Haha eigenwijsje die Eanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Welkom skoap.
FIjn dat Eva weer beter is.
Ik heb van de week nieuwe kleding in Ean haar kast gelegd. 104 wordt wat klein maar 110 is nog te groot. Dan maar iets te ruim. Nu liggen er ook wat broeken maat 116 in de kast voor alvast. Die wilde ze er dus een van aan vanmorgen. Heel mooi roze met sterren toen ik hem kocht zeiden zo wel Ean als vriend dat lijkt wel een pyjama broekhet is gewoon een spijkerbroek. Maar vanmorgen wilde ze die per se aan. Wij zeiden allebei van die is nog te groot maar nee ze moest en zou hem aan. Ze kwam er zelf achter dat hij te groot was dus toen trok ze een broek met bretels uit de kast. Prima die zakt tenminste ook niet af.
Niet echt. Lange benen vooral al vind ik d'r wel ineens echt huge dat ieniemienie meisje is echt bijna een kleuter. En nu het kouder wordt wil ik dat als ze achterop de fiets oid zit de broek niet te kort is.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
Haha eigenwijsje die Eanmaar jeetje, 110 al?!
mijn oudste zit nu ook in 110
![]()
is Ean zo lang?
Danic wat vreselijk zielig zegdat doet zo'n enorme zeer als je een spiertje in je nek verrekt
![]()
fijn dat het nu weer beter gaat. Warmte helpt haar misschien nog wel een klein beetje nu?
Hier alles zn gangetje. E. had gister plotseling weer hoge koorts. Dinsdagavond vroeg klaagde ze over hoofdpijn, had groene poep en ze begon over buikpijn. Rond 10 uur 's avonds haalde ik een heel zielig hoopje gloeiend kind uit bed. Beneden bij me genomen op de bank en later is zij bij mij in bed gegaan (en B. op de bank, arme B.). Pas rond 1 uur sliep ze, volgende dag heeft ze groot deel van de dag geslapen en tegen de avond was ze weer kiplekker. 's morgens al geen koorts meer te bekennen.
Ze heeft dat wel vaker, plotseling hoge koorts die max 1 dag duurt. Het lijkt erop, door de andere dingetjes, dat er ergens een foutje met gluten in is geslopen en ik begin de indruk te krijgen dat die hoge koorts dus bij haar reacties erop hoort
Echt een +1 op de hele post.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:03 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wow, wat een langeEn wat jammer van het cadeautje f_r... Mijn moeder zou helaas hetzelfde kunnen reageren
Het is echt zo. 104 gaat krap zitten. 110 is nog wel groot ze zit er precies tussen inquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:16 schreef Tinuviel het volgende:
Mignonne, wat een hoge koorts. Geen ervaring met Glutenallergie maar lijkt me niet makkelijk.
F-r 110 al? Dat lijkt me wel een grote maat. Volgens mij gaat de mijne pas ergens volgend jaar die maat dragen.
Danic, fijn, dat je dochter snel herstelde door de warmte. En de jouwes gaan ook hard kwa maten.
Ja we knutselen wel regelmatig, maar allemaal korte dingetjes. Prentenboeken vind ik en boeken in het algemeen een aardige kostenpost. Maar we gaan vaak naar de bibliotheek.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:04 schreef Kyara het volgende:
Voor puzzels en knutselen heeft hij waarschijnlijk ook wat weinig geduld TJ?
Speelhuisje voor binnen misschien? Of zo'n glijbaanplank? CD met kindermuziek om samen op de dansen?
Hier staan verder nog prentenboeken, memory, kinetisch zand, zo'n activity laptop en een magneetboek op de verlanglijst.
Voor de verjaardagen vraag ik denk ik ook een bijdrage voor verlenging van ons dierentuin abo en voor peuterdans met de meiden. Misschien is iets dergelijks ook een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |