Volgensmij is die mening er altijd wel, alleen trekken we het ons meer aan. Het gaat namelijk niet alleen onszelf meer aan, maar een heel persoon daarbij. Je bent dan ook bang het niet 'goed' te doen. En wat is goed.. Ieder een mening, maar is die van jou wel het beste.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
heerlijk subtiel![]()
![]()
Ik zou ook precies doen wat ik zelf in mijn hoofd heb, waarom moeten mensen zich er altijd tegenaan bemoeien!!! Iedereen heeft opeens een mening zodra het eitje zich genesteld heeft
Je sigquote:
nu twijfel ik aan je tekst, maar ook of ik nu mijn psychiater moet bellen, of de jouwe??? * DJMO is verward ..quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:08 schreef AwayTL het volgende:
Zit ik me hier een potje uit te sloven voor diepgevoelige waarheidsgetrouwe informatie en dan gaan jullie mn droogkloterige humor adoreren.
waarvoor dank, waarvoor dank...
Moet ik nu een psychiater in de arm gaan nemen?!quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
nu twijfel ik aan je tekst, maar ook of ik nu mijn psychiater moet bellen, of de jouwe??? * DJMO is verward ..
ik ga wel gewoon slapen , dat lijkt me een beter planquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:10 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Moet ik nu een psychiater in de arm gaan nemen?!
Ik zou dan voor die van jou gaan persoonlijk.
Ja, ze moet nog een beetje aarden he. Wij hadden ook van die nachten, clusteren van 10 tot 2 en 6 poepluiers in die tijdquote:Op maandag 13 oktober 2014 03:53 schreef Stormqueen het volgende:
Soesa
Het is een beetje op en af, gisteren was een topnacht, vannacht is het weer bal. Constant happend mondje en al vier feestluiers gehadik zal blij zijn als ze dr draai een beetje heeft gevonden
Hehehehehequote:Op maandag 13 oktober 2014 04:35 schreef Skittles het volgende:
Zolang er geen slingers met ballonnen en confetti uit die luiers komen, ga ik nog even in ontkenning over die 4-6 feestluiers![]()
Ik vraag me oprecht af hoe die van mij daar mee om kan gaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 04:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehehehe
Dat je de luier verwisselt en net voor je de nieuwe dichtplakt dat poepgat ziet ontspannen en er weer een kledder uit komt
deze feestluier is voor inmiddels wakkere manlief. Dan wordt ze weer lekker wakker zodat ik de negende voeding van vannacht kan geven
de mijne was ook zo maar zonder gezeur of gekokhals verschoont hij de luiers.quote:Op maandag 13 oktober 2014 05:00 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe die van mij daar mee om kan gaan![]()
Hij gaat af en toe al zo heerlijk dramatisch bijna over z'n nek als de kattenbak naar zijn zin teveel meurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |