abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:35:52 #1
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_145492002
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen.

Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 13 oktober 2014 @ 14:40:27 #2
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145492165
Hij heeft ondertussen al 2 keer in een onderbroek gepoept vandaag..
En ik ga er dus echt mega van over mijn nek bij het schoonmaken :r -O-
Met billen af vegen of luiers heb ik geen moeite :')
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_145492764
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:40 schreef Moppert het volgende:
ik was het op een gegeven moment zo zat dat ik de onderbroekjes weg ben gaan gooien.
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:05:07 #4
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145493021
Ik zat daar inderdaad ook al over na te denken.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 13 oktober 2014 @ 15:07:24 #5
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145493088
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 09:50 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, heb nog geen schoolgaande kinderen. :)
Maar kan me zo voorstellen dat er genoeg kinderen zijn die op hun 4e niet volledig zindelijk zijn.
Die kunnen dus nog niet naar school, tenzij er een ouder/verzorger op korte afstand beschikbaar is.
Er zijn genoeg kinderen die dan nog niet zindelijk zijn. Onze huisarts wilde eerst ook niet doorverwijzen omdat hij het niet zo bijzonder vond. Pas toen hij 5 was werd hij doorverwezen. En niet zindelijk, het kon een week goed gaan maar ook een week 4 dagen achter elkaar mis zijn. Hij bleef gewoon welkom, maar hij moest zichzelf wel schoonmaken, dat deed de juf niet. Ze gaf hem dan vervangende kleding en daarmee moest hij zich dan redden. En natuurlijk wordt er dan wel gevraagd waar ligt het aan etc etc. Maar nooit naar ofzo. Er zijn er wel meer met dat probleem, niet in elke klas 1 maar het komt echt wel vaker voor.
pi_145493857
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er zijn genoeg kinderen die dan nog niet zindelijk zijn. Onze huisarts wilde eerst ook niet doorverwijzen omdat hij het niet zo bijzonder vond. Pas toen hij 5 was werd hij doorverwezen. En niet zindelijk, het kon een week goed gaan maar ook een week 4 dagen achter elkaar mis zijn. Hij bleef gewoon welkom, maar hij moest zichzelf wel schoonmaken, dat deed de juf niet. Ze gaf hem dan vervangende kleding en daarmee moest hij zich dan redden. En natuurlijk wordt er dan wel gevraagd waar ligt het aan etc etc. Maar nooit naar ofzo. Er zijn er wel meer met dat probleem, niet in elke klas 1 maar het komt echt wel vaker voor.
Dank je wel voor je antwoord!
Ik kon me ook niet voorstellen dat al die kindjes zindelijk zijn. Er moet gewoon een grote groep kinderen bestaan die hier wel degelijk een uitdaging mee hebben.
Make my day!
pi_145497806
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 14:40 schreef Moppert het volgende:
zo in een emmer met water gooien, tijd laten weken en dan zo in de wasmachine?

of idd goedkope onderbroeken kopen en die weggooien.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_145497861
Virusinfectie en een dubbele oorontsteking. Nu met een stevige kuur terug naar huis. Moet snel verbetering optreden en anders woensdag weer terug komen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 oktober 2014 @ 17:18:37 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145497907
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 17:17 schreef _Bar_ het volgende:
Virusinfectie en een dubbele oorontsteking. Nu met een stevige kuur terug naar huis. Moet snel verbetering optreden en anders woensdag weer terug komen.
he bah :( beterschap :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_145498360
Oei heftig Bar. Beterschap :*
  maandag 13 oktober 2014 @ 17:49:42 #11
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_145498971
Da;s heftig zo:n oorontsteking en dan nog dubbel ook.
Beterschap!
Rayen 2½ jaar!
  maandag 13 oktober 2014 @ 17:57:53 #12
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_145499247
Ah gatsie Bar! Beterschap voor Roy :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_145503063
He wat naar Bar, beterschap voor Roy!
pi_145503986
Beterschap voor Roy, bar..
Hopelijk helpt de kuur vlot!
pi_145504923
Beterschap voor Roy.
pi_145520635
Wat naar Bar, beterschap!

Even een weekje met vakantie geweest, dus moet het vorige topic nog bijlezen. Vakantie bij familie was heerlijk. De jongens misten hun thuis eerst wat, maar verder ging het prima. Het enige nare is, dat een kabel van het gaspedaal kapot ging net voor de grens. Dus in plaats van 15.30 uur pas na 22 uur thuis en onze auto staat daar nog :(
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:37:14 #17
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145523433
Pffff waarom zijn zieke kindjes zo vermoeiend ;(

Veel huilen,niks is goed,niet willen eten,met moeite willen drinken.
koorts zakt geneens meer onder de 38... 39,2 en 40,2 daar blijven we in hangen.

en hoe hoger hoe drukker ons mannetje word.

zijn medicijnen gaan moeizaam het ene gaat,goed het andere spuugt hij zo uit.

van mij mag hij snel weer beter zijn, en naar school terug. :@
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:37:43 #18
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145523447
Fijn dat de vakantie leuk was tuniviel wel jammer van de auto.
pi_145525066
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef agter het volgende:
[..]
Dank je wel voor je antwoord!
Ik kon me ook niet voorstellen dat al die kindjes zindelijk zijn. Er moet gewoon een grote groep kinderen bestaan die hier wel degelijk een uitdaging mee hebben.
Nouja dat idd, er is heus een groep die met 4 nog niet zindelijk is, en het is zo jammer dat er mensen zijn die dat door elkaar halen, die grens die we zelf bedacht hebben en die grens die het lichaam aangeeft. Of hoe zeg je dat. Ieder kind is anders, en er komt een punt waarop iets abnormaal wordt, een kind wat met 2 jaar nog steeds helemaal niet loopt of niets praat, een kind wat met 6 jaar nog helemaal niet zindelijk is, of een meisje wat met 18 jaar nog steeds niet ongesteld is geweest. Dat zijn wel van die ijkpunten om medisch gezien eea uit te gaan sluiten of verder te kijken. Maar verder is die grens van 4 jaar voor zindelijkheid echt door onszelf bedacht en opgelegd.

Geheel terecht overigens hoor, als je kijkt naar de drukte in een klas etcetera. Maar de druk op zo'n kind lijkt me best wel groot als het gewoon een laatbloeier is op dat vlak.
:)
pi_145525276
_O_
pi_145538926
Oh bar wat sneu! beterschap!!

Vervelend Tinu!! en gevaarlijk :o kregen jullie ter plekke vervangend vervoer?

wbt zindelijkheid...ze wordt 3 over 1 maand, ik denk dat als ze in de zomer nog geen progressie/interesse toont dat ik voorzichtig meer nadruk op ga leggen. Met school in de vooruitzicht! ik denk dat ze niet gaat poepen op school. Ze doet het nu ook alleen thuis :') op het kdv hoeven ze nooit poep luiers te verschonen, ze bewaard ze allemaal voor mama dag :X
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_145538970
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 11:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nouja dat idd, er is heus een groep die met 4 nog niet zindelijk is, en het is zo jammer dat er mensen zijn die dat door elkaar halen, die grens die we zelf bedacht hebben en die grens die het lichaam aangeeft. Of hoe zeg je dat. Ieder kind is anders, en er komt een punt waarop iets abnormaal wordt, een kind wat met 2 jaar nog steeds helemaal niet loopt of niets praat, een kind wat met 6 jaar nog helemaal niet zindelijk is, of een meisje wat met 18 jaar nog steeds niet ongesteld is geweest. Dat zijn wel van die ijkpunten om medisch gezien eea uit te gaan sluiten of verder te kijken. Maar verder is die grens van 4 jaar voor zindelijkheid echt door onszelf bedacht en opgelegd.
Geheel terecht overigens hoor, als je kijkt naar de drukte in een klas etcetera. Maar de druk op zo'n kind lijkt me best wel groot als het gewoon een laatbloeier is op dat vlak.
En hier valt het dan relatief gezien nog mee, in Belgie is de norm 2,5.
pi_145538997
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En hier valt het dan relatief gezien nog mee, in Belgie is de norm 2,5.
Ben echt benieuwd hoe ze het daar doen!! ze had hier echt echt geen interesse 6 maanden geleden :o
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_145543931
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:17 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe ze het daar doen!! ze had hier echt echt geen interesse 6 maanden geleden :o
Bij het Belgische neefje was het in ieder geval dikke stress en net op tijd voor elkaar. Geen idee verder, wat ik toen begreep is het daar wel echt zo dat er soms kinderen niet naar school kunnen omdat ze nog niet zindelijk zijn.

Ik moet er niet aan denken, mijn micropeuter over iets meer dan een half jaar naar school :X blijf wel aan deze kant van de grens.
pi_145556911
Bar, ik duim, dat Roy gauw beter wordt.

Bitterend gevaarlijk viel wel mee. Dat vervangend vervoer hadden we moeten krijgen, maar toen het tot 19.30 uur nog steeds niet geregeld was, hebben we het aanbod van mijn zwager aangenomen om ons op te halen. Anders waren we ook om 22 uur misschien nog niet thuis geweest. Rond 19.30/ 19.45 viel peuter in de auto in slaap en sliep na kort wakker worden door het transport van onze auto naar die van zwager ook weer verder.

Ik wist niet, dat ze in België dan ook met 2,5 jaar zindelijk moeten zijn. Ik vind die leeftijd zowel te jong voor school alsook te jong voor zindelijkheid.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')