Afellay na de wedstrijd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Persie na de wedstrijd
Het was een ontzettende spannende attractieve wedstrijd. We speelde echt goed vind ik.
Nee, ze kunnen er gewoon niets van. Zo simpel is het.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:53 schreef TLC het volgende:
Het is gewoon puur een mentaliteitskwestie ; ze verdienen gewoon veels te veel geld om je ook maar ergens druk over te maken.
Een bus vol miljonairs.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:53 schreef TLC het volgende:
Het is gewoon puur een mentaliteitskwestie ; ze verdienen gewoon veels te veel geld om je ook maar ergens druk over te maken.
Straks gaat ie Pi-air weer dissenquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:52 schreef FredRutten het volgende:
[..]
Die zal wel weer geen interview doen.
PI-Air zit erbij omdat ie halve marokaan is en ze zo quotum halen.quote:
Krijg je ego'squote:Op maandag 13 oktober 2014 21:54 schreef sneakydesert het volgende:
Gewoon per doelpunt betalen, dan zullen ze wel scoren.
Die hebben ze in IJsland niet, die vriezen daar ook instant kaput.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:54 schreef Mani89 het volgende:
Altijd maar joelen als er een zwarte speler aan de bal komt.
Ge-ni-aal! Dat niemand daar eerder op kwam.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:53 schreef TLC het volgende:
Spannendquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe is het om een open deur in te trappen?
Ja hilarischquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het klinkt inderdaad echt als Adolf Hitler
Niet willen is maar een gedachte.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen er gewoon niets van. Zo simpel is het.
Ik ben ook geen fan van gelovigen, ook niet van joden dus. Ik mag die IJslanders wel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:55 schreef Max23 het volgende:
Beginnen ze weer met dat Adolf Hitler gezang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |