Maar je kan al 5KM aan 1 stuk lopen? Alleen niet in de beoogde tijd?quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:18 schreef GoWithIt het volgende:
[..]Leugen
Ik zou een nieuw beginnerstopic wel volgen. Maar ik ga er geen discussie van maken nu hoor
Ik ga weer opnieuw het programma van couch to 5k volgen met Endomondo. Dit had ik begin september ofzo gedaan, maar ik zat mezelf op te jutten door de 4Mijl van zondag. Ik wilde voor die tijd wel ff 5k in een half uur kunnen. Nou, dat was ietsje te hoog gegrepen,maar het wordt wel weer mijn nieuwe doel.
Het is wel een goed programma, en de enorme bonus tov Evy vind ik dat ik mijn eigen muziek kan luisteren. Eerst even de spierpijn laten bijkomen, dan ga ik weer van die comfortabele couch af
Geen weerstand hier, vind het een leuk ding en waardeer hetquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ook de login is bagger (daarom staan sommigen er dubbel in). Heb al heel lang de intentie er wat aan te doen, maar ik lees eigenlijk hier alleen altijd maar weerstand tegen het ding dus hij staat niet hoog op m'n prioriteiten lijstje.
Nee nog niet. Zelfs als ik op 8.0 km per uur precies blijf lopen (bijvoorbeeld in de sportschool) dan lukt de 5km aan 1 stuk nog niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar je kan al 5KM aan 1 stuk lopen? Alleen niet in de beoogde tijd?
Dan is het inderdaad handig om weer eens halverwege een 0 tot 5KM schema te beginnen inderdaadquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:36 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Nee nog niet. Zelfs als ik op 8.0 km per uur precies blijf lopen (bijvoorbeeld in de sportschool) dan lukt de 5km aan 1 stuk nog niet.
Zal er van de week eens naar kijken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:33 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Geen weerstand hier, vind het een leuk ding en waardeer het
Vind het best handig om die dingen daar te hebben staan en leuk om de lijst van PR's te zien (ook al zijn ze niet altijd up to date)
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad handig om weer eens halverwege een 0 tot 5KM schema te beginnen inderdaad
Dat was mijn bedoeling trouwens niet hoor, dacht alleen even een positief geluid te laten horen...quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zal er van de week eens naar kijken.
In een plaatje kan je geen links plaatsen. De huidige WLWW lijkt me dus handiger.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er trouwens behoefte aan een WLWW lijst op dezelfde manier als de challenge en pr lijst? Dus dat iedereen zelf zijn loopjes kan plaatsen en de lijst als image gegenereerd wordt?
(minder belastend voor TS)
True. Ik kan helaas geen HTML genereren wat gewoon in de OP geplaatst kan worden volgens mij.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:53 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
In een plaatje kan je geen links plaatsen. De huidige WLWW lijkt me dus handiger.
Nee, klopt, wij mogen helaas geen iframes of dergelijke dingen in posts plaatsen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
True. Ik kan helaas geen HTML genereren wat gewoon in de OP geplaatst kan worden volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar. Zo gigantisch veel werk is het nu ook weer niet voor een OP, dus ach. Gewoon lekker zo laten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
True. Ik kan helaas geen HTML genereren wat gewoon in de OP geplaatst kan worden volgens mij.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:05 schreef Shravani het volgende:
finish foto gevonden van gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
Die rood witte randjes kunnen er vast wel afgeknipt wordenquote:
Ja, die heb ik ook ff overgeslagenquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die rood witte randjes kunnen er vast wel afgeknipt worden
quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die rood witte randjes kunnen er vast wel afgeknipt worden
Zeker! En ik kom wel gewoon naar die stad om een stukje te gaan hardlopen zondagquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:35 schreef Shravani het volgende:
[..]haha zal vast voor velen de verkeerde club zijn, maar gelukkig is dit een hardloop topic en geen voetbal topic
Hebben je benen inmiddels weer volle zin?quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Zeker! En ik kom wel gewoon naar die stad om een stukje te gaan hardlopen zondag
Het lijkt er op...maar of dat ook echt zo is, kan ik zondag pas zeggen..quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hebben je benen inmiddels weer volle zin?
Ik zie het spandoek voor La_Tramposa en mij wel tegemoetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |