Elke maandag om 21:30 uur op RTL5quote:Uit een groep van zevenhonderd modellen worden dertien geschikte meiden gekozen die de strijd met elkaar aangaan om Hollands Next Top Model te worden. De meiden nemen het tegen elkaar op in The Big Apple. Voor New York geldt: if you can make it there, you can make it anywhere. De meiden hopen daar alleen nog maar in designer kleding te lopen of in een mooie model mansion te verblijven, maar komen bedrogen uit. Anouk Smulders is dit jaar opnieuw te zien als presentatrice van Hollands Next Top Model. Samen met May-Britt Mobach en Dirk Kikstra vormt zij daarnaast de vaste jury. Stylist Fred van Leer is inmiddels een vertrouwd HNTM-gezicht. Als coach is hij de steun en toeverlaat van de dertien aanstormende modellen
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:09 schreef Samson het volgende:
Verstand op 0 zetten voor Nicky zal niet zo lastig zijn
Zou kunnen. Ben wel benieuwd hoe ze het met foto's gaan doen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:10 schreef zoem het volgende:
Nu is het niet gecensureerd. Op aanvraag van de kandidaat ofzo
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:09 schreef Samson het volgende:
Verstand op 0 zetten voor Nicky zal niet zo lastig zijn
Welke vorm?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:11 schreef SunChaser het volgende:
Bij Nicky blurren ze niet want er is niks te blurren
Doe t dan voor de vorm
wie het kleine niet eert ...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:11 schreef zoem het volgende:
[..]
Inkoppertje: er viel niets te blurren
Klopt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:12 schreef SunChaser het volgende:
Vroeger werd er toch nooit geblurd, ik kan me wel tepels herinneren
straks krijgt Aisha van de jury het commentaar: "het ging om haar, maar jij droeg een pruik"quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:12 schreef RenRen- het volgende:
Ik snap dat het om het haar gaat, maar die pruik vind ik echt niet oke
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
straks krijgt Aisha van de jury het commentaar: "het ging om haar, maar jij droeg een pruik"
jullie hebben haar toch zelf kaalgeschoren
Aisha vind ik matig na haar opschepperij in de eerste paar afleveringen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:15 schreef BabeWatcher het volgende:
ik weet het echt niet .... ik heb geen favoriet dit jaar, maar dat komt meer omdat ik aan niemand een hekel heb
Natuurlijk, maakt het extra spannend.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef BabeWatcher het volgende:
volgens mij moeten ze allemaal terugstappen
ja, idd, wie nog meerquote:
ik hoop het .......quote:
Ik vind Liz juist helemaal niks.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:28 schreef Samson het volgende:
Vond de foto van Liz echt het mooist, gezeik over die onzekerheid. bah.
en veel huiliequote:
Zeker, maar toch vind ik het niks.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:30 schreef Samson het volgende:
Liz is tenminste bijzonder qua gezicht, van Aisha lopen er wel 20 rond...
maar toch niet ...quote:
Wauw Nickyquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef Tourniquet het volgende:
De foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet zelfverzekerd zijn, maar niet te, en tegelijkertijd een zelfwaarde van 0 hebben, anders zeur je.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:25 schreef Toeps het volgende:
RECAP! http://www.fashionmilk.co(...)l-7-boobies?fatson=1
Ik word zo moe van dat topless gedoe steeds. En van de boodschap die dit programma uitstraalt, dat je als model niks te zeggen hebt...
Ja, dat ongeveer idd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je moet zelfverzekerd zijn, maar niet te, en tegelijkertijd een zelfwaarde van 0 hebben, anders zeur je.
tja.... alles voor de kijkcijfers alhoewel dit meer artistiek naakt is dan erotisch naakt. Ik lieg als ik zeg dat ik het onprettig vind om naar te kijkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:25 schreef Toeps het volgende:
RECAP! http://www.fashionmilk.co(...)l-7-boobies?fatson=1
Ik word zo moe van dat topless gedoe steeds. En van de boodschap die dit programma uitstraalt, dat je als model niks te zeggen hebt...
welkomquote:
tja, niet veel boeiendsquote:
dit zei ik eerder:quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:48 schreef MissJ het volgende:
Ik ben voor Nicky. Al vanaf de 1e aflevering eigenlijk. Ik vind haar echt prachtig mooi + ze heeft ook echt een mooie uitstraling. Ze komt ook leuk en lief over vind ik
quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 21:59 schreef MissJ het volgende:
nou, als er iemand wél modellenpotentie heeft, is Nicky het wel denk ik.
Ik geloof je niet....quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:59 schreef BabeWatcher het volgende:
hou nou op, ik zit hier mee te huilen
Ik vind het ook lullig dat ze dit bij jonge meisjes zo uitmelken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:59 schreef Samson het volgende:
Word hier altijd een beetje moe van. Die meiden zijn nog hartstikke jong en doen alsof ze een heeeeeeel leven achter de rug hebben
Ja, ik vond het ook al zo schraalquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef Samson het volgende:
Typisch Nederlands, precies 3 stuks maken voor 3 man, je zou ns over hebben..... en dan lekker elkaar aankijken.....
quote:
ik kook maar twee keer per week en dan vries ik het meeste inquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef Samson het volgende:
Typisch Nederlands, precies 3 stuks maken voor 3 man, je zou ns over hebben..... en dan lekker elkaar aankijken.....
elkaar aankijken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef Samson het volgende:
Vaak als er zo beperkt eten is en er is 1 stuk over dat niemand wil toegeven dat hij of zij het wil en elkaar dan dus aankijken.... vind dat altijd zo'n armoe, maak gewoon meer dan genoeg.quote:
Ohquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Vaak als er zo beperkt eten is en er is 1 stuk over dat niemand wil toegeven dat hij of zij het wil en elkaar dan dus aankijken.... vind dat altijd zo'n armoe, maak gewoon meer dan genoeg.
Nah, ik denk dat wat Debby zei wel klopt, als je de hele dag op elkaars lip zit, gaan dingen gewoon meer opvallen en ga je meer op elkaar letten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:25 schreef Samson het volgende:
jaja, als je naast elkaar op de bank zit, allemaal goede vrienden, maar los van elkaar... echt meiden hoor....
We kijken er naar uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:49 schreef Toeps het volgende:
Ik viel gisteren halverwege in slaap. Deze week dus geen recap, sorry guys! (Doe nog steeds wel mijn best voor kaartjes voor de finale! Dan komt er natuurlijk wel een toffe recap!)
Wie gaat het winnen volgens jou?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:22 schreef Toeps het volgende:
[..]
One ticket pour le finale is in de pocket!
Ach, ik zit vast helemaal achteraan net als vorig jaar. Maar goed, maakt niet uit!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:20 schreef ato het volgende:
Oh wat leuk, Toeps zwaai je nog naar ons?
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Sanne of Nicky. Of misschien toch Aisha.
pfffftquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik hoop dat ik op tijd thuis ben maandag.
Ik verwacht Nicky als winnares. Over de hele linie is zij de beste en ze heeft een unieke persoonlijkheid.
"Ik zat op de wc. Ja een uur ja"quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
pfffft
op tijd thuis, ik hoop dat ik niet word weggebeld
Het begint nu al fout.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:30 schreef Cee het volgende:
Mijn tenen flexen zich alvast voor een uur lang krommen.
Die is nog breder dan die 4 finalisten bij elkaar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:31 schreef BabeWatcher het volgende:
Shirma Rouseniet bepaald een model
Ik ben sowieso geen fan van hatchbacks. Geef mij maar een sedan.quote:
Geen idee wie dat is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:33 schreef Cee het volgende:
Staat Kees Tol daar nou met een sjaaltje om te DJ'en?
Karwei chickiequote:Op maandag 27 oktober 2014 21:34 schreef summer2bird het volgende:
Dat meisje met die pony is echt enorm schattig.
Nicky is een schatje.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:34 schreef summer2bird het volgende:
Dat meisje met die pony is echt enorm schattig.
Shirma. Haar ouders konden Shamu niet spellen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:34 schreef tralalala het volgende:
Sherman ?Haar ouders hebben haar gewoon naar een tank vernoemd
Waarom Aïsha dan? Ik hoop het toch zeker niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:36 schreef MissStevie het volgende:
en we zijn losen we doen met zijn alle even alsof we niet weten dat Aïsha gaat winnen
de afgelopen 2 seizoenen viel het me op dat de winnaar er tijdens de finale er het mooiste uitzag en vaak maar 1 rot outfit kreeg.. benieuwd of het nu ook zo is. Ben voor Nicky of Sanne, maar vrees dat Aïsha gaat winnen.. staat wel het meeste als ene model van de 4
ik hoop het ook niet.. maar denk het gewoon. tot nu toe wel de meeste model uitstralingquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom Aïsha dan? Ik hoop het toch zeker niet.
Er zaten sowieso veel pareltjes tussen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
RoosSagal
wat hadden we leuke meiden dit seizoen, allemaal eigenlijk
beste seizoen ooitquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:42 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Er zaten sowieso veel pareltjes tussen.
dat vond ik juist heerlijk dit seizoenquote:
quote:
Ze is niet gegaan las ik op haar twittert.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Toeps zit in de zaal, maar ik heb haar nog niet gezien.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze is niet gegaan las ik op haar twittert.
Beetje voor het beeld wat rondspuiten (quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |