Zal ik doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:42 schreef devzero het volgende:
Een hoop ophef voor een "jongetje van 11". Ik zou zeggen, laat iedereen die op zijn 11de "enels" wel goed schreef de eerste steen werpen.
Waarom doen ze dat? Denken ze dat je ze verstopt? Of is het teveel gevraagd om een andere oplossing te bedenken?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 03:34 schreef breaky het volgende:
Typisch voor Laos:
Een agent die veel clienten bij ons onderbrengt, valt me nu al twee dagen lastig met de vraag of de heren Yamada en Hamamoto bij ons verblijven.
Maar nee, ik heb geen gasten met deze naam en ook nooit een boeking ontvangen van hun met deze twee heren. Dat dus pas zo'n 5 keer duidelijk gemaakt aan de telefoon aan verschillende mensen.![]()
Toch stond er vanochtend een toergids in de lobby met, jawel, dezelfde vraag en zelfs een dag schema waarop staat dat de betreffende gasten bij ons verblijven. Helaas voor hem en de agent dus niet.
En toch blijft de toergids meer dan uur wachten om te kijken of deze heren niet toevallig uit een kamer stappen.
Mischien denken ze aan een communicatie probleem. Dat ik hun niet goed verstaan heb? Of dat ze mij niet goed verstaan? Vaak vragen ze dingen aan mijn personeel terwijl ik er gewoon bij sta, ookal is hun Engels voldoende. Of mischien hebben ze veel ervaring met guesthouses die hun administratie niet op orde hebben?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:58 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat? Denken ze dat je ze verstopt? Of is het teveel gevraagd om een andere oplossing te bedenken?
Er zijn dingen georganiseerd voor kinderen vanuit de Amerikaanse en Engelse expat community plus feestjes van de lokale gay scene die het altijd wel leuk vindt om zich te verkleden (liefst als een Britney, Beyonce of iets dergelijks)quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:59 schreef El_Matador het volgende:
Hoe was Halloween bij jullie allemaal?
Jammer is dat.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:05 schreef breaky het volgende:
Verder speelt het niet onder de lokale bevolking of de rest van de expats. (mij inclusief)
Waarom jammer? Ik snap de bedoeling achter Halloween wel...maar de lokale mensen bouwen liever hun eigen feestjes.quote:
Het was alsof we meespeelden in een enorm toneelstuk. Het is gigantisch hier. Een prachtig feestje gisteravond.quote:
Altijd gedacht dat het iets Engels/Noord Amerikaans was.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was alsof we meespeelden in een enorm toneelstuk. Het is gigantisch hier. Een prachtig feestje gisteravond.
Halloween is Iers. Maar net als Sinterklaas een flinke mix van tradities.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:13 schreef breaky het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat het iets Engels/Noord Amerikaans was.
Vieren ze dat daar??quote:Ach ja...Carnaval is ook altijd gezellig
Carnaval? Nee. Ze zijn hier Boedhist en/of Animist. Alle feestdagen hebben daar mee te maken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Halloween is Iers. Maar net als Sinterklaas een flinke mix van tradities.
Hier is het echt bizar groot. Het beste land om Halloween te vieren, durf ik wel aan.
[..]
Vieren ze dat daar??
Hier niet, alleen in Barranquilla, was een aardig feestje, maar voor verkleden kun je beter naar Keulen.
En, zijn die een beetje wat?quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:23 schreef breaky het volgende:
Alle feestdagen hebben daar mee te maken.
Je had als heremietkreeft kunnen gaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:05 schreef flipsen het volgende:
Gelukkig niets gemerkt van die flauwekul hier
Of als moslim, schijnen mensen ook eng te vindenquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je had als heremietkreeft kunnen gaan.
Ik niet hoor, heb ze zelfs biddend in huis gehad. De islamitische leer is een ander verhaal. Daar zit weinig goeds en veel slechts bij. Gelukkig zijn de meeste moslims niet zoals die epileptische struikrover.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Of als moslim, schijnen mensen ook eng te vinden
Was een klotetijd voor je, maar verder wel "goed" afgelopen?quote:Op zondag 2 november 2014 02:27 schreef Gaoxing het volgende:
We zijn, tot overgrote teleurstelling van vooral mijn oudste, de nacht van de 31e terug gevlogen. Die had zich verschrikkelijk verheugd. Naja, die verheugd zich op iedere feestdag, eigenlijk
Ja, ik denk het wel. Ik moet de komende twee weken even als een gek aan m'n studie papers gaan werken, en daarna hoop ik op een beetje rust en reflectiequote:Op zondag 2 november 2014 02:44 schreef El_Matador het volgende:
Was een klotetijd voor je, maar verder wel "goed" afgelopen?
*boks*quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:05 schreef flipsen het volgende:
Gelukkig niets gemerkt van die flauwekul hier
Shibuya was echt een gekkenhuis afgelopen vrijdag. Je kon gewoon niet meer normaal over Hachiko Square lopen.quote:Op zondag 2 november 2014 02:49 schreef Lyrebird het volgende:
Halloween is aan ons voorbij gegaan. Onze kleine is nog iets te klein, en wij zijn te serieus. Wel grappig om te zien hoe Japanners zo'n feest geimporteerd hebben.
Klinkt goed en erg zoals hier. Ik zie die Japanners ook echt losgaan met uitdossingen.quote:Op zondag 2 november 2014 07:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Shibuya was echt een gekkenhuis afgelopen vrijdag. Je kon gewoon niet meer normaal over Hachiko Square lopen.
Wat is Halloween in Japan vet zeg! Prachtavond gehad afgelopen vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |