abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145828495
Ze hebben ook zelf moeten meewerken er aan. Ze hebben zichzelf uitgesneden in glas en in lood gelegd.
Ze zijn er heus heel blij mee. Maar kunnen ze dan niet gewoon even hun mond dichthouden of andere dingen daar die ze ook graag zouden willen hebben/ einde klaagzang

Mijn peuter heeft vanmiddag wel even geslapen ze sliep vanmorgen al uit tot 07:45 maar was 's middags echt op. Ligt ze net in bed gaat de buurman weer boren. Allebei de kinderen huilend wakker.
pi_145831938
dit kan beter in het foto topic
*poef* nu is het weg
  woensdag 22 oktober 2014 @ 22:04:39 #103
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_145834321
Fijn zulke buren FR :N
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_145836316
Lief dat jullie naar eva vragen. Ze heeft een paar dagen een stijve nek gehad. Vandaag zei ze dat het helemaal over is, maar ze trekt haar schouders wel nog wat mee omhoog.
echt stijf geweest dus.
pi_145837899
:W

Luc is afgelopen zaterdag 2 jaar geworden...
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik al tijden niet meer meelees in het 1-2 jaar topic.
Ik had daar niet echt aansluiting meer :@

Zal hier eens weer wat vaker mee gaan lezen
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_145842902
Welkom skoap.
FIjn dat Eva weer beter is.

Ik heb van de week nieuwe kleding in Ean haar kast gelegd. 104 wordt wat klein maar 110 is nog te groot. Dan maar iets te ruim. Nu liggen er ook wat broeken maat 116 in de kast voor alvast. Die wilde ze er dus een van aan vanmorgen. Heel mooi roze met sterren toen ik hem kocht zeiden zo wel Ean als vriend dat lijkt wel een pyjama broek -O- het is gewoon een spijkerbroek. Maar vanmorgen wilde ze die per se aan. Wij zeiden allebei van die is nog te groot maar nee ze moest en zou hem aan. Ze kwam er zelf achter dat hij te groot was dus toen trok ze een broek met bretels uit de kast. Prima die zakt tenminste ook niet af.
pi_145843533
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 08:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Welkom skoap.
FIjn dat Eva weer beter is.

Ik heb van de week nieuwe kleding in Ean haar kast gelegd. 104 wordt wat klein maar 110 is nog te groot. Dan maar iets te ruim. Nu liggen er ook wat broeken maat 116 in de kast voor alvast. Die wilde ze er dus een van aan vanmorgen. Heel mooi roze met sterren toen ik hem kocht zeiden zo wel Ean als vriend dat lijkt wel een pyjama broek -O- het is gewoon een spijkerbroek. Maar vanmorgen wilde ze die per se aan. Wij zeiden allebei van die is nog te groot maar nee ze moest en zou hem aan. Ze kwam er zelf achter dat hij te groot was dus toen trok ze een broek met bretels uit de kast. Prima die zakt tenminste ook niet af.
Haha eigenwijsje die Ean :D maar jeetje, 110 al?! :o mijn oudste zit nu ook in 110 :D
is Ean zo lang?

Danic wat vreselijk zielig zeg :o dat doet zo'n enorme zeer als je een spiertje in je nek verrekt :X ;( fijn dat het nu weer beter gaat. Warmte helpt haar misschien nog wel een klein beetje nu?

Hier alles zn gangetje. E. had gister plotseling weer hoge koorts. Dinsdagavond vroeg klaagde ze over hoofdpijn, had groene poep en ze begon over buikpijn. Rond 10 uur 's avonds haalde ik een heel zielig hoopje gloeiend kind uit bed. Beneden bij me genomen op de bank en later is zij bij mij in bed gegaan (en B. op de bank, arme B. :P ). Pas rond 1 uur sliep ze, volgende dag heeft ze groot deel van de dag geslapen en tegen de avond was ze weer kiplekker. 's morgens al geen koorts meer te bekennen.
Ze heeft dat wel vaker, plotseling hoge koorts die max 1 dag duurt. Het lijkt erop, door de andere dingetjes, dat er ergens een foutje met gluten in is geslopen en ik begin de indruk te krijgen dat die hoge koorts dus bij haar reacties erop hoort -O-
:)
pi_145843825
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 09:20 schreef mignonne het volgende:

[..]

Haha eigenwijsje die Ean :D maar jeetje, 110 al?! :o mijn oudste zit nu ook in 110 :D
is Ean zo lang?

Danic wat vreselijk zielig zeg :o dat doet zo'n enorme zeer als je een spiertje in je nek verrekt :X ;( fijn dat het nu weer beter gaat. Warmte helpt haar misschien nog wel een klein beetje nu?

Hier alles zn gangetje. E. had gister plotseling weer hoge koorts. Dinsdagavond vroeg klaagde ze over hoofdpijn, had groene poep en ze begon over buikpijn. Rond 10 uur 's avonds haalde ik een heel zielig hoopje gloeiend kind uit bed. Beneden bij me genomen op de bank en later is zij bij mij in bed gegaan (en B. op de bank, arme B. :P ). Pas rond 1 uur sliep ze, volgende dag heeft ze groot deel van de dag geslapen en tegen de avond was ze weer kiplekker. 's morgens al geen koorts meer te bekennen.
Ze heeft dat wel vaker, plotseling hoge koorts die max 1 dag duurt. Het lijkt erop, door de andere dingetjes, dat er ergens een foutje met gluten in is geslopen en ik begin de indruk te krijgen dat die hoge koorts dus bij haar reacties erop hoort -O-
Niet echt. Lange benen vooral al vind ik d'r wel ineens echt huge dat ieniemienie meisje is echt bijna een kleuter. En nu het kouder wordt wil ik dat als ze achterop de fiets oid zit de broek niet te kort is.

Hmm niet leuk die hoge koorts ineens maar dat van de gluten is wel een logische verklaring. En ze krijgen het soms toch per ongeluk binnen omdat het ergens in zit waar het niet op vermeld staat of er is een kruimel van iets anders blijven plakken.

[ Bericht 1% gewijzigd door F_r op 23-10-2014 09:48:05 ]
  donderdag 23 oktober 2014 @ 14:03:15 #109
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_145850969
Wow, wat een lange :o En wat jammer van het cadeautje f_r... Mijn moeder zou helaas hetzelfde kunnen reageren :{
Oude (on)bekende.
pi_145855575
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:03 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wow, wat een lange :o En wat jammer van het cadeautje f_r... Mijn moeder zou helaas hetzelfde kunnen reageren :{
Echt een +1 op de hele post.

Mignonne, ze heeft inderdaad de kersenpittenzak in dr nek gehad en 's avonds in bad hebben we de douchekop op haar nek gezet. Vindt ze gelukkig ook heerlijk. Maar dat heeft het herstel zeker wel geholpen.

Jeetje wat een heftige reactie Mignonne. Ook die hoge koorts nog.
Nou weet ik we dat kinderen enorm kunnen pieken met koorts, maar toch.
heb je enig idee wat ze verkeerd gegeten zou kunnen hebben?

Eva zit nu goed in het 104. Hoewel sommige 98 ook nog wel goed zit. Beetje afhankelijk van het kledingstuk en het merk denk ik.
h&m valt ruim dus is meestal 98 nog goed.
Maar ik koop het niet meer. Koop nu vooral 104.
grotere maren heb ik niet hoor. Daar ben ik nog even niet aan toe
:{w
pi_145855784
Nee ik heb geen idee. We zijn bij mn schoonouders geweest, zou kunnen dat ze daar wat verkeerds binnen heeft gekregen, kruisbesmetting denk ik dan? Mn schoonmoeder is altijd heel voorzichtig maar ongelukjes overkomen de besten, helaas. T blijft zo sneu omdat zij er last van heeft daarna.

Ik vind hoge koorts niet zo schrikken verder, als in, ze hebben allebei altijd vrij hoge koorts. áls ze al koorts hebben dan is het ook altijd boven de 39 en regelmatig ook boven de 40. Of ik sla er gewoon geen acht op als ze eens rond 38 zitten ofzo, maar ze lijken allebei altijd gelijk voor de koorts-jackpot te gaan :') Ik ben wel blij dat het kwartje bij ons nu gevallen is dat ze koorts krijgt van een glutenfout. Sinds ze op dieet is heeft ze, achteraf gezien, ook veel minder vaak koorts.
pi_145855808
En maat E. zit nog in 86-92 nu. Maar goed, die s ook niet zo heel groot natuurlijk. Kan me wel voorstellen dat je er nog niet aan toe bent danic haha ze worden zo in 1 klap zo groot gelijk he? :D
pi_145855914
Ja echt bizar. Ik heb echt een kleuter ineens na die groeispurt. En Rosalie werkt daarin ook niet mee.
Ze schelen 2 jaar, maar qua kledingmaat nog maar een jaar :')
pi_145866076
Mignonne, wat een hoge koorts. Geen ervaring met Glutenallergie maar lijkt me niet makkelijk.

F-r 110 al? Dat lijkt me wel een grote maat. Volgens mij gaat de mijne pas ergens volgend jaar die maat dragen.

Danic, fijn, dat je dochter snel herstelde door de warmte. En de jouwes gaan ook hard kwa maten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_145866352
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 21:16 schreef Tinuviel het volgende:
Mignonne, wat een hoge koorts. Geen ervaring met Glutenallergie maar lijkt me niet makkelijk.

F-r 110 al? Dat lijkt me wel een grote maat. Volgens mij gaat de mijne pas ergens volgend jaar die maat dragen.

Danic, fijn, dat je dochter snel herstelde door de warmte. En de jouwes gaan ook hard kwa maten.
Het is echt zo. 104 gaat krap zitten. 110 is nog wel groot ze zit er precies tussen in
pi_145866432
Grote peuters!! mijn past in 92-98 van de h&m nog :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_145866908
Groeispurt ftw!
Ik wist niet dat ze het in zich had.
Gisteren heeft ze tijdens de lunch 3 (droge :D ) boterhammen op en vanmiddag in recordtijd ook 2 (1 droog en 1 met beleg). Waar ze tot vorige maand een uur over 1 boterham kon doen 8)7
pi_145867104
Ruim een maand geleden stond ik met ean in de winkel om een name-it spijkerbroek maat 104 te kopen. Die paste heel mooi nu krijgt hij wat hoog water. Ze eet ook weer iets beter vraagt zelf om een aardappel en zegt tussen 16:00 en 17:00 vaak ik heb honger. Kan een hele banaan op.

Wauw eva is ook goed aab het eten.
pi_145868572
Mijn kleuter (!!) draagt maat 110/116, eet vvoor geen meter en groeit mentaal en fysiek als een malle. Kortom, ik stroom door naar het volgende topic. Tot over een maand. Dan is jongste jarig en wordt dan 2.
pi_145871825
:W dag dag Olivia. Tot volgende maand :D

En nog gefeliciteerd met jarige jet!!
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:44:27 #121
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_145884246
Zeg hoe zit dat met jullie 3 jarigen? Rayen wordt bijna 3 (nog een maandje) Nu heb ik al wat cadeau's verzameld.
Maar ik tast werkelijk in het duister wat hij leuk vind of waar hij zich mee bezig kan houden.
Ja auto's daar speelt hij mee :Y en kleien voor 5 minuten.
Hoe spelen jullie peuters? Misschien verwacht ik teveel? Het leukste wat hij vind is alle kussens op de grond en wat hij verder nog kan vinden aan kledingstukken, spullen uit de keuken en die op een grote hoop leggen en er dan in gaan zitten :? 8)7 ;)
Of in de tuin met planken een soort "parcours" maken en dat een speeltuin noemen.
Maar qua speelgoed :N blokken staan altijd in de kast, wordt niet mee gespeeld. Houten treinbaan word niet veel mee gespeeld, behalve de trein in een lange rij zetten.

Ja hij is gek op Chugginton, maar ik ga natuurlijk geen treinbaan van 60 euro kopen als die straks ook weer in de kast ligt.

Herkennen jullie dit of is hij een uitzondering?

Verder buiten lopen, fietsen en dergelijke daar is hij wel voor te porren maar binnen zich bezighouden :N
Maar misschien heb ik wat te hoge verwachtingen?
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:04:17 #122
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145885007
Voor puzzels en knutselen heeft hij waarschijnlijk ook wat weinig geduld TJ?
Speelhuisje voor binnen misschien? Of zo'n glijbaanplank? CD met kindermuziek om samen op de dansen?

Hier staan verder nog prentenboeken, memory, kinetisch zand, zo'n activity laptop en een magneetboek op de verlanglijst.

Voor de verjaardagen vraag ik denk ik ook een bijdrage voor verlenging van ons dierentuin abo en voor peuterdans met de meiden. Misschien is iets dergelijks ook een idee?
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:09:50 #123
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_145885213
Mijn ervaring is dat juist in het jaar van drie naar vier het zelfstandig spelen een grote vlucht neemt.
Hij kan nu zelfstandig een duplo treinbaan bouwen en daar een hele tijd mee spelen bijvoorbeeld.

Maar ik vind juist dat met die kussens en kledingstukken heel creatief eigenlijk en heel fantasierijk. Dat moet je koesteren.
Zijn verkleedkleren bijvoorbeeld niet iets om daar verder op in te gaan? Of een tafeltent?
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:37:05 #124
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_145886124
Euhm, lastig he, verjaardagskado's.... ik heb nu een lijstje gemaakt op lijstje.nl, kunnen mensen uitzoeken wat ze willen. Er staan een paar dvd's op iig.

Die chuggington trein kan je toch ook 2e hands kopen? Heb er al een paar gezien op V&A FB....

Misschien nog wat keukenspulletjes ofzo, of een keukentje?

:')
pi_145889674
Chuggington 2de hands is nog steeds vrij prijzig helaas. En lastig idd. Oudste speelde hier nooit met chuggington. De jongste vind het nu helemaal geweldig en de oudste nu ook.

Verder heeft de ikea nu een evenwichtsbalk. Misschien vind hij dat leuk als hij zo van de parcourtjes is. Ik denk dat wij die ook gaan kopen. Alleen de ruimte he....
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:04:07 #126
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145893579
Een stoere zitzak? Fr zodat hij lekker kan chillen.

Little People is het hier waar Roy zich echt mee vermaakt.
verder auto's, zijn loopauto,grote blokken.

we hadden grote half jaarlijkse controle bij de ka. Die vond Roy ook maar lastig gedrag vertonen. Verder heel tevreden met de ontwikkelingen.
binnenkort nieuwe mri en eeg om te kijken hoe het daar mee staat.
afbouwen is nog geen sprake van mede omdat hij nog vrij geregeld een aanvalletje heeft.

106,5 cm lang en 17,8kg netjes volgens zijn lijntje.

in juni mogen we meer iets meer tijd er tussen nu.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:14:05 #127
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_145895702
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:04 schreef Kyara het volgende:
Voor puzzels en knutselen heeft hij waarschijnlijk ook wat weinig geduld TJ?
Speelhuisje voor binnen misschien? Of zo'n glijbaanplank? CD met kindermuziek om samen op de dansen?

Hier staan verder nog prentenboeken, memory, kinetisch zand, zo'n activity laptop en een magneetboek op de verlanglijst.

Voor de verjaardagen vraag ik denk ik ook een bijdrage voor verlenging van ons dierentuin abo en voor peuterdans met de meiden. Misschien is iets dergelijks ook een idee?
Ja we knutselen wel regelmatig, maar allemaal korte dingetjes. Prentenboeken vind ik en boeken in het algemeen een aardige kostenpost. Maar we gaan vaak naar de bibliotheek.
Voor zijn verjaardag krijgt hij het autospeelkleed van ikea, dat kinetisch zand, en een magneetboek.
Van zijn oma krijgt hij een auto met afstandsbesturing (met zo'n groot stuurtje als afstandsbediening)

Ja ik ben hier naar peutergym geweest maar dat vond ik qua prijs te duur voor wat ze bieden, want voornamelijk moest hij gewoon zelf maar spelen. Tsja dat kan die in de speeltuin ook :P
We gaan wel binnenkort kijken voor HipHop voor peuters :+

Laziness idd verkleedkleding is misschien wel een leuke. En dat creatieve vind ik wel leuk idd en probeer ik ook alle ruimte te geven. ;) Het ziet er hier soms uit alsof er een bom is ontploft :+

Een keukentje met een lading vol keukenspullen heeft hij ook al.

As, ja 2e hands chugginton is ook nogal prijzig. Die evenwichtsbalk is wel een leuk idee ^O^ maar wij wonen nogal klein dus het zal niet al te groot moeten zijn of voor buiten. Ik ga het zo eens opzoeken op de site.

Haha PureEvil wat een stoere smurf O+

Bedankt voor jullie meedenken ^O^
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:24:02 #128
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145896020
Ja, wij lenen ook vaak boeken van de bieb maar ze zijn nu helemaal weg van Kleine muis zoekt een huis (voor de 3e keer geleend) dus die krijgen ze dan wel met Sinterklaas.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:37:15 #129
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_145896333
Mijn kleine baby is vandaag alweer 3 geworden!

Van rustige baby. ...

Naar eigenwijze peuter die niet op de foto wilde :P

Morgen het feestje en kaarsje uitblazen O+

[ Bericht 4% gewijzigd door Susie op 24-10-2014 18:43:48 ]
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:44:53 #130
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_145896517
Euh...waarom zie ik de foto's niet :'(
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:55:06 #131
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145896779
Heb je ze misschien op prive staan? In de linkjes zie ik niks geks.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:17:24 #132
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145897492
We're doing some maintenance around the site, so there may be some performance issues. Click here for more information.

Kan aan photobucket liggen. zijn met onderhoud bezig.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:28:05 #133
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_145897925
Ah, dan zal het dat zijn. Dan moeten jullie maar geduld hebben ;) Ze staan nu niet op privé in ieder geval. Of misschien de eerste, maar dat denk ik ook niet.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:36:53 #134
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145898249
In elk geval van harte gefeliciteerd Susie! Raar, jarig kind zonder een topic door te gaan :D
Maar voor ons wel fijn natuurlijk ;)

Oh en PE, die foto van je "dametje" _O-
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:47:24 #135
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_145898721
Dank je! Ja, raar is dat hè? :D

Portretje is die van jou ook PE! En toffe schoenen zeg!

Straks de boel hier nog versieren, maar ben de hele dag al in de weer geweest (boodschappen, taarten gemaakt, hapjes, schoongemaakt) ben wel af eigenlijk...en dan moeten we morgen nog! :D
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:50:05 #136
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145898827
Denkt ze zelf dat ze morgen jarig is trouwens?
pi_145900214
Gefeliciteerd Susie!!!!!
Hier hetzelfde verhaal. Morgen het feestje!!! Heeft ze dr zelf zin in?
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 20:27:57 #138
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_145900464
Gefeliciteerd Susie *O* ohw en zelf taarten bakken :o :P :Y) knap hoor!
En zoals al gevraagd is, ben ik ook nieuwsgierig, heeft ze er zelf zin in?

Rayen vraagt weleens "ben ik vandaag jarig mama?". Dan heeft hij het ineens in zijn hoofd dat hij graag een kadootje wil ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_145902463
Susie gefeliciteerd.
Ean dekt hier bijna dagelijks de tafel voor een feestje.
pi_145903948
Gefeliciteerd Susie *O*
Mooie dame heb je!

Eva kan makkelijk een uur zitten kleien. Kleuren houdt ze ook lang vol.
stickers plakken is ook een succes.

Nou het is weer weekend :') eens kijken of we het huisartsenpost vrij kunnen houden. Maar iedereen behalve ik is hier ziek of verkouden en Eva hoest nu slijm. Maar net zat er ook wat bloed bij...
Morgen even iets zoeken wat verzachtend werkt.
Iemand tips? Tijmsiroop toch?
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:04:58 #141
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_145906115
Dank allen. En ja, ze denkt dat ze morgen jarig is :P

En TJ; ik "bak" niet hoor! Kwarktaart en een monchou straciatelle :Y) En dan kopen we gewoon een prinsessentaart bij Hema ^O^
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:05:54 #142
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_145906175
Gefeliciteerd Susie ! Mooie dame heb je toch O+ *O* *O* *O* Veel plezier morgen :)
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:06:50 #143
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_145906232
Tijmsiroop geloof ik ook ja Danic. Ik hoop met je mee dat je de ha niet hoeft te zien dit weekend! :*
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:10:24 #144
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145906410
Tijmsiroop inderdaad. Sterkte Danic, hopelijk blijft de hap jullie bespaard.

Slim Susie. M zou dat ook niet accepteren denk ik. Veel plezier alvast morgen. Blijft toch bijzonder, de verjaardag van je kind. En zo leuk dat ze dat nu steeds beter snappen.
pi_145916526
Susie, gefeliciteerd met je grote peuter!

Danic, ik hoop dat het weekend rustig blijft.
Heb je al neusspray gegeven? Dat helpt soms ook. Als ze door hun mond ademen wordt de keel droger en hoesten ze soms ook.

Hier staat de tiptoi-de boerderij op Daan zijn lijstje. Zijn neefjes speelden daar ook wel mee met 2,5/3 jaar.

Zijn jullie al bezig met de klok verzetten? Hier gisteren de jongens al later naar bed gedaan. Vanochtend pas kwart voor 8 wakker. Vandaag alles ook iets later doen dan normaal en dan wordt het morgen hopelijk 7 uur ;)

En wat maken 2 kinderen toch een puinhoop van je huis. Gistermiddag de eerste bezichtiging voor ons huis, dus helemaal netjes en aan kant. Nu liggen er alweer auto's onder de bank en overal speelgoed :P

[ Bericht 25% gewijzigd door Deepfreeze op 25-10-2014 08:57:11 ]
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:30:58 #146
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_145932541
Herkenbaar DF! :D

Kind is verwend vandaag! Ondanks mijn lijstje op lijstje.nl toch 2 cadeaus hetzelfde, die dus niet op het lijstje stonden. Dus maandag mag ze nog naar de winkel om te ruilen en met een leuk extra centje van opa (schoonvader is niet zo creatief ;) ) kan ze echt wel wat tofs nog uitzoeken.
Zo maar eens naar bed brengen en hopen dat ze zo uitgeput is, dat ze niks van dat uur terug gaat merken en nieuwe tijd 7 uur wakker wordt! :P Maar dat zal wel niet....
pi_145933224
Olivia en Susie, nog gefeliciteerd met jullie grote meiden!! *O* *O*

Wij wilden ook langzaam bedtijd verschuiven, maar peuter werd ziek afgelopen week. En dus al om 18.30 doodmoe... Gaat ons plan. Afgelopen dagen tussen 6.00 en 6.30 wakker, dus ik houd mijn hart vast. Gelukkig nu wel weer opgeknapt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_145935150
TJ, hier nog lang geen 3, maar speelt met Duplo, Lego van grote broer, klei, keukentje, boekjes lezen etc. Welke treinbaan heb je nu? De houten Chuggington past namelijk ook op diverse houten rails en die waggons kun je ook los kopen. Is dat een idee?

Olivia en Susie gefeliciteerd!

Danic, hopelijk blijft het rustig.

Klok verzetten hebben we niet echt op ingespeeld. Onze peuter gaat wel richting langslaper. En eigenlijk moest ik morgen met ze opstaan, maar voel me niet lekker. Dus misschien wil manlief het toch doen :)

Phaidra beterschap!

Hebben jullie ooit meegemaakt of gehoord, dat de eerste tanden/ kiezen verkeerd doorkwamen? Ik bedoel dan onder reeds doorgekomen eerste tanden/ kiezen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:53:34 #149
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_145935553
Playmobil is ook wel leuk trouwens...We hebben hier een grote bak staan op de slaapkamer van de jongens, en daar was ze van de week lekker mee aan het spelen :)
pi_145935843
Tinu, ze zitten scheef dus? Chris heeft het wel met zijn blijvende tanden nu die schuiven nu langzaam op naar de goede plek, naar voren. Maar hoe dat zit bij melktanden weet ik niet. Je kunt er ook weinig aan doen denk ik.. Misschien de tandarts bellen om advies?

Hier liggen ze er net in. Ook pas om half 7 gegeten, uurtje later dan anders. Dat moet vast goedkomen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')