abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 november 2014 @ 22:00:27 #276
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_146445358
Larissa heeft iets nieuws: "Mama, dit is toch 1 he?" *steekt middelvinger op* :o
Toch maar even uitgelegd dat ze beter haar wijsvinger kan gebruiken :P

Schoenkadootjes:
-stickers
-boekje met krasplaatjes
-my little petshop poppetjes
-dokterssetje

Ik vond de action wel ideaal om al dat soort spul voor haar te halen :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_146454993
Zo hallo, ik kom ook weer eens langs hier. Heb nooit zoveel te melden over mijn dametje. Ze doet het super goed. Het is een heerlijk kind O+ sinds een week of 2 gaat ze naar de psz. Wat ook onwijs goed gaat. Zoals de juffrouw zegt: gaan we knutselen gaat ze knutselen, gaan we zingen gaat ze zingen :D
Maar ook laat ze wel duidelijk weten wat ze wel en niet wil bij andere kinderen. Ze laat zich niet zo maar iets afpakken (maar goed daar kan ze.thuis goed mee oefenen natuurlijk ;))
Afscheid gaat ook zonder problemen, was de eerste keer echt verbaasd :D geen gehuil niks, ze was gewoon lekker aan het puzzelen.

Sinterklaaskado's vind ik lastig. Heb echt geen idee wat ik voor haar wil.
Schoenkadootjes hier ook dingen zoals tank girl zegt. Hoe vaak ze hun schoen mogen zetten weet ik nog niet, ligt een beetje aan het aantal kado's dat we hebben dan :') we vergeten nog wel eens dat we al wat hadden liggen en kopen dan wat bij :P

En het was hier dus Efteling week afgelopen week? :D wij waren woensdag in de Efteling (ons AH kaartje moest nog gebruikt worden :P)

Driftbuien eigenlijk geen ervaring mee. Althans niet bij de peuter. En geen idee wat ik precies deed bij de kleuter. Echt heel erge driftbuien had hij geloof ik ook niet.
pi_146455050
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 20:21 schreef Vanyel het volgende:
Een badkrijtje, een stuk spoor voor de treinbaan, aan dat soort dingen denk ik.
Wat voor badkrijtjes zijn dat?

Bedenk me net, dat ze bij ons bij Intertoys een actie hadden voor Play doo voor ¤1 per pot. Eigenlijk een ideaal schoencadeau. Auto's zijn wel een hit, maar daar hebben we al zoveel van. Misschien toch maar wat hotweels auto's doen voor zijn baan en collectie. Stickers is ook leuk. Echt leuke en goede Boekjes vind je ook niet vaak voor een klein bedrag toch?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 9 november 2014 @ 08:55:59 #279
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_146455172
Schoencadeautjes inderdaad bij Action :P Daar zag ik ook zo'n doktersetje van Minnie Mouse voor 1 euro ^O^ (en bij Kruidvat precies dezelfde voor 3 euro :P )

En driftbuien zeker herkenbaar; bij ons gaat ze dan op de gang of op haar kamer uitrazen. Praten heeft dan echt geen zin, tenzij je een schop voor je hoofd wilt hebben....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 9 november 2014 @ 09:25:05 #280
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146455373
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 21:31 schreef PureEvil het volgende:

Hoe gaan jullie trouwens om met driftbuien? Cristel heeft soms hele erge driftbuien, krijsen, dr eigen stijfhouden, niks van mij willen, niet luisteren, schreeuwen, gooien...help :X
http://kroost.org/media-w(...)r-het-strafstoeltje/
pi_146455403
Badkrijt van de hema die krijg je weer weg gepoetst.
pi_146455455
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 09:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh goede. Daar ga ik ook naar kijken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 9 november 2014 @ 10:09:10 #283
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146455832
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 09:28 schreef ferrari_rood het volgende:
die van de action ook (ook van de voegen), maar ik koop het niet nog eens. de wikkel (van papier) er omheen laat los en dan hou je dus het krijtje vast met natte handen en zitten de handen onder het krijt )want dat laat enorm af). Op zich niet erg, maar ze wrijven hier ook nog wel eens in de ogen als ze onder de douche staan. Dus misschien leuk in bad, maar ik vond het niks voor in de douche. Misschien niet eens schadelijk maar ik vond het geen fijn idee.
pi_146456097
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 10:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

die van de action ook (ook van de voegen), maar ik koop het niet nog eens. de wikkel (van papier) er omheen laat los en dan hou je dus het krijtje vast met natte handen en zitten de handen onder het krijt )want dat laat enorm af). Op zich niet erg, maar ze wrijven hier ook nog wel eens in de ogen als ze onder de douche staan. Dus misschien leuk in bad, maar ik vond het niks voor in de douche. Misschien niet eens schadelijk maar ik vond het geen fijn idee.
Die van de hema is een vis. Soort of die herft een plastic middenstuk en daar steekt dan het krijt uit. Geen krijt in de handen dus.
  zondag 9 november 2014 @ 10:38:16 #285
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146456228
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 10:30 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Die van de hema is een vis. Soort of die herft een plastic middenstuk en daar steekt dan het krijt uit. Geen krijt in de handen dus.
ah, praktisch!
pi_146458287
Ik vind juist de sinterklaas tijd de mooiste tijd om die toffe plastic prullen te kopen die ze de rest van het jaar niet mogen. Van sinterklaas krijgen ze het dan wel.
  zondag 9 november 2014 @ 12:20:19 #287
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_146458326
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 12:18 schreef olivia_321 het volgende:
Ik vind juist de sinterklaas tijd de mooiste tijd om die toffe plastic prullen te kopen die ze de rest van het jaar niet mogen. Van sinterklaas krijgen ze het dan wel.
Ja eens :Y
Dat wat hij heel graag wil hebben maar wat mama maar zo zo vindt en dus nooit zal kopen. Die ouwe knakker koopt gewoon wat kind op het verlanglijstje zet. Mooi gegeven juist vind ik dat :D
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 9 november 2014 @ 12:22:25 #288
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146458384
Dat vind ik meer iets als ze groter zijn. Mijn bijna 2 en bijna 3 jarigen weten nog amper wat er in de winkel te koop is. Dus als ik het voor het zeggen heb, en dat heb ik :+ dan dus geen plastic prullen.

Badkrijt is ook een goede tip!
pi_146458612
Toen oudste 3 jaar was wist ze precies wat ze hebben wilde van de sint.
Nu wil ze een pop van 60 euro. Zo fijn de reclames op tv.
Ze krijgt de pop niet trouwens.
pi_146458716
Ik moet nog bedenken wat ze krijgen :')
Beetje een hoop sinterklaas en andere kado's nu :')(overgrootopa is jarig volgende week, dus krijgen alle achterkleinkinderen een kado van hem). Sinterklaasfeest op ons werk (gelukkig zelfde bedrijf :P) en dan nog sinterklaaskado's van ons en de opa's en oma's.

Maar ben een beetje clueless... vooral voor die kleine. Voor de grote is lego altijdwel goed, maar een keer iets aanders is ook wel leuk :')
Nou wil hij een ijsmachine van play doh, dus denk dat ie dat op het werk gaat krijgen :')
pi_146459137
Vanaf hoe oud durf je je peuter even alleen in bad te laten spelen?
Mijn dochtertje wil soms uren in bad, in ik heb niet altijd zin om er 2 uur bij te blijven. :)
Make my day!
  zondag 9 november 2014 @ 12:46:01 #292
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146459143
Hier kijken ze geen reclame. Dat scheelt al :)
En als M in een speelgoedwinkel is dan wil hij toch alles met wielen ;)

Ik heb nu bij trekpleister een setje auto's: brandweerauto, politieauto en ambulance. Denk dat hij dat wel leuk gaat vinden.

Voor de meiden vind ik het ook veel lastiger, er is al zoveel.
  zondag 9 november 2014 @ 12:47:45 #293
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_146459212
Agter, ligt er aan wat je bedoelt met "even". Ik loop soms wel eens de badkamer uit naar hun kamertje om iets te pakken of zo. Maar verder blijf ik er gewoon bij. Telefoon mee en een beetje internetten of zo.

Maar hier gaan ze dan ook geen uren in bad :D
pi_146459282
quote:
2s.gif Op zondag 9 november 2014 12:47 schreef Kyara het volgende:
Agter, ligt er aan wat je bedoelt met "even". Ik loop soms wel eens de badkamer uit naar hun kamertje om iets te pakken of zo. Maar verder blijf ik er gewoon bij. Telefoon mee en een beetje internetten of zo.

Maar hier gaan ze dan ook geen uren in bad :D
Even een kopje koffie beneden halen, dat soort dingen.
Vanaf welke leeftijd durf je dat?
Make my day!
  zondag 9 november 2014 @ 12:50:40 #295
244125 laziness
pi_146459330
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 12:30 schreef olivia_321 het volgende:
Toen oudste 3 jaar was wist ze precies wat ze hebben wilde van de sint.
Nu wil ze een pop van 60 euro. Zo fijn de reclames op tv.
Ze krijgt de pop niet trouwens.
De mijne vorig jaar ook en toen was hij 2 jaar en 10 maanden. Het leefde echt al bij hem.
Uit het speelgoedboek plaatjes knippen e.d.
Hij wilde toen het allerliefste een brandweerpak en heeft er die nacht in geslapen zo ontzettend gelukkig was hij er mee. Dat snoetje was goud waard op 5 december.

Dit jaar wil hij een garage nadat hij maanden geleden eentje ergens in een etalage zag. Die krijgt hij want het staat met stip op 1.
De overige cadeaus zijn wel meer door mijn mening gestuurd. Ik heb uit NYC wat dingen meegenomen die je hier niet kan kopen en ook nog eens in de hoek zitten van motoriek of fantasie stimulerend.
Als ik geheel zijn lijstje aan zou houden zou het budget van deze sinterklaas niet toereikend zijn gezien de prijzen van playmobil/duplo/lego/racebanen :P
pi_146459345
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 08:28 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Wat voor badkrijtjes zijn dat?

Bedenk me net, dat ze bij ons bij Intertoys een actie hadden voor Play doo voor ¤1 per pot. Eigenlijk een ideaal schoencadeau. Auto's zijn wel een hit, maar daar hebben we al zoveel van. Misschien toch maar wat hotweels auto's doen voor zijn baan en collectie. Stickers is ook leuk. Echt leuke en goede Boekjes vind je ook niet vaak voor een klein bedrag toch?
Liggen nu ergens verstopt, maar we liepen door dde intertoys en daar lagen ze toevallig.
Aktion heeft soms hele leuke boekjes voor bijna niks
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 9 november 2014 @ 12:53:06 #297
244125 laziness
pi_146459422
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 12:49 schreef agter het volgende:

[..]

Even een kopje koffie beneden halen, dat soort dingen.
Vanaf welke leeftijd durf je dat?
Wij hebben geen bad maar dat zou ik bij mijn bijna 4jarige nog steeds niet doen.
pi_146459717
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 12:33 schreef Sonnetje85 het volgende:

Nou wil hij een ijsmachine van play doh, dus denk dat ie dat op het werk gaat krijgen :')
Zagen jullie die ook op de reclame vanochtend? Staat hier nu ook op het verlanglijstje.

Ik durf wel even weg te lopen bij het bad, maar kijk wel even hoe hun bui is, breken ze de boel af dan loop ik niet weg natuurlijk.
pi_146459842
Ik blijf wel op dezelfde verdieping. Even een was opruimen. We blijven wel in contact. Ze moeten zingen of kletsen
pi_146459907
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 13:03 schreef olivia_321 het volgende:
Ik blijf wel op dezelfde verdieping. Even een was opruimen. We blijven wel in contact. Ze moeten zingen of kletsen
Ja, dat doe ik nu ook. Zodat ik zeker weet dat ik haar hoor. :)
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')