Dat dus!quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n onzin. Als ze op bezoek komen (vega's ook) verwachten ze vleesloos, maar als je daarheen gaat kun je een stukkie vlees wel vergeten. 'ja maar deze vega's maaltijd in ook heel lekker' Maakt me niet uit, ELKE maaltijd wordt beter met vlees er bij.
Dus iedereen moest aan de tofu?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat dus!
Afgelopen zomer vrienden bbq. Nu had eentje een nieuwe vriendin. Of het ok was dat er geen vlees was maar tofu. Als er geen vlees is kom ik niet heb ik gezegd.
Hoezo helemaal geen vleesquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat dus!
Afgelopen zomer vrienden bbq. Nu had eentje een nieuwe vriendin. Of het ok was dat er geen vlees was maar tofu. Als er geen vlees is kom ik niet heb ik gezegd.
Ik ging een keer bij een vegavriendin eten en die had speciaal voor mij vlees gehaald en voor me bereid, naast haar vegaburger. Ik zei nog dat dat niet hoefde, maar toen smaakte haar vegaburger dus helemaal naar vlees. Ja duhquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus iedereen moest aan de tofu?
Ook zo erg, als zelfs de groente niet naast het vlees op de grill mag
Ja dat was de vraag, het is uiteindelijk gewoon vlees geworden hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus iedereen moest aan de tofu?
Ook zo erg, als zelfs de groente niet naast het vlees op de grill mag
Ze was er zo eentje als MissB hierboven beschrijft. Haar eten mocht niet in contact komen met vlees op welke manier dan ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo helemaal geen vleesDe barbecues met vegetariërs waar ik naartoe ga, heeft van alles wat.
Ik vreet me toch altijd ziek aan stokbrood met whiskysaus omdat het me allemaal te lang duurt, maar goed.
gewoon al die paneermeelscnitzels zwaffelen met je braadworsten en dan die worsten weggooien omdat ze in aanraking met tofu zijn geweest.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat was de vraag, het is uiteindelijk gewoon vlees geworden hoor.
[..]
Ze was er zo eentje als MissB hierboven beschrijft. Haar eten mocht niet in contact komen met vlees op welke manier dan ook.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
gewoon al die paneermeelscnitzels zwaffelen met je braadworsten en dan die worsten weggooien omdat ze in aanraking met tofu zijn geweest.
Lekker handigquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Een best wel extreme vegetarisch etende vriendin van mij heeft nu n relatie met n slager!
Goed idee, ik doe mee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:21 schreef stbabylon het volgende:
Gloeiende de gloeiende. Wekker door gedrukt. Nou ja, dan maar thuis werken.
Oh dat lijkt me hemels!quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Een best wel extreme vegetarisch etende vriendin van mij heeft nu n relatie met n slager!
Maar het is bijna weekend!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Nee, en het is vandaag the day from hell.
Tering Android besloot gisteren te gaan updaten, waarna hij gewoon helemaal niets meer deed. En ik had hem nog wel toegezegd om te verkopen...
Woningbouw heeft gewoon nog steeds niet betaald, ondanks toezegging van hun financiele afdeling dat het gisteren zou worden overgemaakt.
En het is kutweer.
Nee, weekend is afgeschaft door de PvdA, memo niet gelezen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar het is bijna weekend!Oh wacht, toch niet.
Mjah, ik kom er vanmorgen achter dat mijn rijbewijs vandaag verlopen isquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Nee, en het is vandaag the day from hell.
Tering Android besloot gisteren te gaan updaten, waarna hij gewoon helemaal niets meer deed. En ik had hem nog wel toegezegd om te verkopen...
Woningbouw heeft gewoon nog steeds niet betaald, ondanks toezegging van hun financiele afdeling dat het gisteren zou worden overgemaakt.
En het is kutweer.
Dinsdag de 14, dat is de echte pechdag!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik kom er vanmorgen achter dat mijn rijbewijs vandaag verlopen isDus ja, het is een grafdag!
Wees blij dat je niet met de trein van Almere naar Amsterdam moet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:27 schreef Cue_ het volgende:
Mijn trein reed niet, maar verder is het best oke
Dat wordt de busquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet met de trein van Almere naar Amsterdam moet.
Oh, dan heb ik dubbel geluk. Hmm, is goed mis dan met die werkzaamheden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet met de trein van Almere naar Amsterdam moet.
Ja, ze zijn niet eerder dan morgenvroeg klaar. Goeie planning daar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik dubbel geluk. Hmm, is goed mis dan met die werkzaamheden.
Mja, er kan wel eens wat fout gaan natuurlijk he. Onvoorziene problemen zijn mij ook niet vreemd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ze zijn niet eerder dan morgenvroeg klaar. Goeie planning daar.
Jij hebt echt onvoorwaardelijke liefde voor de NS he, ze doen echt nooit iets fout in jouw ogen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, er kan wel eens wat fout gaan natuurlijk he. Onvoorziene problemen zijn mij ook niet vreemd.
Waarom niet met de Tram of Metro gegaan dan? Er rijd van alles tussen Schiphol en Centraalquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:35 schreef HeatWave het volgende:
En ik maar 45 min wachten op een trein op schiphol na mijn vakantie vorige week.
Ja, de tram vanaf schipholquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom niet met de Tram of Metro gegaan dan? Er rijd van alles tussen Schiphol en Centraal
Trein eerder gepakt ofzo dus?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:41 schreef Tally het volgende:
Vorige week moest ik mn man ophalen op Rotterdam centraal. Hij was naar Parijs geweest met de trein. 21:24 zou de trein aankomen. 20:55 kreeg ik een berichtje dat hij Rotterdam binnen kwam. En toen was ik er dus nog niet
Nog niet echt een antwoord op geloof ik, was een FB topic. Of ik moet het inmiddels gemist hebben, vond het ook vaag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom verdwijnen tegenwoordig alle dubbele enters uit een quote?
Gast, werkzaamheden... NS? Kolere zeg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt echt onvoorwaardelijke liefde voor de NS he, ze doen echt nooit iets fout in jouw ogen.
En ik maar 45 min wachten op een trein op schiphol na mijn vakantie vorige week.
Geen ideequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom verdwijnen tegenwoordig alle dubbele enters uit een quote?
Klopt. Er rijden treinen. En bussen. Maar geen trams of metro's hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom niet met de Tram of Metro gegaan dan? Er rijd van alles tussen Schiphol en Centraal
De werkzaamheden worden uitgevoerd door Rijkswaterstaat zelfs.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gast, werkzaamheden... NS? Kolere zeg.
Niet? Vaag, had ik wel verwacht eigquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:43 schreef Q. het volgende:
Klopt. Er rijden treinen. En bussen. Maar geen trams of metro's hoor.
Maar het is Godverdomme de schuld van die pokke NSquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:43 schreef Q. het volgende:
[..]
De werkzaamheden worden uitgevoerd door Rijkswaterstaat zelfs.
Dat kan niet met een treinkaartje van de Thalys. Waren gewoon erg op tijd.quote:
Ja, ok, maar dan nog, elke keer verdedig je ze echt alsof het je kind is. Ik snap dat niet. En dan vind je mij een Applejehova? terwijl ik kritiek zat heb op Apple iig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gast, werkzaamheden... NS? Kolere zeg.
Een half uur ingehaald, dat is wel flinkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:44 schreef Tally het volgende:
Dat kan niet met een treinkaartje van de Thalys. Waren gewoon erg op tijd.
Valt wel mee, de afstand naar centraal is te ver voor een tram. Men wil de N-Z lijn tzt wel gaan verlengen naar Schiphol maar daar zijn alleen nog maar vage plannen voor.quote:
De NS doet dan ook haast nooit wat fout. Het is voornamelijk ProRail, Rijkswaterstaat en zure kutspringers.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ok, maar dan nog, elke keer verdedig je ze echt alsof het je kind is. Ik snap dat niet. En dan vind je mij een Applejehova? terwijl ik kritiek zat heb op Apple iig.
De NS doet nooit en nooit iets fout bij jou...
Ja iddquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een half uur ingehaald, dat is wel flink
Kijk ok, dat is wel de fout van NS!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:45 schreef Cue_ het volgende:
De NS maakte de trein vanochtend zo lang dat ze niet op Schothorst konden staan. Dat noem ik toch echt wel een fout, want zie niet in waarom dat nu ineens nodig zou zijn geweest.
Oh okquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De NS doet dan ook haast nooit wat fout. Het is voornamelijk ProRail, Rijkswaterstaat en zure kutspringers.
Nee, van ProRail, die hebben het perron niet lang genoeg gemaakt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk ok, dat is wel de fout van NS!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ok.
En Android adept, ben je in stockholm geboren toevallig?
http://www.elsevier.nl/Po(...)prestaties-1198183W/quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]Noem mij nou eens veel voorkomende problemen met de trein die veroorzaakt worden door de NS
Dat is de schuld van de bomen. En de bomen mag je niet kappen van de hippies.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:50 schreef stbabylon het volgende:
Nog één, vierkante wielen. Gezeik met blaadjes. Daar moeten ze echt wat aan gaan doen (en daar zijn ze dan ook al jaren mee bezig).
Maar het ligt NIET aan de NS!quote:Spoorbeheerder ProRail is wel alle afspraken nagekomen en krijgt dan ook geen boete opgelegd.
Ingevuld door allerlei lui als jij die het verschil niet kennen tussen NS, Prorail en Rijkswaterstaat. 'De treinen rijden niet op tijd, dus de NS is kut'quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Po(...)prestaties-1198183W/
geen idee, maar het verantwoordelijke ministerie was niet echt onder de indruk, maar goed.
NS.
Ja, tuurlijk en daar luistert het ministerie blind naarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ingevuld door allerlei lui als jij die het verschil niet kennen tussen NS, Prorail en Rijkswaterstaat. 'De treinen rijden niet op tijd, dus de NS is kut'
Ik heb twee dingen genoemd die wel aan de NS ligt. Maar wisselstoringen, kapotte bovenleidingen, ongelukken, springers, wat de meest voorkomende problemen zijn, liggen niet bij de NS. En de reiziger merkt die dingen door dat treinen niet op tijd rijden en geven dus de schuld aan de NS (zie dat onderzoek).quote:
Ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk en daar luistert het ministerie blind naar.
Maar goed, veel plezier met jullie liefdesverhouding, de dag dat ik op dagelijkse basis met de NS moet spring ik voor de eerste trein.
Management bullshit pur sang, geef je klanten maar de schuld hoorquote:Meerstadt geeft aan dat het beeld van de problemen op het spoor 'vaak gekleurd wordt door mensen die niet in de trein willen zitten en daar nog een goede reden voor moeten vinden'.
Wel voor de trein waar Babs in zit toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk en daar luistert het ministerie blind naar.
Maar goed, veel plezier met jullie liefdesverhouding, de dag dat ik op dagelijkse basis met de NS moet spring ik voor de eerste trein.
2 uur vertraging, doe maar niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel voor de trein waar Babs in zit toch?
Goed zeg! Gefeliciteerd!quote:
Nee, dan heeft ie nog meer de kans om te geilen op zijn NSquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel voor de trein waar Babs in zit toch?
Ja, laten we vooral kijken naar de ervaring van iemand die sporadisch (hihi, ik zei spoor) met de trein gaan. Iemand die al bijna 15 jaar dagelijks gaat heeft er geen reet verstand vanquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
http://www.elsevier.nl/Ne(...)stregeling-1175887W/
Jaja, directeur:
[..]
Management bullshit pur sang, geef je klanten maar de schuld hoor.
vrijwel 90% zekerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]Man wat een onzin. Ik zat liever in de trein dan de auto (want geen parkeergedoe, en kunnen drinken allemaal), maar met die shit van de laatste begint dat toch wel om te slaan hoor. Als je alleen voor je plezier reist, en dus niet voor werk maar in het weekend, heb je vrijwel 90% zeker iets van een omleiding, bus of vertraging te pakken.
Dat is idd vaak wel een probleem. In het weekend zijn er vaak omleidingen en gedoe. Dus zeker als sporadische reiziger heb je daar dan vooral last van. En dat kan je mening enorm kleuren want "ga ik eens met de NS dan...."quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:57 schreef Ang3l het volgende:
werk maar in het weekend, heb je vrijwel 90% zeker iets van een omleiding, bus of vertraging te pakken.
Ja, want al die artikelen en duizenden klachten op FOK! alleen al zijn bullshit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral kijken naar de ervaring van iemand die sporadisch (hihi, ik zei spoor) met de trein gaan. Iemand die al bijna 15 jaar dagelijks gaat heeft er geen reet verstand van
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
vrijwel 90% zeker
'Zo'n 45% van alle statistieken op het internet worden ter plekke verzonnen'
Frustratie bij jou?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want al die artikelen en duizenden klachten op FOK! alleen al zijn bullshit.
En dan nog, waarom doe je zo enorm verdedigend tov een bedrijf? Zeker als jij met termen als Apple-jehova strooit tegen mensen die een iPhone prefereren?
Wat win jij ermee verder?
Toen ik elke dag van Utrecht naar Amersfoort ging met de trein ging het prima. Nu ik alleen in mn vrije tijd met de trein reis is het drama. Alle werkzaamheden zijn ook in het weekend dus vaak moet ik met de bus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]Man wat een onzin. Ik zat liever in de trein dan de auto (want geen parkeergedoe, en kunnen drinken allemaal), maar met die shit van de laatste begint dat toch wel om te slaan hoor. Als je alleen voor je plezier reist, en dus niet voor werk maar in het weekend, heb je vrijwel 90% zeker iets van een omleiding, bus of vertraging te pakken.
Al had ik toen ik dagelijks metd e trein reisde voor studie ook wel geregeld vertraging. maar dat was dan 5 min of zo. Alleen onhandig met krappe overstaptijden.
Ik maak idd zelden mee dat HW echt op zoek gaat naar bewijs/statistieken om z'n punt bij te zettenquote:
Ik snap ook wel dat ze die vooral in t weekend doen, want dat verstoort woon-werk verkeer het minste, maar het is gewoon bloedirritant als je recreatief reist. Want je moet al-tijd rekening houden met omleidingen. En je moet al-tijd de app en de borden bekijken tot aan 5 min voor je reis (don;t get me started about NS communication.... ben laatst dankzij hen om 6:30 in de ochtend thuisgekomen met de taxi).quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is idd vaak wel een probleem. In het weekend zijn er vaak omleidingen en gedoe. Dus zeker als sporadische reiziger heb je daar dan vooral last van. En dat kan je mening enorm kleuren want "ga ik eens met de NS dan...."
Terwijl ik juist hetzelfde heb als ik bij iemand in de auto zit, want bijna altijd file.
Omdat ik meestal idd maar wat zit te rantenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik maak idd zelden mee dat HW echt op zoek gaat naar bewijs/statistieken om z'n punt bij te zetten
Ik vind het oneerlijk tegenover een service waar ik met plezier gebruik van maak, dat mensen op basis van een paar ervaringen de toko gaan afzeiken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want al die artikelen en duizenden klachten op FOK! alleen al zijn bullshit.
En dan nog, waarom doe je zo enorm verdedigend tov een bedrijf? Zeker als jij met termen als Apple-jehova strooit tegen mensen die een iPhone prefereren?
Wat win jij ermee verder?
Ja dat zeg ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen ik elke dag van Utrecht naar Amersfoort ging met de trein ging het prima. Nu ik alleen in mn vrije tijd met de trein reis is het drama. Alle werkzaamheden zijn ook in het weekend dus vaak moet ik met de bus.
Ja, klopt, dan zijn de werkzaamheden. Maar vaak is er wel wat te regelen, om te reizen, etc. En zo niet, ach, je bent vrijquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen ik elke dag van Utrecht naar Amersfoort ging met de trein ging het prima. Nu ik alleen in mn vrije tijd met de trein reis is het drama. Alle werkzaamheden zijn ook in het weekend dus vaak moet ik met de bus.
Ja, en ik heb toch echt gewoon altijd negatieve ervaringen, ik verzin ze toch niet? Dat ik nou niet vaak ga, sja, wat maakt dat uit voor mijn ervaring?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het oneerlijk tegenover een service waar ik met plezier gebruik van maak, dat mensen op basis van een paar ervaringen de toko gaan afzeiken.
Apple zeik ik gewoon af omdat Apple gebruikers zo lekker happen
Ja dat "ach je bent vrij" slaat natuurlijk nergens op als je ergens moet zijn he. Dan is t net zo irritant als voor werk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, klopt, dan zijn de werkzaamheden. Maar vaak is er wel wat te regelen, om te reizen, etc. En zo niet, ach, je bent vrij
Bijna nooitquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ik meestal idd maar wat zit te ranten.
Maar ik snap oprecht niet dat iemand het zo opneemt voor een bedrijf, gewoon omdat het je toch geen fuck uit zou moeten maken wat anderen er van vinden, zeker als je NOOOIT problemen hebt.
Mijn vrije tijd is een stuk kostbaarder dan mijn werktijd hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, klopt, dan zijn de werkzaamheden. Maar vaak is er wel wat te regelen, om te reizen, etc. En zo niet, ach, je bent vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |