abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145494072
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Then waren de huidige bewoners die gevangen genomen werden door een andere groep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks, nu snap ik dat stukje helemaal! :) Begreep al niet wie die vent was.
pi_145494147
Ah bedankt dat was die baardman :)
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_145494586
In Talking Dead legden de makers uit dat deze aflevering heel sterk liet zien wat er met "normale" mensen gebeurd als ze bedreigd worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145494827
Een aflevering met wat gang erin idd.

Jammer dat de volgende 5 afleveringen waarschijnlijk weer enorm traag zijn. Ook gezien de preview van de volgende aflevering, zal er waarschijnlijk maar 1 ding gebeuren. (was dat morgan dan? snap niet waar jullie hem hebben gezien, heb je preview wel maar heel snel bekeken maar toch)
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_145495025
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:56 schreef MouzurX het volgende:
Een aflevering met wat gang erin idd.
Jammer dat de volgende 5 afleveringen waarschijnlijk weer enorm traag zijn. Ook gezien de preview van de volgende aflevering, zal er waarschijnlijk maar 1 ding gebeuren. (was dat morgan dan? snap niet waar jullie hem hebben gezien, heb je preview wel maar heel snel bekeken maar toch)
Het kwam na de preview nog volgens mij.

maandag 13 oktober 2014 @ 16:09:29 #39
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_145495303
Vonden jullie het echt heel goed ? Ik vond het allemaal een beetje snel en rommelige gebeuren.
En wat had die Glenn een mazzel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_145495613
quote:
wat voor n mongool ben je dan als je ''SPOILERS!'' zet en gelijk erachter typt wat de spoiler is :')
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:21:02 #41
269692 Divje
brr brr patapim
pi_145495853
quote:
10s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vonden jullie het echt heel goed ? Ik vond het allemaal een beetje snel en rommelige gebeuren.
Jammer dat er geen tiet te zien was ofnie Mikey ^O^
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:21:12 #42
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_145495862
Dikke aflevering weer zeg _O_

Ook wel mooi die knipoog naar vorig seizoen (The grove), dat Carrol weet dat het vuur in Terminus nog brand omdat de rook zwart is ;(
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:23:39 #43
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_145495964
quote:
10s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Jammer dat er geen tiet te zien was ofnie Mikey ^O^
Dat ook maar het was ook een matige afleveringen,
Heel seizoen 4 bouwt op naar Terminus en ze staan nu al weer buiten..
Kannibalisme als thema hadden ze ook veel beter kunnen aanpakken zo als de game dat Rik en co aan een tafel zitten niet wetende dat ze Beth burgers aan het eten zijn.. Nee dit viel me een beetje tegen, Psyco lizzie dat was een goeie episode niet dit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_145496465
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 07:54 schreef The_Playmaker het volgende:
Heerlijke eerste aflevering! _O_
SPOILER
Is dat nou een man, of een blonde lesbienne? :')
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:38:53 #45
269692 Divje
brr brr patapim
pi_145496526
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kannibalisme als thema hadden ze ook veel beter kunnen aanpakken zo als de game dat Rik en co aan een tafel zitten niet wetende dat ze Beth burgers aan het eten zijn.. Nee dit viel me een beetje tegen, Psyco lizzie dat was een goeie episode niet dit.
Niet mee eens, toffe EP ^O^
tieten ;(

quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:36 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Is dat nou een man, of een blonde lesbienne? :')
Dat ja _O-
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_145496826
Toffe episode zeg. Benieuwd hoe die Gareth nu wraak gaat nemen.

Oh en Morgan :D
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:54:36 #47
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_145496998
quote:
[..]
Op het moment dat ze opgesloten werden in de container werd al duidelijk dat ze niet gezellig burgers zouden gaan eten. Beetje onzinnige opmerking dus.
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:55:08 #48
406136 Le_Professeur
pi_145497008
Tyreese beest. _O_
  maandag 13 oktober 2014 @ 17:00:00 #49
406136 Le_Professeur
pi_145497171
quote:
[..]
Als je dit matig vindt vraag ik me af hoe en waarom je in vredesnaam alles hebt gekeken.
pi_145497781
Ik vind het juist goed hoe ze Terminus hebben afgehandeld. In voorgaande seizoen hadden ze een aantal afleveringen gebruikt om alles langzaam uit te leggen maar nu gebruikten ze gewoon flashbacks om perfect uit te leggen wat er met Terminus en de bewoners gebeurd is. Paste prima in de hele "butcher or cattle" thema van deze eerste aflevering.

SPOILER
pi_145498298
quote:
10s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tijdgewijs vond ik het ook echt een rommelige aflevering. Niet omdat het "ingewikkeld" was, maar omdat de uitwerking gewoon niet helemaal goed uitpakte.Verder waren de cinematics echt zeer pover, maarja dat is al normaal he. (vuurwerk van carol dat precies goed vliegt en de daarop volgende explosie, neppe vlammen uit gebouw etc)
pi_145498329
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 17:15 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik vind het juist goed hoe ze Terminus hebben afgehandeld. In voorgaande seizoen hadden ze een aantal afleveringen gebruikt om alles langzaam uit te leggen maar nu gebruikten ze gewoon flashbacks om perfect uit te leggen wat er met Terminus en de bewoners gebeurd is. Paste prima in de hele "butcher or cattle" thema van deze eerste aflevering.
SPOILER
Ben ik trouwens de enige die bij deze scene heeft van: "bij de tweede zombie zit ze er compleet naast met haar stok?"
pi_145499498
Een hele goeie opening van het seizoen. Gelukkig dat ze dit niet hebben uitgerekt, maar alles in 1 aflevering hebben gestopt.

Heb alleen een vraag. Moet Rick wel de leider blijven van de groep? Hij heeft zoveel foute beslissingen gemaakt. Moet iemand anders nu een kans krijgen en wie?
pi_145499648
Poll: Wie moet de leider worden?
Rick
Carol
Daryl
Abraham
iemand anders
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_145500065
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:04 schreef YellowBlacks het volgende:
Een hele goeie opening van het seizoen. Gelukkig dat ze dit niet hebben uitgerekt, maar alles in 1 aflevering hebben gestopt.
Heb alleen een vraag. Moet Rick wel de leider blijven van de groep? Hij heeft zoveel foute beslissingen gemaakt. Moet iemand anders nu een kans krijgen en wie?
Hoezo foute beslissingen?
Voor hetzelfde geld leven die idioten nog en komt dat je later duur te staan. (niet dat het een zeer goed idee zou zijn om terug te gaan maar toch)
pi_145500173
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoezo foute beslissingen?
Voor hetzelfde geld leven die idioten nog en komt dat je later duur te staan. (niet dat het een zeer goed idee zou zijn om terug te gaan maar toch)
Ik bedoel beslissingen tijdens de hele serie.
pi_145501223
Wel een beetje voorspelbaar dat op het moment dat Glenn aan de beurt was ze ineens afgeleid waren :') . Voor de rest vond ik het een behoorlijk sterke aflevering, en in ieder geval de beste sinds de dood van The Governor :) .
pi_145501785
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:09 schreef YellowBlacks het volgende:
Rick
Carol
Daryl
Abraham
iemand anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wie is Abraham?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_145501812
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Wie is Abraham?
Die army guy

maandag 13 oktober 2014 @ 19:07:06 #60
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_145501898
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:09 schreef YellowBlacks het volgende:
Rick
Carol
Daryl
Abraham
iemand anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Carl :Y
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 13 oktober 2014 @ 19:17:17 #61
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_145502365
Wat een episode _O_

en Morgan *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_145502543
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 12:41 schreef Fylax het volgende:
Dat kippenvel moment ook toen
SPOILER
Eens. O+
  maandag 13 oktober 2014 @ 19:21:09 #63
300718 Kenju
Say It!!??
pi_145502577
quote:
10s.gif Op maandag 13 oktober 2014 17:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tijdgewijs vond ik het ook echt een rommelige aflevering. Niet omdat het "ingewikkeld" was, maar omdat de uitwerking gewoon niet helemaal goed uitpakte.Verder waren de cinematics echt zeer pover, maarja dat is al normaal he. (vuurwerk van carol dat precies goed vliegt en de daarop volgende explosie, neppe vlammen uit gebouw etc)
Vond het ook erg rommeling en opportunistisch geschreven. Tyrese en Carol die net die guy tegenkomen waardoor ze weten dat Terminus slecht is, het geluk hebben een hord te zien, Carrol net op het moment komt voordat ze Glenn afmaken, ze precies het traject van die vuurpijl weet (sowieso was het logischer geweest om hem gewoon direct te richten en dan een grote vuurpijl te gebruiken, ipv als een soort van mortier), dat Rick ongemerkt vrij komt door een plastic tie-rap door te snijden met een soort van houten mes, en wat andere zaken. Allemaal erg toevallig.

En Morgan volgt die kruizen, zijn die door Rick en zijn gang gemaakt? Zien er uit als markeringen die je niet zomaar effe in het voorbijgaan maakt.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_145502757
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:21 schreef Kenju het volgende:
[..]
Vond het ook erg rommeling en opportunistisch geschreven. Tyrese en Carol die net die guy tegenkomen waardoor ze weten dat Terminus slecht is, het geluk hebben een hord te zien, Carrol net op het moment komt voordat ze Glenn afmaken, ze precies het traject van die vuurpijl weet (sowieso was het logischer geweest om hem gewoon direct te richten en dan een grote vuurpijl te gebruiken, ipv als een soort van mortier), dat Rick ongemerkt vrij komt door een plastic tie-rap door te snijden met een soort van houten mes, en wat andere zaken. Allemaal erg toevallig.
En Morgan volgt die kruizen, zijn die door Rick en zijn gang gemaakt? Zien er uit als markeringen die je niet zomaar effe in het voorbijgaan maakt.
Na met een mes maak je die wel in een paar seconden, maar is idd meer werk dan een simpel takje ombuigen of 1 snee maken in een boom.
pi_145503049
Wat een geweldige episode!

SPOILER
  † In Memoriam † maandag 13 oktober 2014 @ 19:34:03 #66
88815 The_Emotion
98.3
pi_145503270
Wat een heerlijke seizoenopener, beetje over the top, maar genieten hoe Carol en de rest Terminus compleet afbreken.

Ik denk dat die Garreth later dit seizoen nog wel terug komt, het afbreken van Terminus zal vast wel een plotlijntje zijn in dit seizoen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')