[url= http://www.radiometal.com(...)lipknot,162188]Corey over dat ze nog op proef zijn[/url]:quote:
Maar vraag me dus af of het niet een storm in een glas water is, gezien hoe goed het optreden was...quote:: "This is Slipknot, fuck both of those guys. ... They'll never be in the band. Never."[99] Corey Taylor has also said that the two "got a crack at designing their own masks and they failed miserably", with the masks they now wear on-stage having been given to them by the band
Als ik zo behandeld zou worden door een band zou ik er niet eens in spelen. Of het nou tijdelijk is of nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
[url= http://www.radiometal.com(...)lipknot,162188]Corey over dat ze nog op proef zijn[/url]:
En in een Kerang artikel dat ik niet online kan vinden zei Clown
[..]
Maar vraag me dus af of het niet een storm in een glas water is, gezien hoe goed het optreden was...
Nee ze dragen nu een masker wat een beetje op hooi lijkt ofzo.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als ik zo behandeld zou worden door een band zou ik er niet eens in spelen. Of het nou tijdelijk is of niet
Overigens, dragen ze nu niet de maskers van de oude bassist en drummer?
Hmm Ik vond ze redelijk op de oude maskers lijken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee ze dragen nu een masker wat een beetje op hooi lijkt ofzo.
Dat had ik dus ook, ze klonken veel te strak voor een band waarvan de ritmesectie, of in elk geval de helft ervan, als huurlingen behandeld worden die eigelijk niet welkom zijn. Maar hey, als jij professioneel muzikant bent, is een baan een baan, zeker ls je met zo'n grote groep kan touren. Het geld zal ongetwijfeld heel aardig zijn...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als ik zo behandeld zou worden door een band zou ik er niet eens in spelen. Of het nou tijdelijk is of niet
Nee dus. Heel bewust niet.quote:Overigens, dragen ze nu niet de maskers van de oude bassist en drummer?
niet zo overdrijven he.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, ze klonken veel te strak voor een band waarvan de ritmesectie, of in elk geval de helft ervan, als huurlingen behandeld worden die eigelijk niet welkom zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |