Ook dat ken ik. Hoewel het ook korsakov kan zijn in mijn gevalquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
En dat was natuurlijk gewoon een excuus voor het slecht kunnen rekenen want dementie want oud.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook dat ken ik. Hoewel het ook korsakov kan zijn in mijn geval?
Sjonge wat een toeval.quote:
Romeo and Julietquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn.Even zorgen dat Feertje de juiste muziek heeft dan.
En natuurlijk. :$ Ik ben geen Katwijker of Urker.
[..]
Ik wist niet dat je thuis was in Bon Jovi muziek. Ik wist niet dat het mogelijk was, maar ik ben zojuist nog meer van je gaan houden.
Kun je een romantisch liedje van Knopfler noemen?
Wacht nou eventjesquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opgevoerde paardenlul die je bent.
Ik stuur je een foto met ontploft haar, gigantische wallen onder de ogen EN een muggenbult op mijn wang na jouw aandringen en vervolgens negeer je mij?quote:
Signature, niet trademark.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjonge wat een toeval.
Maar leuk dat je Ainsley wil spelen tijdens de ready steady cook date van Kaneel en mij.
Ik ga nog wel flink oefenen, want zijn trademark mais soep klinkt indrukwekkend.
DIe ken ik wel.quote:
Ik heb inmiddels een volledig gemeende reactie gegevenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stuur je een foto met ontploft haar, gigantische wallen onder de ogen EN een muggenbult op mijn wang na jouw aandringen en vervolgens negeer je mij?
Dit kan echt niet hoor
ijne avondquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een volledig gemeende reactie gegeven
Tevens was het niet negeren maar schoenen aandoen, wat ik nu gedaan heb want ik moet gaan.
Doei
Niet zeuren, plaagde ze mij maar :$quote:
Dus datquote:
Ik hoef niet clitoraal gestimuleerd te worden, ik wil gewoon dat feertje me plaagt, viespeukquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zoveel met je pussy denken jij.
Uhuhquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoef niet clitoraal gestimuleerd te worden, ik wil gewoon dat feertje me plaagt, viespeuk
Nee, dan overschrijd ik Feertje's grenzen en dat ga ik niet doenquote:
Fera blijft inderdaad puur.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dan overschrijd ik Feertje's grenzen en dat ga ik niet doen
We voeren haar gewoon dronken om haar grenzen wat te verleggen toch.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dan overschrijd ik Feertje's grenzen en dat ga ik niet doen
Ja hey, kaneel zegt die vunzige dingenquote:
Ik wil gewoon haar bil voelen kaneel. Desnoods ga ik wel ff soppen op het toilet wanneer het me teveel wordtquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We voeren haar gewoon dronken om haar grenzen wat te verleggen toch.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We voeren haar gewoon dronken om haar grenzen wat te verleggen toch.
potdorrie ongehoord dit soort uitsprakenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil gewoon haar bil voelen kaneel. Desnoods ga ik wel ff soppen op het toilet wanneer het me teveel wordt
Iedereen twee stoklengtes van Feer vandaan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:11 schreef Dqod het volgende:
Ja zie daar heb je t al. IK HEB NIET EENS WAT GEDAAN
Spannend hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil gewoon haar bil voelen kaneel. Desnoods ga ik wel ff soppen op het toilet wanneer het me teveel wordt
Ik leid jou wel afquote:
BEDANKT KANEELquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Iedereen twee stoklengtes van Feer vandaan.
Jeetje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:14 schreef Dqod het volgende:
Maar Feer, reageer eens even op je dm. Ik wil u wat vragon
Ik ga jou niet dronken voeren. Heb ik vorig weekend ook niet gedaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:14 schreef Fera het volgende:
Nodig ik jullie uit in mijn warme thuis, geef jullie eten en drinken en als dank word ik dronken gevoerd en aangerand op mijn eigen verjaardag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
Ik zie geen DM van jou.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:14 schreef Dqod het volgende:
Maar Feer, reageer eens even op je dm. Ik wil u wat vragon
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga jou niet dronken voeren. Heb ik vorig weekend ook niet gedaanIk voel me zo goedkoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Heb ik je goedkoop laten voelen?quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga jou niet dronken voeren. Heb ik vorig weekend ook niet gedaanwutjzbeaizjdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Wat. Ik hoef vrouwen niet dronken te voerenquote:
quote:
Ik word helemaal onzeker hier. Ga wel even in de foetushouding liggen bedarenquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat. Ik hoef vrouwen niet dronken te voeren
Als een vrouw mijn affectie wil en mij affectie wil geven moet dat ook vanuit diegene komen Hep
Da's toch goed van mij?
Laat je niet koeioneren. Ik houd vertrouwen in je goede bedoelingen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word helemaal onzeker hier. Ga wel even in de foetushouding liggen bedaren
Zojuist doei gezegdquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij bezittelijk
Je wilde toch geplaagd worden?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word helemaal onzeker hier. Ga wel even in de foetushouding liggen bedaren
Jou ga ik een warme knuffel geven, zodat je ziet dat ik, zoals lr ook zegt, de beste intenties heb en geen kwaad in de zinquote:
Oh jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Je wilde toch geplaagd worden?
Het is ook nooit goed. Vrouwen.
Alles komt goed schatje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zojuist doei gezegdnu afkicksverschijnselen
Erg lievvquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jou ga ik een warme knuffel geven, zodat je ziet dat ik, zoals lr ook zegt, de beste intenties heb en geen kwaad in de zin
Vrijdag weerquote:
Zuipschuit. Je voert nooit iemand dronken omdat je alles voor jezelf houdt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ja
Ja hey, dat ligt niet aan mijn geslacht, maar aan mijn korsakov
quote:
Soms overdenk ik sommige woorden en kom ik erachter dat ze enorm achterlijk klinken. Dan vraag ik me altijd af of het wel echt woorden zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom lijken alle Nederlandse woorden zo raar?
Ik Bogie ookquote:
Maar jij bent een gamer. Waarschijnlijk denk je al in het Engels.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Soms overdenk ik sommige woorden en kom ik erachter dat ze enorm achterlijk klinken. Dan vraag ik me altijd af of het wel echt woorden zijn.
Ik vind het moeilijk om te delenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Zuipschuit. Je voert nooit iemand dronken omdat je alles voor jezelf houdt.
Met Bogiequote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Zuipschuit. Je voert nooit iemand dronken omdat je alles voor jezelf houdt.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Soms overdenk ik sommige woorden en kom ik erachter dat ze enorm achterlijk klinken. Dan vraag ik me altijd af of het wel echt woorden zijn.
Ja, zoiets.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kan mezelf prima dronken voeren. Geen hulp nodig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om te delen
Maar als jij dronken gevoerd wil worden door mij, dan wil ik dat best doen hoor
Met jou deel ik wel
Je bent het middelpunt zelfs, dus ik moet wel delenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan mezelf prima dronken voeren. Geen hulp nodig.
Maar ik ben wel de gastvrouw.
Ik bedoel dat ik niet teveel moet drinken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent het middelpunt zelfs, dus ik moet wel delen
leef jij onder een steen?quote:
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij bent een gamer. Waarschijnlijk denk je al in het Engels.
Matige lyrics. Dan was deze verse beterquote:
Expres niet gekeken maar was toch bezig met Ariana checken enzquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
leef jij onder een steen?
haha je bent de hele dag stoned zeker
Ja, is ook wat als je ineens nokkie op de vloer ligtquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet teveel moet drinken.
Eigenlijk.
Mooi.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:30 schreef Dqod het volgende:
I cut the moon in half and stuck a piece to my hair.
It made the back of my head glow golden yellow and then I took ten stars on sticks
and placed them in my small metal bucket. And I gave the other half of the moon to you.
Ooh, so you wouldn't forget me while I'm gone
waarom zou je een videoclip expres niet kijken?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Expres niet gekeken maar was toch bezig met Ariana checken enz
lekker aan de pina colada tochquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet teveel moet drinken.![]()
Eigenlijk.
Omdat ik sowieso weinig videoclips bekijk.. alleen als ik me verveel zoals nuquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou je een videoclip expres niet kijken?
Helaas kan ik hier geen credits voor opeisenquote:
okeequote:Op maandag 13 oktober 2014 20:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik sowieso weinig videoclips bekijk.. alleen als ik me verveel zoals nu
Jouw pina colada?quote:
quote:Yeah, he love this fat ass
Yeah! This one is for my bitches with a fat ass in the fucking club
I said, "Where my fat ass big bitches in the club?"
Fuck those skinny bitches,
Fuck those skinny bitches in the club
I wanna see all the big fat ass bitches in the motherfucking club, fuck you if you skinny bitches. What? Yeah!
Cool.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Helaas kan ik hier geen credits voor opeisen
Maar ik zal nog wel eens wat van m'n eigen werk opzoeken voor je
Nu ff weg, tot later miss![]()
Ik dank U. Even opzoeken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eisley - Plenty of Paper
Volgens mijn meest recente onderzoek
Een quote van mijn post.quote:
Meer ananas eten dan. xDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |