Ik hoop hetquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Mijn god, Nederland gaat niet naar het EK...
Wat ik bedoel is dat ze geen reclame uitzenden om meer kijkers te trekken. Ze willen juist kijkers om meer reclame-inkomsten binnen te halen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
wat bedoel je reclameinkomsten zijn er niet voor de kijkcijfers? volgens mij draai je het hier om.
en dat extra geld hebben ze niet nodig. 1 tegen 100, ranking the stars, heel holland bakt en al die sportwedstrijden zenden ze maar op de commerciele uit.
Dan heb je geen extra inkomsten nodig en kunnen ze draaien op het overheidsgeld.
En is de reclame ook niet meer nodig.
Jawel, als ze in de tweede helft Huntelaar opstellen kan het nog goed komen. Ik snap sowieso deze opstelling niet. Huntelaar had gewoon in de basis moeten staan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Mijn god, Nederland gaat niet naar het EK...
F*ck huntelaar... Ik snap alleen De Vrij en Lens niet in die hele opstelling...quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jawel, als ze in de tweede helft Huntelaar opstellen kan het nog goed komen. Ik snap sowieso deze opstelling niet. Huntelaar had gewoon in de basis moeten staan.
Reclame om kijkers te trekken?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat ze geen reclame uitzenden om meer kijkers te trekken. Ze willen juist kijkers om meer reclame-inkomsten binnen te halen.
F*ck van persie, die gozert bakt er al jaren niks van bij oranje. Weg met die gozer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
F*ck huntelaar... Ik snap alleen De Vrij en Lens niet in die hele opstelling...
Goede programma's ----> hoge kijkcijfers -----> meer inkomsten uit reclame geldquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:39 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Reclame om kijkers te trekken?
Ik snap niet wat je bedoelt hoor.
Je draait elke keer om wat ik bedoel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:39 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Reclame om kijkers te trekken?
Ik snap niet wat je bedoelt hoor.
Dat is logisch, maar volgens sasquatch zijn redenering wordt er reclame uitgezonden om kijkers te trekken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Goede programma's ----> hoge kijkcijfers -----> meer inkomsten uit reclame geld
Oh dus we doen pas weer in 2020 mee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ze kijkers nodig hebben om reclame-inkomsten te krijgen. Andersom dus.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:42 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat is logisch, maar volgens sasquatch zijn redenering wordt er reclame uitgezonden om kijkers te trekken.
Nee, dat maak jij er elke keer vanquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:42 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat is logisch, maar volgens sasquatch zijn redenering wordt er reclame uitgezonden om kijkers te trekken.
Daar gaat het wel op lijken... Jong Orange doet ook al niet mee komend jaar...quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dus we doen pas weer in 2020 mee.
Een gemist EK en WK is best wel uniek.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar gaat het wel op lijken... Jong Orange doet ook al niet mee komend jaar...
Lens kan ik inkomen, maar ik weet niet wie er anders voor De Vrij in moet. De Jong zou ik ook niet opstellen. Helemaal niet nodig tegen zo'n ploeg. Kun je er beter een aanvallende middenvelder opstellen, Clasie bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De Jong is helemaal niet meer nodig. Maakt niet uit tegen welke ploeg je speelt. Het laatste wat die man gepresteerd heeft is zijn karatetrap in de finale... Is Clasie de beste middenvelder die als vervanger opgesteld kan worden? Waarom niet Wijnaldum? Al ben ik niet voor Wijnaldum omdat er al te veel (oud- ) PSV'ers in het veld staan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lens kan ik inkomen, maar ik weet niet wie er anders voor De Vrij in moet. De Jong zou ik ook niet opstellen. Helemaal niet nodig tegen zo'n ploeg. Kun je er beter een aanvallende middenvelder opstellen, Clasie bijvoorbeeld.
Omdat de commerciele zenders dat al genoeg uitzenden, daar hebben ze geen overheidsgeld voor nodig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar waarom mag er geen entertainment op de publieke omroepen?
Ik persoonlijk vind dat onzin. Maar dan, waar trek je de grens. Wat is educatief en wat is entertainmentquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omdat de commerciele zenders dat al genoeg uitzenden, daar hebben ze geen overheidsgeld voor nodig.
En alleen maar entertainmentquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:54 schreef sasquatsch het volgende:
Kun je net zo goed die publieke zenders opheffen en alleen maar commerciële zenders toestaan. Heb je ook geen overheidsgeld meer nodig.
Rtlz is niet bepaald entertaimentquote:
De rest moet je dan maar voor betalen, als je dat wil en niet verplicht zoals nu.quote:
Tactiek van Ijsland zit veel beter in elkaar. Oranje is inspiratieloosquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
3de op het wk en dan niet kunnen winnen van Ijsland...
True, maar beter dan die vol getatooeerde nek van v.d. Wiel...quote:
Wie? v. d Wiel? Wil je mijn bril even lenen?quote:
Nee, mijn bril is prima op sterkte. Ik vind dat best een aantrekkelijke jongen, alleen zo zonde dat hij als een wandelend kladblok rondloopt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie? v. d Wiel? Wil je mijn bril even lenen?
Ik vind het vervelend om de trap te pakken, dan heb ik altijd het gevoel dat die mensen op de roltrap denken: wat een uitslover. En dan ben ik me heel bewust van mezelf en ben ik bang dat ik op m'n bek ga en dat iedereen dat kan zien. Maar meestal pak ik wel de trap, of probeer het.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:25 schreef wyccie het volgende:
Om alles in het juiste perspectief te zetten: ik pak de trap omdat ik geen zin heb om te wachten op de lift of omdat ik niet tegen treuzelende meutes op en rondom een roltrap kan.
En mijn hartslag zit met sporten altijd veel te hoog.
Serieus? Lekker belangrijk wat andere mensen denken.. Mensen zijn heel veel met zichzelf bezig, die letten echt niet op wie er wel of niet de trap neemt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend om de trap te pakken, dan heb ik altijd het gevoel dat die mensen op de roltrap denken: wat een uitslover. En dan ben ik me heel bewust van mezelf en ben ik bang dat ik op m'n bek ga en dat iedereen dat kan zien. Maar meestal pak ik wel de trap, of probeer het.
Soms denk ik dat weleens ja. En natuurlijk weet ik dat de meeste met zichzelf bezig zijn, maar dat bewustzijn maakt nog geen verschilquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Serieus? Lekker belangrijk wat andere mensen denken.. Mensen zijn heel veel met zichzelf bezig, die letten echt niet op wie er wel of niet de trap neemt.
Ik neem eigenlijk bijna altijd de trap, ik hou sowieso niet zo van liften, en stilstaan op de roltrap gaat me te traag
Uiteindelijk is de waarheid daarin altijd anders dan je zelf denkt. Je projecteert meestal alleen je eigen angsten en onzelfverzekerdheden op andermans gedrag om bevestiging te krijgen van die angsten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:58 schreef dyonvbaal het volgende:
En of het belangrijk is wat andere mensen denken
True, maar dat maakt het niet minder belangrijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:12 schreef hornage het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de waarheid daarin altijd anders dan je zelf denkt. Je projecteert meestal alleen je eigen angsten en onzelfverzekerdheden op andermans gedrag om bevestiging te krijgen van die angsten.
Rennen ookquote:
ik leef dan ook zo min mogelijk...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:07 schreef hornage het volgende:
[..]
Rennen ook
Leven trouwens ook, ga je dood van
Ik loop daarom ook liever gewoon rechtdoor, kan vele kilometers achter elkaar(maar ga weer niet met de 4-daagse meedoen, mij te druk), maar een trap hou ik gewoon niet van.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Eigenlijk voor alle gewrichten en lichaamsdelen wanneer je er vanaf pleurt zoals ik
Gelukkig draag je altijd een helmquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Eigenlijk voor alle gewrichten en lichaamsdelen wanneer je er vanaf pleurt zoals ik
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik loop daarom ook liever gewoon rechtdoor, kan vele kilometers achter elkaar(maar ga weer niet met de 4-daagse meedoen, mij te druk), maar een trap hou ik gewoon niet van.
In bed doe ik hem wel af hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gelukkig draag je altijd een helm
Niet te wild doen dan he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Da's 1 minder. Gelukkig is de kermis ook weer voorbij, eindelijk rust.
[..]
In bed doe ik hem wel af hoor
Ghehequote:Sint ik houd ook heel erg van pijnboompitten dus als u een paar knaken over heeft kunt u daar misschien nog een zakje van aanschaffen
Pijnboompitten zijn ook verschrikkelijk duur, een paar knaken voor 1 zakje?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet te wild doen dan he?
Ik krijg net het verlanglijstje binnen voor degene die ik dit jaar heb getrokken voor sinterklaas, dit staat onderaan:
[..]
Ghehe
Hey Dyon, toevallig 5 minuten geleden ja, was OK... zeker beter dan vorige ep!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby heb je BBT gezien? Ik vond het weer een ouderwets leuke aflevering
Ben je bang dat dat nep pijnboompitten zijn en daarom minder lekker zijn?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Pijnboompitten kosten klauwen met geld inderdaad. Ik zie ze wel eens bij de Xenos, kosten een stuk minder daar, maar geen idee of die lekker zijn.
Nee, maar lijkt me lullig om ze voor Sinterklaas te geven als ze goor zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben je bang dat dat nep pijnboompitten zijn en daarom minder lekker zijn?
Smaken precies hetzelfdequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Pijnboompitten kosten klauwen met geld inderdaad. Ik zie ze wel eens bij de Xenos, kosten een stuk minder daar, maar geen idee of die lekker zijn.
Je moet het dan ook niet zo los eten, tis wel lekker ergens bij als extra, door de sla of door de muesli.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:26 schreef ArtistA het volgende:
Zonnebloempitten, dat is lang geleden zeg. En zo een nietszeggend iets om te eten... het is zo klein en onverzadigend en het is nog wel een zaadje
Orange?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Jong orange probeert toch nog om zich te kwalificeren... ze doen er meer voor dan gister het grote orange...
Dat ken ik niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik dacht juist altijd dat zwemmen minder goed was voor vetverbranding omdat de watertemperatuur relatief laag is en je lichaam daardoor vet vasthoudt oid. Kan er zo snel niks wetenschappelijks over vinden dus misschien is het kul.
Koude soep? Waarom zijn er dan nog dikke Spanjaarden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:46 schreef Robby87 het volgende:
Misschien genieten ze van de aandacht die ze krijgen wanneer mensen zien dat ze zo mager zijn? Of onderling met andere meiden elkaar steeds verder uitdagen of laten zien hoe mager je kunt worden? Las ergens ook dat je bijv. met het eten van koude soep meer energie zou verbranden dan warme soep, maar of het waar is, en zo ja, dan zal het altijd om zulke kleine aantallen gaan dat je dat niet gaat merken toch?
Je verbruikt meer energie om jezelf warm te houden. Maar zal je lichaam niet weten dat het 1 is om warm te houden en het ander is om vet te verbranden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:52 schreef wyccie het volgende:
Hun brein werkt sowieso niet heel logisch meer, hè.
Aan de ene kant zou ik kunnen begrijpen als je van kou meer verbrandt. Aan de andere kant denk ik dat het ook zou kunen dat je juist niet je vet gaat verbranden in kou, omdat je vet je warm moet houden, ter bescherming dus.
Ja, lijkt mij ook allebei aannemelijk. Dat over dat vet verbranden bij zwemmen heb ik ook niet van een betrouwbare bron, dus zal wel niet kloppenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:52 schreef wyccie het volgende:
Hun brein werkt sowieso niet heel logisch meer, hè.
Aan de ene kant zou ik het kunnen begrijpen als je van kou meer verbrandt. Aan de andere kant denk ik dat het ook zou kunen dat je juist niet je vet gaat verbranden in kou, omdat je vet je warm moet houden, ter bescherming dus.
http://ondertussenophetvivaforum.tumblr.com/quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:20 schreef Robby87 het volgende:
Het viva-forum? Daar staan soms hele goede tips op hoor.
Sokken where ever ik toevallig sokken zie die ik leuk vind. Hema, V&D We. Boxers... de laatste heb ik bij de C&A gehaald... J-stylequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:26 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb wat nieuwe boxers nodig (sokken ook). Waar kopen de heren hier hun gear? Tips van vrouwen mag ook.
Dank je!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sokken where ever ik toevallig sokken zie die ik leuk vind. Hema, V&D We. Boxers... de laatste heb ik bij de C&A gehaald... J-style![]()
Verder bestel ik wel es bij onedayfly Björn Borgs als ze in de aanbieding zijn.
Vandaag nog een shitload aan sokken gekocht bij de V&D, afgeprijsd, in totaal 10 paar voor 8 euroquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:26 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb wat nieuwe boxers nodig (sokken ook). Waar kopen de heren hier hun gear? Tips van vrouwen mag ook.
Het viva forum is nu ook al een programma op tv?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:31 schreef Robby87 het volgende:
Dank je.
Wat is dit voor kansloos grafprogramma nu op 3. Loveatfirstkiss... tering.
Ik verdenk de mensen die het produceren er wel van dat ze dagelijks op viva zitten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Het viva forum is nu ook al een programma op tv?
Ik wist het.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:39 schreef wyccie het volgende:
Robby, heb jij niet zelf ook Nike sneakers?
Wat voor creatieve vormen verwacht jij van een onderbroek?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:39 schreef Robby87 het volgende:
Onderboeken ook? Zijn meestal toch van die vormloze dingen daar?
Waarom niet? Dat waren best mooie. Grijs toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:40 schreef Robby87 het volgende:
Ja.
Maar ik draag ze niet, draag nu eigenlijk alleen maar m'n vans
Met een vleugje groen. Ze lopen en zitten goddelijk. Maar ik vind ze niet zo goed bij me passen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat waren best mooie. Grijs toch?
Ik heb nu boxers van scotch en soda, en wat van bjorn. Die dingen zijn altijd wel goed. Zie bij de hema altijd van die vormloze dingen waar je junk zo in ligt alsof-ie een winterslaap aan het houden is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat voor creatieve vormen verwacht jij van een onderbroek?
Ster, hartje, appel, hond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |