abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146192901
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 17:31 schreef laziness het volgende:
De fata morgana vond mijn jongetje eng.

Het sprookjesbos is de grootste must natuurlijk. De sprookjesboom vond Ollie echt geweldig.
Verder Volk van Laaf en D'oude Tuffer, Pagode.

Wij gaan maandag *O*
Wij ook. En dinsdag. En woensdag :)
Wel rotweer voorspeld maandag -O-

Grappig die verschillen. Alle tijd, dus we gaan gewoon alles proberen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 1 november 2014 @ 19:52:30 #212
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_146193642
Ow men wat hadden we net een paar geniet en trotse momenten.

Roy wilt zeluf eten op zijn vork prikken. En dat gaat beter en beter. En geeft zichzelf applaus als het lukt. :@ (wij applaudisseren en roepen altijd goed zo Roy als het goed gaat enzo)

we zaten Music Challenge te kijken en daarin mocht een jongen meedrummen met een orkest. Roy ging mee zitten "drummen" op zijn tafelblad.

we gingen eten en toen ik zijn bord klaarmaakte, hoorde ik naast me blaasgeluid.
zat Roy te gebaren van eten en blazen *) O+

En hij zegt nu ook Oma O+
Ow en hij begint allles om te zich heen te herkennen.
Niet alleen gebouwen ed maar ook personen.

we reden vanmorgen de straat van m'n oma in en hij moest gelijk lachen en ie ie ie en werd steeds wilder zodra we bij haar huis waren.
toen ik Roy uit de auto haalde vertelde ik dat we bij de oma van mama waren. Zegt Roy Oma ie ie ie en loopt er zo naartoe O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 1 november 2014 @ 20:48:07 #213
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_146195563
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wij ook. En dinsdag. En woensdag :)
Wel rotweer voorspeld maandag -O-

Grappig die verschillen. Alle tijd, dus we gaan gewoon alles proberen.
Ah een arrangement in bosrijk oid? Lekker zeg! Kan je gewoon een rustig tempo aanhouden.
Maandag zijn de voorspellingen inderdaad niet goed maar daar kunnen we helaas niet in schuiven.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_146196489
polka marina???? het is te zien dat ik vooral in ruigrijk kwam???

Bar wat goed van Roy zeg. Is zijn gedrag nu ook wat rustiger?
Ik heb diep respect voor jullie Bar ik heb deze week een dag gewerkt op het vso en ik kon alleen maar heel erg denken hoe gezegend ik ben met mijn gezonde kinderen.

Zeker ook nu we te horen hebben gekregen dat het dochtertje van vriend zijn nicht het syndroom van charge heeft. Ik moest het googlen want ik kende het niet. Ze kwamen er tijdens de 20wk echo achter dat ze schisis heeft en er kwamen toen nog een reeks afwijkingen uit. De punctie gaf geen afwijkingen aan en ook de echo die daarbij hoorde gaf enkel schisis aan. Nu denk ik dat de afwijkingen die ze bij de 20wk echo als eerste zagen eigenlijk wel grotendeels klopte.
pi_146197342
Klinkt goed Bar. Fijn dat ie toch telkens kleine stapjes blijft maken.

En ja, Bosrijk. Zin in. Ze is er alleen nog maar als minibaby geweest.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_146197874
Bar *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_146198685
Mag ik even binnen komen walzen? Hebben ze met 2.5 ook nog "sprongetjes" lisa hangt vreselijk aan me de laatste drie weken (klinkt misschien niet lief maar het loopt echt de spuigaten uit) en ze word snachts een aantal keer ontroostbaar wakker.

of is het gewoon een fase?

haar taal gaat wel snel ineens. Pndabeer.octopus,cranenbroek,how are you en hele verhalen.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_146199160
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 22:16 schreef Sam1993 het volgende:
Mag ik even binnen komen walzen? Hebben ze met 2.5 ook nog "sprongetjes" lisa hangt vreselijk aan me de laatste drie weken (klinkt misschien niet lief maar het loopt echt de spuigaten uit) en ze word snachts een aantal keer ontroostbaar wakker.

haar taal gaat wel snel ineens. Pndabeer.octopus,cranenbroek,how are you en hele verhalen.
Is bij ons ook wel geweest maar ik dacht dat het kwam door de geboorte van haar zusje :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 1 november 2014 @ 22:30:06 #219
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146199169
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 22:16 schreef Sam1993 het volgende:

ik heb dat met geert wel gehad .. precies zoals je omschrijft , behalve de taalontwikkeling, maar Geert was erna ineens een stuk zelfstandiger dan ervoor.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_146199197
Mag ik even heel trots pochen met mijn dochter die nu de letters o en i herkent in woorden en zinnen O+
Ze wil heel graag leren lezen en is druk bezig de letters te herkennen O+
pi_146199347
Weten jullie ook nog hoelang deze fase duurde? Het is best vermoeiend.

Tally wat goed hoe oud is ze nu? Lisa is helemaal gefascineerd in het engels spreken.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 1 november 2014 @ 22:40:20 #222
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146199531
paar maanden toch wel ..

goed hoor tally!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_146200168
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 22:35 schreef Sam1993 het volgende:
Weten jullie ook nog hoelang deze fase duurde? Het is best vermoeiend.

Tally wat goed hoe oud is ze nu? Lisa is helemaal gefascineerd in het engels spreken.
Ze is 3. :)
pi_146200244
Vandaag was het dag van de bibliotheek bij ons. En was er een boekenmarkt met afgeschreven boeken. Ik heb daar drie boekjes gekocht die scholen gebruiken voor kinderen die niet zo goed mee kunnen komen met de normale leesboekjes. Is ook geen echt verhaal meer klanken en woorden oefenen. Dat wilde ik met dr gaan oefenen (op een moment dat ze er zelf zin in heeft).
pi_146203361
Vergeet in de Efteling ook niet een plattegrond mee te nemen. Wij zijn er maand geleden drie dagen geweest en Jelle loopt nog steeds met de plattegrond rond 'waar zijn we allemaal in geweeest mam?' En alles weer benoemen en wat hij leuk vond en wat niet en waar mama in geweest is (was erg rustig dus mama kon ook in de achtbanen ;) )
Hij vond vooral de pirañha erg leuk, carnaval festival, droomvlucht, Villa volta ravelijn show allemaal aanraders. Fontijn show zal nu ook wat leuker zijn nu het vroeg donker is, vond ie ook wel wat hebben. En verder als tip de eerste twee dagen alles een keer gedaan en gezien hebben en de derde dag de leukste dingen nogmaals (en nog en nog)
Oh en de bootjes vond ie ook erg leuk (picknick moment) en polka marina.. Te veel om op te noemen eigenlijk.
Monsieur canibal ging hem te snel, was hij zo mee klaar.

En installeer de Efteling app. Kun je heel makkelijk de wachttijden zien van de attracties, kan ooit heel erg veel schelen (ook buiten het seizoen, het ene moment een rij van 20 min bij carnaval festival. Ga je een half uur later kun je zo doorlopen.

Geniet er van in ieder geval. Ik vond het echt top drie dagen, kunt alles zien en op je gemak doen.

En Bar wat knap van Roy zeg!! Flinke vooruitgang zo ineens!! ^O^
pi_146208003
Goeie tip van die plattegrond! Dot heeft altijd heel veel moeite met vertellen wat ze heeft meegemaakt, dan is dat niet alleen leuk maar ook steuntje in de rug.
pi_146208054
herkenbaar van die plattegrond. wij hebben laatst een heek stapeltje weggegooid.
en gister weer nieuwe meegenomen :D
  zondag 2 november 2014 @ 19:40:12 #228
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_146225148
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 21:15 schreef ferrari_rood het volgende:
polka marina???? het is te zien dat ik vooral in ruigrijk kwam???

Bar wat goed van Roy zeg. Is zijn gedrag nu ook wat rustiger?
Ik heb diep respect voor jullie Bar ik heb deze week een dag gewerkt op het vso en ik kon alleen maar heel erg denken hoe gezegend ik ben met mijn gezonde kinderen.

Nee Roy is zeker niet rustiger geworden :')
Roy heeft maar een tijdspanne van 0,5 min en dan naar het volgende.
en zijn temperament neemt ook echt niet af 8-)

Maar de hulp is onderweg *O*
Donderdag komen ze bespreken met ons hoe het straks allemaal gaat en wie en welke dagen er thuishulp komt :)
  zondag 2 november 2014 @ 19:56:10 #229
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146225914
Fijn Bar!

Overdag is V ondertussen helemaal zindelijk en ook de nachten zijn al 2 keer goed gegaan *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 2 november 2014 @ 20:01:11 #230
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146226146
Fijn dat hulp onderweg is Bar!

Wat goed Moppert *G*

Eftelinggangers veel plezier!

Wij waren vandaag eventjes bij een kasteel in de buurt. Gewoon even rondkijken op de binnenplaats en wandelen. Niks bijzonders en niet binnen geweest of zo. M was erg te spreken over het kasteel. Vooral dat hij in het kasteel kon......

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 2 november 2014 @ 20:13:54 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_146226702
V goed joh Super ^O^
pi_146227795
Fijn dat hulp onderweg is bar. Hij wordt fysiek ook wel erg sterk nu of niet?
Knappe V. ineens heb je het door.

Ean is heel erg met school bezig. En het duurt (gelukkig) nog even voor ze er naar toe mag/moet. Maar zelf wil ze wel heel graag.
  zondag 2 november 2014 @ 20:43:01 #233
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_146228218
Roy is sterk ja,soms krijg ik hem al niet meer alleen in zijn stoel,en luier verwisselen doen we met zijn 2.

kyara wat een leuk kasteel O+

ean school is ook leuk ;)
pi_146281848
Sam hier word ook erg gehangen. Kan me dat van mijn grote niet meer zo herinneren, dus weet niet hoe lang. Toen de grote deze leeftijd had, was ook vlak voor de geboorte van zijn broer. Hij trok volgens mij meer naar papa toe toen.

Efteling gangers, is het een aanrader alleen te gaan met 2 kinderen waarvan een bijna 6, een 2,5 jaar oud? Is dat stom voor de oudere omdat ik niet de voertuigen met hem in kan, waar de kleine niet in mag?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  dinsdag 4 november 2014 @ 09:23:42 #235
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146283057
Ik denk dat het wel te doen is maar idd achtbanen etc moet je dan wel overslaan. Maar ik heb meer ervaring met een 2,5 jarige dan met een 6 jarige :D
pi_146283632
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 07:48 schreef Tinuviel het volgende:
Sam hier word ook erg gehangen. Kan me dat van mijn grote niet meer zo herinneren, dus weet niet hoe lang. Toen de grote deze leeftijd had, was ook vlak voor de geboorte van zijn broer. Hij trok volgens mij meer naar papa toe toen.

Efteling gangers, is het een aanrader alleen te gaan met 2 kinderen waarvan een bijna 6, een 2,5 jaar oud? Is dat stom voor de oudere omdat ik niet de voertuigen met hem in kan, waar de kleine niet in mag?
Hoe lang is die van 6?
pi_146293648
Met een 6 jarige kan het misschien wel. Ik zelf vind het met een 4 jarige en een bijna 2 jarige net niet handig. Maar dat is meer omdat je dan in draaiende attracties 2 kinderen moet helpen en een rugzak op je rug moet slingeren.

Maar als jou 6 jarige dat prima zelf kan, kan het best. En er blijft nog genoeg over waar ze beide in kunnen hoor.
  dinsdag 4 november 2014 @ 19:08:03 #238
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_146301682
Even een Sinterklaas vraagje; hoe vaak gaan jullie de schoen zetten? Vorig jaar deed ik er nog niet aan, maar nu kan ik er niet onderuit denk ik ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 4 november 2014 @ 19:25:34 #239
244125 laziness
pi_146302536
Tinu: als jouw grote content is met de achtbanen overslaan kan het prima. Anders wordt het wel wat lastig ;)
  dinsdag 4 november 2014 @ 19:28:10 #240
244125 laziness
pi_146302687
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 19:08 schreef Susie het volgende:
Even een Sinterklaas vraagje; hoe vaak gaan jullie de schoen zetten? Vorig jaar deed ik er nog niet aan, maar nu kan ik er niet onderuit denk ik ;)
Ik neig naar zo vaak hij wil en dan leren dat er niet altijd wat in kan zitten. Ik heb voor weinig veel thomas de treintjes van ebay dus een keer of vier gaat wel lukken hier om er wat in te stoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')