgen haar keizersnedequote:Op maandag 13 oktober 2014 22:28 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
ben je sneaky aan het baren dan?
Jouw voorwerk dat vannacht door gaat zettenquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:30 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
oh ja. Maarre die hoger dan?
Mwoaaaah.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 02:34 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Mensen zeggen tegen me"ja wen maar aan slapeloze nachten, straks met voeden en zo"
Dat is geloof ik heel wat anders, dan wordt je wakker met een reden.
zoveel herkenningquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 04:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Mwoaaaah.
Zwanger en slapeloos kon ik gewoon door het huis scharrelen en een kopje thee drinken. Nu moet ik stil zitten of liggen-maar-vooral-niet-in-slaap-vallen en tussendoor nog een luier verwisselen en daarna hopen wensen bidden dat de baby alsjealsjealsjeblieft weer gaat slapen.
Maar desbetreffende baby maakt veel goed, dat dan weer wel.
als een roosjequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 04:05 schreef snoenk het volgende:
Fee heel veel succes vandaag!
Dnd nog een beetje kunnen slapen?
Jm wat een goed nieuws, wat fijn dat hij het zo goed doet dat julli het weekend gewoon thuis zijn![]()
Owh en schildpadje
![]()
Van sq en spees zag ik nog eens hele mooie dametjes voorbij komen
godsakkes, I haunt you in your sleep met mijn perikelenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:13 schreef AwayTL het volgende:
Fee, veel succes vandaag en wat een mooie dag om een dochter te krijgen!!
Ik heb vannacht gedroomd dat ik met crumpette naar SQ ging om kleine M te bewonderen. Omdat ze nog sliep gingen we met zn 3 en naar de snackbar een soort bamiloempia halen.. En toen ging het over dat er een fout zat in de mobiel die een blaag van 15 wel even op zou lossen, maar ze was alleen maar aan het kutten en toen werd ik boos. Daarna toch nog kleine M bewonderd.
Bijna top 10, wtf.. Ik heb nog alle tijd toch.
En magische dyre mijlpaal vandaag, 33 weken!
Jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godsakkes, I haunt you in your sleep met mijn perikelen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:13 schreef AwayTL het volgende:
Fee, veel succes vandaag en wat een mooie dag om een dochter te krijgen!!
Ik heb vannacht gedroomd dat ik met crumpette naar SQ ging om kleine M te bewonderen. Omdat ze nog sliep gingen we met zn 3 en naar de snackbar een soort bamiloempia halen.. En toen ging het over dat er een fout zat in de mobiel die een blaag van 15 wel even op zou lossen, maar ze was alleen maar aan het kutten en toen werd ik boos. Daarna toch nog kleine M bewonderd.
Bijna top 10, wtf.. Ik heb nog alle tijd toch.
En magische dyre mijlpaal vandaag, 33 weken!
"gewoon" de standaard dosering. om de zes uur twee pcm. (dus max 4x p/d)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:51 schreef Crumpette het volgende:
Hoeveel pcm mag ik nou eigenlijk mag ik nou eigenlijk als zwangere op een dag? Heb gisteren twee keer 1 gehad, maar dat deed eigenlijk vrij weinig aan de pijn. En: jajajaja disclaimers. Ik ga om 11 naar mijn vk, zal het haar ook vragen. Verder rustdag/uitziekdag hier.. hopelijk helpt het want ik moet vrijdag zingen.. zit me af te vragen of ik ze een heads up moet geven - of dat ze iig iemand anders vragen voor de workshop.
daar valt dan ook nog over te twisten toch? dacht namelijk dat de standaard dosering max 4 (of zelfs 5, als je herstelt van een ingreep bijv) gram per dag was, wat neerkomt op 8 per dag. Maar dat lijkt me best wel veel, met een baby incluisquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
"gewoon" de standaard dosering. om de zes uur twee pcm. (dus max 4x p/d)
Mijn gyn zei 4x per dag 2, maxinaal twee weken lang zo veel (maar vraag idd je eigen vk even). Ik neem het alleen soms voor het slapen ivm heuppijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:01 schreef Crumpette het volgende:
[..]
daar valt dan ook nog over te twisten toch? dacht namelijk dat de standaard dosering max 4 (of zelfs 5, als je herstelt van een ingreep bijv) gram per dag was, wat neerkomt op 8 per dag. Maar dat lijkt me best wel veel, met een baby incluis..
Naja laat ik maar eens met 1 beginnen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:22 schreef Heliotrope het volgende:
Ze bedoelt neem ik aan ook viermaal daags twee tabletten, dus inderdaad acht in totaal. Maar dit is idd wel iets om echt ook met je vk of ha te bespreken, ook/zeker als je koorts dreigt te krijgen.
Beterschap!
En Away je droom
ja ik dacht ook dat je bedoelde: 2 gram totaal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:22 schreef DJMO het volgende:
[..]ik schreef het een beetje krom geloof ik (knal nog steeds van de koppijn)
Neem anders effe een paracetamolletje...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:22 schreef DJMO het volgende:
[..]ik schreef het een beetje krom geloof ik (knal nog steeds van de koppijn)
ja volgens mij heb ik dit gekregen van een collega afgelopen vrijdagquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn gyn zei 4x per dag 2, maxinaal twee weken lang zo veel (maar vraag idd je eigen vk even). Ik neem het alleen soms voor het slapen ivm heuppijn.
Je keel/oor klinkt als t rhinovirusje wat rond gaat... Ik hoop dat je pas na vrijdag gaat hoesten...
Fee, je bent al in t zh waarachijnlijk lees je dit niet maar: zet m op!
En kom nou, stokstaartbaby!
Ik heb laatst heel druk over razz gedroomd, maar wat weet ik niet meer..
lol. ik houd me netjes aan de doseringquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:26 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Neem anders effe een paracetamolletje...
Sorry, flauwe modus staat aan.
Fee, succes vandaag! Op naar je mini!
Lichte verhogingquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:26 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja volgens mij heb ik dit gekregen van een collega afgelopen vrijdaggrrr. enig idee wat ik kan verwachten van dit rhinovirusje?
geen snot nog hier, maar: leuk! ik verheug me!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Lichte verhoging
Snot
Keelpijn en oorpijn
Daarna alleen nog snot en hoesten door t zakkende slijm (die fase ben ik al twee weken), maar was alleen de eerste twee hoestdagen ineens mijn stem kwijt*
* J jeeft precies hetzelfde gehad maar die heeft korter gehoest dan ik en was zijn stem niet echt kwijt (maar bij mij slaat alles altijd op keel en longen)
ja dat denk ik dus, zal zwaar zijn maar ze is het waard. En nu lig ik al nachten voor jan lul wakkerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 04:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Mwoaaaah.
Zwanger en slapeloos kon ik gewoon door het huis scharrelen en een kopje thee drinken. Nu moet ik stil zitten of liggen-maar-vooral-niet-in-slaap-vallen en tussendoor nog een luier verwisselen en daarna hopen wensen bidden dat de baby alsjealsjealsjeblieft weer gaat slapen.
Maar desbetreffende baby maakt veel goed, dat dan weer wel.
Werkt dat een beetje?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn gyn zei 4x per dag 2, maxinaal twee weken lang zo veel (maar vraag idd je eigen vk even). Ik neem het alleen soms voor het slapen ivm heuppijn.
Je keel/oor klinkt als t rhinovirusje wat rond gaat... Ik hoop dat je pas na vrijdag gaat hoesten...
Fee, je bent al in t zh waarachijnlijk lees je dit niet maar: zet m op!
En kom nou, stokstaartbaby!
Ik heb laatst heel druk over razz gedroomd, maar wat weet ik niet meer..
ik weet dat ik weinig anders magquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:34 schreef kwakz0r het volgende:
Oh djmo, laat ik nog wat medisch advies de lucht in slingeren: beclomethason is een ontstekingsremmer die langzaam moet opbouwen. Je mag niet veel anders tijdens de zw.sch. maar het duurt wel minstens twee weken van regelmatig gebruik voor je iets merkt zei mijn dokter.
Maarrrrr bel even je eigen arts etc.
gewoon een 5 euro hemdje van h&m. Je gaat namelijk zweten als een mallequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:09 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik zal eens aan de vluchtkoffer beginnen... Nog tips voor een bevalshirt? Ik heb in principe genoeg t-shirts die ik best kan gebruiken, maar ivm het huid op huid na de bevalling niet zo handig. Die moeten dan helemaal omhoog, en dan ben je wel erg naakt lijkt meal kan het me dan waarschijnlijk weinig meer schelen, maar toch..
Ik heb van die bigshirts erin zitten. Het vliegt tijdens de bevalling waarschijnlijk toch uit en ach dan ben je maar naaktquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:09 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik zal eens aan de vluchtkoffer beginnen... Nog tips voor een bevalshirt? Ik heb in principe genoeg t-shirts die ik best kan gebruiken, maar ivm het huid op huid na de bevalling niet zo handig. Die moeten dan helemaal omhoog, en dan ben je wel erg naakt lijkt meal kan het me dan waarschijnlijk weinig meer schelen, maar toch..
mijn sokken waren doorweekt van de vruchtwater tsunamiquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:14 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik heb van die bigshirts erin zitten. Het vliegt tijdens de bevalling waarschijnlijk toch uit en ach dan ben je maar naakt![]()
Ik mik er nog wel ff warme sokken in nu je me toch aan die vluchttas herinner.
Aha, twee paar sokken dus, check!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn sokken waren doorweekt van de vruchtwater tsunami
Gemiddelde kindjes zijn fantastische buikbaby'squote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:15 schreef Risu het volgende:
Fee baby! Komt maar door. Ja dezeis niet echt van toepassing, maar er is geen ks smiley.
![]()
Paracetamol neem ik al de hele zwangerschap niet. Maar ik heb dan ook nergens last van, dus ik heb makkelijk praten. Ik ben ook eigenlijk nooit ziek.
Net weer een stickertje van de vk. Ze vertelde dat mijn meisje toch wel al met het koppie naar beneden lag, maar dat kan nog veranderen. Nou dan ligt ze met de benen overal want ik voel het geschop ook overal. En dat als seo vk zegt dat het een meisje is, dat ik er wel van uit kan gaan. Die heeft het maar een keer mis gehad, en sindsdien zegt ze het alleen als ze het zeker weet. (In 22 jaar best een goed record)
Verder ietsjes onder gemiddeld, maar dat noemde ze opvallend gemiddeld. Bloeddruk was hetzelfde als vorige keer, dus ook dat vond ze wel opvallend gemiddeld.
Saai eigenlijk, zo gemiddeld.![]()
De 11e van de 11e mag ik weer.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn sokken waren doorweekt van de vruchtwater tsunami
Ghehe ik ook niet. Lekkere hoge gatenkaaswintersokken die ik altijd aan had naar de manege zitten er nu inquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:25 schreef krijgerrtje het volgende:
Sokken zal ik nog even achteraan, geen fatsoenlijk paar meer in huis![]()
Maar thanks voor de tips, dan zal ik gewoon een simpel shirt en hemd meenemen, en dan zie ik het dan wel
ik heb nog steeds pijn maar slaap rustiger. blijkbaar toch minder pijn... draaien doet ook minder zeer. maar neem t niet elke avond want voelt toch een beetje "meh". wel op aanraden van de gyn overigens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:40 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje?die heupen van mij joh, pff, zo pijnlijk! Lig 's nachts constant van zij te draaien, maar dat vind m'n bekken weer niet zo tof
ga ook eens pcm proberen dan!
ik neem een groot shirt mee, en doe een hemdje aan maar ga er vanuit dat ik dat uitgooi, dan zit mn zwarte voedingsbeha eronder, die kan ik makkelijk opengooien voor aanleggen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:09 schreef krijgerrtje het volgende:
Oh, spannend! Heb ik nou helemaal gemist dat je naar het ziekenhuis bent gegaan? Jij ook succes vandaag, ben benieuwd wat eruit komt!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:51 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Gaap!!!!! Lig al meer dan een half uur aan ctg.... Heeft dat ding niet geregistreerd! Zucht. Nog een half uur dus. En ik heb zere billen!
Zou fee al aan het knuffelen zijn?
vandaag gaan we bespreken voor mogelijkheden voor een inleiding. Dus eerst ctg en inwendig onderzoek en dan kijken wat de mogelijkheden zijn. Nou het begint erg saaiquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:54 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Oh, spannend! Heb ik nou helemaal gemist dat je naar het ziekenhuis bent gegaan? Jij ook succes vandaag, ben benieuwd wat eruit komt!
Nog niet denk ik, een half uur geleden zei ze dat het nog anderhalf uur kon duren!
Nog belangrijker dan een bevalshirt: een paar schone en comfortabele shirts (niet te strak dus) voor na de bevalling!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:09 schreef krijgerrtje het volgende:
Dit... Ik heb de eerste 3 dagen geen bh aangehad...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:09 schreef purebliss het volgende:
Haha kwakzor, ik begon ook braaf met beha aan, maar ik was me tijdens de weeen zo ontzettend aan het irriteren aan dat ding dat ik hem snwl uit heb gedaan en in een hoek heb gemikt.
+1. Neem lange mouwen en korte mouwen mee, en genoeg zodat je kunt kiezen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Nog belangrijker dan een bevalshirt: een paar schone en comfortabele shirts (niet te strak dus) voor na de bevalling!
En een lekker ruim zittende broek of legging + jurkje. Je wilt niets dat strak zit op eventuele hechtingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |