Ook dat ken ik. Hoewel het ook korsakov kan zijn in mijn gevalquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
En dat was natuurlijk gewoon een excuus voor het slecht kunnen rekenen want dementie want oud.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook dat ken ik. Hoewel het ook korsakov kan zijn in mijn geval?
Sjonge wat een toeval.quote:
Romeo and Julietquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn.Even zorgen dat Feertje de juiste muziek heeft dan.
En natuurlijk. :$ Ik ben geen Katwijker of Urker.
[..]
Ik wist niet dat je thuis was in Bon Jovi muziek. Ik wist niet dat het mogelijk was, maar ik ben zojuist nog meer van je gaan houden.
Kun je een romantisch liedje van Knopfler noemen?
Wacht nou eventjesquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opgevoerde paardenlul die je bent.
Ik stuur je een foto met ontploft haar, gigantische wallen onder de ogen EN een muggenbult op mijn wang na jouw aandringen en vervolgens negeer je mij?quote:
Signature, niet trademark.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjonge wat een toeval.
Maar leuk dat je Ainsley wil spelen tijdens de ready steady cook date van Kaneel en mij.
Ik ga nog wel flink oefenen, want zijn trademark mais soep klinkt indrukwekkend.
DIe ken ik wel.quote:
Ik heb inmiddels een volledig gemeende reactie gegevenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stuur je een foto met ontploft haar, gigantische wallen onder de ogen EN een muggenbult op mijn wang na jouw aandringen en vervolgens negeer je mij?
Dit kan echt niet hoor
ijne avondquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een volledig gemeende reactie gegeven
Tevens was het niet negeren maar schoenen aandoen, wat ik nu gedaan heb want ik moet gaan.
Doei
Niet zeuren, plaagde ze mij maar :$quote:
Dus datquote:
Ik hoef niet clitoraal gestimuleerd te worden, ik wil gewoon dat feertje me plaagt, viespeukquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zoveel met je pussy denken jij.
Uhuhquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoef niet clitoraal gestimuleerd te worden, ik wil gewoon dat feertje me plaagt, viespeuk
Nee, dan overschrijd ik Feertje's grenzen en dat ga ik niet doenquote:
Fera blijft inderdaad puur.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dan overschrijd ik Feertje's grenzen en dat ga ik niet doen
We voeren haar gewoon dronken om haar grenzen wat te verleggen toch.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dan overschrijd ik Feertje's grenzen en dat ga ik niet doen
Ja hey, kaneel zegt die vunzige dingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |