Die heb ik heel lang niet nodig gehad omdat ik in de Raad van 11 zat.quote:
Nou inderdaadquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog de optie kreeg om te lopen...
Ik en agressief?quote:
Ik ben altijd wel een beetje bang voor jouquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
[..]
Ik en agressief?![]()
Ja, een echte heer had je gedragen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog de optie kreeg om te lopen...
In pak he, Thijs?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, een echte heer had je gedragen.
Gastquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel een beetje bang voor jou
Dat kan ook alleen maar als de verhoudingen een beetje juist zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, een echte heer had je gedragen.
Neequote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gastveeg me op.. ik heb je nog nooit irl ontmoet
Uiteraard. Wel in stijl.quote:
Dan kan je toch ook niet oordelen?quote:
True, maar met een paar sterke armen en een stevige rug kom je een heel eind.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat kan ook alleen maar als de verhoudingen een beetje juist zijn.
Dat is echt zo zoetquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rozenblaadjes op het bed natuurlijk?
Nee, wel kaarsjes.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Aan de hand van je postsquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan je toch ook niet oordelen?
Dat is zo niet handig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, eromheen natuurlijk. Met voldoende ruimte om ertussendoor te kunnen lopen. Muts.quote:
Geeft wel de man weer de kans om zijn mannelijkheid te tonen door je met een brandblusser te redden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
OP het bed?
Klinkt gevaarlijk. (daarom die ik niet aan romantiek, brandgevaarlijk)
Inderdaad..quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Inderdaad..
Gewoon broek naar beneden , haar kont omhoog en beginnen maar...
Oh ik had inmiddels al brandweer fantasieėn, maar dat was zeker niet de bedoelingquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geeft wel de man weer de kans om zijn mannelijkheid te tonen door je met een brandblusser te redden.
quote:
Preciesquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Inderdaad..
Gewoon broek naar beneden , haar kont omhoog en beginnen maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |