Ben ik wel een beetje overheen. Ik kijk nu de serie Revenge en ik vind die Jack wel een lekkerding maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:08 schreef alors het volgende:
[..]
Jij kan zeker ook niet wachten tot Koen Verweij weer te bewonderen is op het ijs?
Gelukkig hebben we Ajax nogquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
Op Nederland na bestaan er geen kleine voetballanden meer.
Shortly thereafter Heimir and Lagerbäck signed a new contract, this time as joint managers. Heimir will then become the sole manager following Euro 2016, with Lagerbäck retiring.quote:
Gaylord.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben ik wel een beetje overheen. Ik kijk nu de serie Revenge en ik vind die Jack wel een lekkerding maar dat geheel terzijde.
wrmquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:09 schreef Collide het volgende:
Heineken marketing afdeling zit ook al flink te zweten.
Dankje Hans.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:09 schreef VMSDKR het volgende:
Maar even serieus: Dit is best wel erg.
Bedankt Dirk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:09 schreef VMSDKR het volgende:
Dit is gewoon 2012 all over, er zit zichtbaar iets niet goed in deze ploeg....quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:09 schreef VMSDKR het volgende:
Je bent naīef.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:09 schreef VMSDKR het volgende:
Bedankt Jack.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:09 schreef VMSDKR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |