SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu heb ik geen zin meer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ah zo leuk daar ga ik ook heen
Nog steedsquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:40 schreef Bortecinem het volgende: Ik heb trouwens multivitaminen gekocht gisteren en moest toen aan jou denken, Guidance. Jij was er op tegen enzo haha.
Ligt eraan wanneer het is natuurlijk. Maar I hope so.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nog steeds
Maar zien we elkaar tijdens Alis housewarming?
Ozur. Morelim bozuk. Negeren yap.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn god eerst wil je zelf ophouden, dan ga je er zelf over door.
Yesquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:53 schreef Che_ het volgende:
Yavsak's, waarom is antep fistik zo duur dit jaar. Slechte oogst?
In brand gestoken, gesaboteerd door Koerden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:53 schreef Che_ het volgende:
Yavsak's, waarom is antep fistik zo duur dit jaar. Slechte oogst?
Noldu ki? Merak ettim.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ozur. Morelim bozuk. Negeren yap.
Wel opmerkelijk dat je dit nu zegt, maar niet verbazend. Snap je?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In brand gestoken, gesaboteerd door Koerden.
Ja, ziet er wel naar uit ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk dat het beter is dat de meet niet doorgaat.
Nah, juist op meets merk je dat de meeste mensen normaal en vriendelijk zijn IRL.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk dat het beter is dat de meet niet doorgaat.
Is toch grap G?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat je dit nu zegt, maar niet verbazend. Snap je?
Ik denk dat ze dat zei omdat veel geen zin hebben?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nah, juist op meets merk je dat de meeste mensen normaal en vriendelijk zijn IRL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |