Strijden voor de laatste plaats.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:55 schreef hafcfan het volgende:
Nederland met Turkije om plek 3 voetballen
Toch derde op het WK, we zijn toernooivoetballers geworden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:55 schreef hafcfan het volgende:
De Vrij kan er echt geen kut van. Heel dit elftal trouwens.
Kongolo en Van Beek doen toch niet mee?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:55 schreef Ties02 het volgende:
kut feyenoord met z'n overschatte verdedigers
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:55 schreef Ties02 het volgende:
kut feyenoord met z'n overschatte verdedigers
Omdat De Vrij een geweldige centrale verdediger is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:55 schreef KingRoland het volgende:
waarom krijgen we een spaanse penalty
Als ze gewoon 16 landen deden had Nederland het EK dus echt niet gehaaldquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strijden voor de laatste plaats.
Uhhh...quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar ben ik weer.
Jij pro Ajax = Ik pro van Persie.
quote:
Terwijl ze nu niet eens goed opgepompt warenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
cilissen is altijd bang voor de bal lijkt het bij strafschoppen
Welk EK?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is pas het begin, na het EK komt Danny Blind aan het roer.
Wat stond jij voor lul zegquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is de schuld van Afellay en Lens.
Lekker koffie drinken met Arjen. Bijpraten met Robin over het wel en wee van zijn gezin. Koekje erbij.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:
ach wat lopen we te zeiken, het is tenminste weer gezellig onder guus
Dan wel in je oranje wortelpak.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:56 schreef bombmannl het volgende:
Hiddinkout# KNVB gebouw zeist bestormen!!!!!
Nederland kan er gewoon niks van.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:57 schreef JedimindhaX het volgende:
Dit wordt weer zo'n wedstrijd. Slecht opgepompte ballen, makkelijk gegeven penalty's tegen. Achja. En Cillessen, leer godverdomme eens een penalty stoppen, mongool. Krul had natuurlijk al 10x 1e keeper moeten zijn, daar niet van. En ja die is nu geblesseerd, WEET IK OOK WEL.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vermaak me uitstekend met dit topic als Nederland achterstaat.
Spanjequote:Op maandag 13 oktober 2014 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Nee maar jongens wtf spaanse scheidswe hebben een historie met zulke mensen
Dit is een top showquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:57 schreef Zorro het volgende:
Waarom gaat dit topic zo snel bij zo'n baggerpot? Ik kan het niet eens bijlezen, dat is normaal alleen bij topshows
nou liever Hiddink dan Scholletjequote:
Dit is een topshow, koekenbakekr.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:57 schreef Zorro het volgende:
Waarom gaat dit topic zo snel bij zo'n baggerpot? Ik kan het niet eens bijlezen, dat is normaal alleen bij topshows
Flop en top ontlopen elkaar nauwelijksquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:57 schreef Zorro het volgende:
Kan het dan nog slechterquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:57 schreef Nober het volgende:
Dit is pas het begin, na het EK komt Danny Blind aan het roer.
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/263871/quote:
iedereen weg. Opdoeken die handelquote:
Hoe doet Colombia het?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:58 schreef DNP-Old het volgende:
Cillessen toch nog even duiken om te kunnen zeggen dat hij de goede hoek koos. Triest.
Omdat Hiddink van de vriendjes politiek is ?quote:
Mietjes.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/263871/
De nieuwe ballen van Adidas zijn mits volledig opgepompt te hard, en nu dus expres minder hard opgepompt in IJsland.
in de 2e helft zeker na rust en iets +/- 90e min. 1e helft kan ik nog niets zeggen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roland in welke minuut zal Robben toeslaan?
Pijnlijk dat topic inderdaad. Dat je nog durft te posten heb ik wel respect voor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat Hiddink van de vriendjes politiek is ?
Jaspertwitter:InfostradaNL twitterde op maandag 13-10-2014 om 20:57:53Alle 23 penalty's die tegen Jasper Cillessen werden genomen (alle competities EN inclusief strafschoppenseries) waren RAAK. #ijsned #oranje reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |