Elke maandag om 21:30 uur op RTL5quote:Uit een groep van zevenhonderd modellen worden dertien geschikte meiden gekozen die de strijd met elkaar aangaan om Hollands Next Top Model te worden. De meiden nemen het tegen elkaar op in The Big Apple. Voor New York geldt: if you can make it there, you can make it anywhere. De meiden hopen daar alleen nog maar in designer kleding te lopen of in een mooie model mansion te verblijven, maar komen bedrogen uit. Anouk Smulders is dit jaar opnieuw te zien als presentatrice van Hollands Next Top Model. Samen met May-Britt Mobach en Dirk Kikstra vormt zij daarnaast de vaste jury. Stylist Fred van Leer is inmiddels een vertrouwd HNTM-gezicht. Als coach is hij de steun en toeverlaat van de dertien aanstormende modellen
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:09 schreef Samson het volgende:
Verstand op 0 zetten voor Nicky zal niet zo lastig zijn
Zou kunnen. Ben wel benieuwd hoe ze het met foto's gaan doen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:10 schreef zoem het volgende:
Nu is het niet gecensureerd. Op aanvraag van de kandidaat ofzo
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:09 schreef Samson het volgende:
Verstand op 0 zetten voor Nicky zal niet zo lastig zijn
Welke vorm?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:11 schreef SunChaser het volgende:
Bij Nicky blurren ze niet want er is niks te blurren
Doe t dan voor de vorm
wie het kleine niet eert ...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:11 schreef zoem het volgende:
[..]
Inkoppertje: er viel niets te blurren
Klopt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:12 schreef SunChaser het volgende:
Vroeger werd er toch nooit geblurd, ik kan me wel tepels herinneren
straks krijgt Aisha van de jury het commentaar: "het ging om haar, maar jij droeg een pruik"quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:12 schreef RenRen- het volgende:
Ik snap dat het om het haar gaat, maar die pruik vind ik echt niet oke
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
straks krijgt Aisha van de jury het commentaar: "het ging om haar, maar jij droeg een pruik"
jullie hebben haar toch zelf kaalgeschoren
Aisha vind ik matig na haar opschepperij in de eerste paar afleveringen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:15 schreef BabeWatcher het volgende:
ik weet het echt niet .... ik heb geen favoriet dit jaar, maar dat komt meer omdat ik aan niemand een hekel heb
Natuurlijk, maakt het extra spannend.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef BabeWatcher het volgende:
volgens mij moeten ze allemaal terugstappen
ja, idd, wie nog meerquote:
ik hoop het .......quote:
Ik vind Liz juist helemaal niks.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:28 schreef Samson het volgende:
Vond de foto van Liz echt het mooist, gezeik over die onzekerheid. bah.
en veel huiliequote:
Zeker, maar toch vind ik het niks.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:30 schreef Samson het volgende:
Liz is tenminste bijzonder qua gezicht, van Aisha lopen er wel 20 rond...
maar toch niet ...quote:
Wauw Nickyquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef Tourniquet het volgende:
De foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet zelfverzekerd zijn, maar niet te, en tegelijkertijd een zelfwaarde van 0 hebben, anders zeur je.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:25 schreef Toeps het volgende:
RECAP! http://www.fashionmilk.co(...)l-7-boobies?fatson=1
Ik word zo moe van dat topless gedoe steeds. En van de boodschap die dit programma uitstraalt, dat je als model niks te zeggen hebt...
Ja, dat ongeveer idd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je moet zelfverzekerd zijn, maar niet te, en tegelijkertijd een zelfwaarde van 0 hebben, anders zeur je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |