Ja want die moet het voorlopig koopcontract makenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:33 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je hebt het dan dus over de makelaar van de verkopende partij?
Alles is 100% definitief als het notarieel is vastgelegd en je je hypotheekakte hebt getekend.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik denk dat als echt de handtekeningen zijn gezet en de hypotheek geregeld is er weinig meer kan mis gaan toch?
Nou ja, dat hoeft niet natuurlijk. Kan je ook zelf (laten) doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja want die moet het voorlopig koopcontract maken
En als de leveringsakte is ingeschreven in het kadasterquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Alles is 100% definitief als het notarieel is vastgelegd en je je hypotheekakte hebt getekend.
Ah zo.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Alles is 100% definitief als het notarieel is vastgelegd en je je hypotheekakte hebt getekend.
Oh na ja hij doet dat iig.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:40 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nou ja, dat hoeft niet natuurlijk. Kan je ook zelf (laten) doen.
[..]
En als de leveringsakte is ingeschreven in het kadaster
Ja snap het ook niet zo goed. Hij reageerde ook al niet meer op een vorige mailquote:
knuppel...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja snap het ook niet zo goed. Hij reageerde ook al niet meer op een vorige mail
Bellen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja snap het ook niet zo goed. Hij reageerde ook al niet meer op een vorige mail
Nee ok, maar jij zegt dat je gerust bent als alles definitief isquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah zo.
Maar het is een nieuwbouwhuis. Het is miet alsof een oud bewoner zich kan terug trekken ofzo
Net nog een mail gestuurd. Even afwachten als hij daar niet op reageert bellen wequote:
Je klinkt als een fokkerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Net nog een mail gestuurd. Even afwachten als hij daar niet op reageert bellen we
Sstt ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee ok, maar jij zegt dat je gerust bent als alles definitief is
Het komt écht wel goed schatjequote:
Ja en ik zit hier een beetje in de stress te zitten enzoquote:
Die heeft er wel vertrouwen in dat hij zei.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Het komt écht wel goed schatjeAls de hypotheek adviseur het niet goed zag komen had hij dat al eerder aan gegeven. En die beoordelen echt wel goed. En als zij er vertrouwen in hebben komt het goed
Ja bellen is ook gewoon rot haha.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk dat 8/10 fokkers een hekel aan bellen hebben
Daarom. Chill. Relax. En anders giet er een glas wijn in. Het komt goedquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die heeft er wel vertrouwen in dat hij zei.
Net nog een uur met m'n moeder aan de lijn gehangen, ik heb er niet zo'n probleem meequote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja bellen is ook gewoon rot haha.
Met mijn moeder bel ik wel veel. Maar zakelijke dingen handel ik liever per mail af. Heb ik het iig zwart op wit staan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Net nog een uur met m'n moeder aan de lijn gehangen, ik heb er niet zo'n probleem mee
Wijn goed idee.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Daarom. Chill. Relax. En anders giet er een glas wijn in. Het komt goed
Logisch. Maar je kan ook na afloop zelf een mail sturen "nav ons telefonisch contact wil ik graag bevestigen dat we net <X, Y, Z, A, B en C> hebben besproken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Met mijn moeder bel ik wel veel. Maar zakelijke dingen handel ik liever per mail af. Heb ik het iig zwart op wit staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |