Dat is de beste manier? Dat is doorgaans ook de meest makkelijke manier....quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Armen en haar.
Maar de allerbeste manier is haar/hem natuurlijk gewoon verleiden met woorden.
Nja toen wist ik nog niet dat de intentie was om iemand pijn te doen,quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is de beste manier? Dat is doorgaans ook de meest makkelijke manier....
Toch zou ik wel vrolijk worden als jouw rokje opwaait hoorquote:
Je tietenbotsmattie heeft hem gemaakt, klaag tegen haarquote:
Het is wel weer tijd voor een nieuwe tietenbotsquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je tietenbotsmattie heeft hem gemaakt, klaag tegen haar
Ik nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch zou ik wel vrolijk worden als jouw rokje opwaait hoor
Ja jullie wilden geen competitie hequote:Op zondag 12 oktober 2014 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is wel weer tijd voor een nieuwe tietenbots
Dat is bijzaakquote:
Zo lang overdue?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is wel weer tijd voor een nieuwe tietenbots
Jullie kregen geen nieuwe kandidaten bij elkaarquote:
Wij winnen toch welquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zouden we een competitie willen?
omdat het kan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zouden we een competitie willen?
Dat. En de criteria stonden me niet aanquote:
Het idee was goed. De uitvoering was karig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
omdat het kan.
Ik vond het best een goed idee van air en mij.
Beetje jammer was dat jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie kregen geen nieuwe kandidaten bij elkaar
Same herequote:Op zondag 12 oktober 2014 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch zou ik wel vrolijk worden als jouw rokje opwaait hoor
Ok, maar even een locatie en datum plannen dan?quote:
Trustequote:
Ik ben veel leuker met het rokje zoals het hoortquote:
Ik geloof je zo. Maar toch he?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben veel leuker met het rokje zoals het hoort.
Nee, alweerquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
gaat het nog steeds over die rokjes?
+1quote:
Oh ja, gefeliquote:
Laat het maar uit je hoofd bij de spelletjes meetquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, maar even een locatie en datum plannen dan?
Ik heb daar echt geen moeite mee. Ik schaam me niet voor wat daar onder zit en je moet alles een keer proberen toch?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Laat het maar uit je hoofd bij de spelletjes meet
Daar ben ik niet bij (want vol)quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Laat het maar uit je hoofd bij de spelletjes meet
Nou, dan kunnen de deelnemers opgelucht ademhalenquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen de deelnemers opgelucht ademhalen
Alsof ik dat daar zou doen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, de trein rijdt daar vlakbij en een voorbij razende trein heeft hetzelfde effect als een luchtrooster..quote:
Gewoon inschrijvenquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Spelletjes meet? Waarom mis ik zulke dingen altijd.
Beetje vergezocht Yv.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, de trein rijdt daar vlakbij en een voorbij razende trein heeft hetzelfde effect als een luchtrooster..
Ik ookquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Spelletjes meet? Waarom mis ik zulke dingen altijd.
Dit is FOK! en dan mag het...quote:
Jij hebt mij duidelijk nooit bier zien drinken. Ik kan vrij veel bier hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat bier er in en dan doe jij dat zo
Het zal wel als jij het zegt, maar toch geloof ik dat niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt mij duidelijk nooit bier zien drinken. Ik kan vrij veel bier hebben
Ik ook, maar dat wil niet zeggen dat ik stomdronken moet zijn om zulke dingen te doen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zal voor de zekerheid mijn kilt wel thuis laten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het zal wel als jij het zegt, maar toch geloof ik dat niet.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zal voor de zekerheid mijn kilt wel thuis laten.
OK, komen jullie maar bij thuisquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik doe niet aan blikken bier.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
OK, komen jullie maar bij thuis
Even 2 traytjes Schultenbrau in 1/2 L huis halen, jullie aan de tafel, webcamstream voor FOK opzetten en de weddenschappen kunnen binnenstromen
Je kan het in een glas inschenken.quote:
Voorspelbaar, want rechten gestudeerd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Streammeet?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Even 2 traytjes Schultenbrau in 1/2 L huis halen, jullie aan de tafel, webcamstream voor FOK opzetten en de weddenschappen kunnen binnenstromen
Ik drink het liefste uit fles.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kan het in een glas inschenken.
Dacht ik.
Met dat rechtsysteem wat we hier hebben zou ik ook wel een grote alcoholtolerantie op kunnen bouwen ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voorspelbaar, want rechten gestudeerd.
Ik bereken de noteringen wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nog eisen stellen ook...quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik in mijn eerste jaar de staatskas vrij aardig gespekt heb.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voorspelbaar, want rechten gestudeerd.
quote:
Snobs zijn het ook he?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nog eisen stellen ook...
Dat terwijl ik jullie eeuwige FOK! roem in het vooruitzicht stel!
Oh jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nog eisen stellen ook...
Dat terwijl ik jullie eeuwige FOK! roem in het vooruitzicht stel!
Dit.quote:
Je weet dat dat niet klopt aangezien je zelf ook gestudeerd hebt.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:47 schreef twi het volgende:
Kijk uit mensen, ik zie serieuze yats er voor aan om zelfs vanavond nog zijn tampeloerisje tentoon te stellen als jullie er maar op in blijven gaan.
Veuls te heet man!quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit.
Als ze wat voorstelden zaten ze ook wel op Malta
Welterustenquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Als Mike zo doorgaat kan ik gewoon lekker vroeg naar bed
Klinkt best wel fout zoquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat kan je altijd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Thanks! Wel terecht hoor, super jammer dat het niet tegen Anderson was trouwens.quote:
Nee, want darten. Mennekes met een bierbuik die hebben bewezen een vaste arm te hebben na tig bier in de kroeg iedere avond, dat is topsport en heul spannend.quote:
Als mike je maar heeft kunnen plezieren hequote:Op zondag 12 oktober 2014 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol, lees het nu na ja en staat idd een beetje dubieus.
Sarcasmequote:Op zondag 12 oktober 2014 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want darten. Mennekes met een bierbuik die hebben bewezen een vaste arm te hebben na tig bier in de kroeg iedere avond, dat is topsport en heul spaanend.
Soms wel leuk om te zien, maar toen het hier een enorme hype werd ineens ben ik ook afgehaakt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want darten. Mennekes met een bierbuik die hebben bewezen een vaste arm te hebben na tig bier in de kroeg iedere avond, dat is topsport en heul spaanend.
Welterusten!quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Thanks! Wel terecht hoor, super jammer dat het niet tegen Anderson was trouwens.
Mja
Welterusten
Ik vind het geen sport, ik vind het vrijetijdsbesteding.quote:
ik ookquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het geen sport, ik vind het vrijetijdsbesteding.
Waarom blijf je er dan voor op? Tenzij je zelf tegen hem aan het darten bent natuurlijk. Het is strontbuttfuckingsaaiendevervelend om naar te kijken....quote:
Misschien helpt het haar in slaap te vallen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom blijf je er dan voor op? Tenzij je zelf tegen hem aan het darten bent natuurlijk. Het is strontbuttfuckingsaaiendevervelend om naar te kijken....
Well, whatever gets your fancy tickling I guess....quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien helpt het haar in slaap te vallen.
Of een buikenfetish
Mja wat is het dan? Ik snap je punt, maar goed schaken is ook een sport.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het geen sport, ik vind het vrijetijdsbesteding.
Niks mis met een buikje, je moet je alleen zorgen gaan maken dat wanneer je op het strand ligt mensen van Greenpeace je terug de zee in proberen te rollen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Well, whatever gets your fancy tickling I guess....
haha bedankt voor deze visualisatie.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:56 schreef Faxie het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
halloquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha bedankt voor deze visualisatie.
En ik blijf er niet echt voor op (hallo, het is nog voor 10en), maar vind het soms best leuk om te zien.
Psychologisch element vind ik wel boeiend
Vaste hand.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Mja wat is het dan? Ik snap je punt, maar goed schaken is ook een sport.
Het is inderdaad geen intensieve fysieke sport, maar je moet er zeker wel de techniek voor hebben.
Dan kan ik me toch beter vinden in aque's redenatie. Schaken is sport. Denksport. Ook geen donder aan om naar te kijken, maar wel degelijk een verdomd moeilijk iets om echt daadwerkelijk te doen. Rugby is ook een sport. Enorm fysiek en zwaar, iets wat je moet kunnen hebben en doen. Respect voor beiden. En dan heb je darten en curling. Toch wel de diet coke van beide aspecten van sport. Alsof een marathon GTST sport is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha bedankt voor deze visualisatie.
En ik blijf er niet echt voor op (hallo, het is nog voor 10en), maar vind het soms best leuk om te zien.
Psychologisch element vind ik wel boeiend
Het is maar net wat je leuk vindt om naar te kijken natuurlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan kan ik me toch beter vinden in aque's redenatie. Schaken is sport. Denksport. Ook geen donder aan om naar te kijken, maar wel degelijk een verdomd moeilijk iets om echt daadwerkelijk te doen. Rugby is ook een sport. Enorm fysiek en zwaar, iets wat je moet kunnen hebben en doen. Respect voor beiden. En dan heb je darten en curling. Toch wel de diet coke van beide aspecten van sport. Alsof een marathon GTST sport is.
Mja, voor sport geldt hetzelfde als seks. Het is leuker om het te doen dan om ernaar te kijken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is maar net wat je leuk vindt om naar te kijken natuurlijk.
Zeezeilenquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mja, voor sport geldt hetzelfde als seks. Het is leuker om het te doen dan om ernaar te kijken.
De sporten die ik mooi vind om naar te kijken zijn zeezeilen, paardenraces en vechtsporten. Voornamelijk omdat er zoveel variabelen in zitten. Maar het is het natuurlijk maar net wat iemands smaak is.
Het zal altijd voor iedereen anders zijn. Ik heb niks met paardenraces maar motorsport zou ik ook wel willen doen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mja, voor sport geldt hetzelfde als seks. Het is leuker om het te doen dan om ernaar te kijken.
De sporten die ik mooi vind om naar te kijken zijn zeezeilen, paardenraces en vechtsporten. Voornamelijk omdat er zoveel variabelen in zitten. Maar het is het natuurlijk maar net wat iemands smaak is.
Veel plezier met de 10.000 meter schaatsenquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zeezeilen
Dat doen is misschien nog wel zwaar, afhankelijk van het water.
Maar kijken....
Kijk ik ook niet...quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veel plezier met de 10.000 meter schaatsen
Paardenracen ben ik simpelweg te oud voor. Net zoals met auto en motersport moet je daar heel jong mee beginnen. Vechtsport ben ik niet echt voor gemaakt, net zoals rugbyquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zal altijd voor iedereen anders zijn. Ik heb niks met paardenraces maar motorsport zou ik ook wel willen doen bijvoorbeeld.
Vechtsport is denk ik wel het enige waar ik een natuurlijke aanleg voor hebquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Paardenracen ben ik simpelweg te oud voor. Net zoals met auto en motersport moet je daar heel jong mee beginnen. Vechtsport ben ik niet echt voor gemaakt, net zoals rugby
Maar als het goed is kan ik komend voorjaar mijn brevet halen en kan ik meedingen als crew op een boot. Meedoen aan de Volvo ocean race
Nee, daar hou ik ook niet van. Maar een goede boxmatch vind ik altijd mooi om te zienquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kijk ik ook niet...
Met je vechtsporten ben ik het dan wel gedeeltelijk eens.
Mits niet te hard, want dan vind ik het een beetje onsmakelijk. Als er live benen breken, of armen uit de kom worden getrokken...
Wil je met mij ruilen? Als er iemand voor rugby/American football is gemaakt ben ik het wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Paardenracen ben ik simpelweg te oud voor. Net zoals met auto en motersport moet je daar heel jong mee beginnen. Vechtsport ben ik niet echt voor gemaakt, net zoals rugby
Maar als het goed is kan ik komend voorjaar mijn brevet halen en kan ik meedingen als crew op een boot. Meedoen aan de Volvo ocean race
Ga trainen dan kerel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vechtsport is denk ik wel het enige waar ik een natuurlijke aanleg voor heb
Muay Thai vind ik ook mooi om te zien. Echte Thai regels zijn misschien hard, maar blijft gaaf.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, daar hou ik ook niet van. Maar een goede boxmatch vind ik altijd mooi om te zien
Rugby is een mooie sport man! Ga doen!quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:16 schreef aeque het volgende:
\
[..]
Wil je met mij ruilen? Als er iemand voor rugby/American football is gemaakt ben ik het wel.
Nu weer eens een van de twee gaan doen.
Dat hoeft Roy niet. Daarom doet hij het niet in competitie verband, is niet leuk meer voor de kijkers en tegenstanders.quote:
Ik zal het ook nooit kunnen, maar wil wel een keer over een circuit heen rijden met mijn motor. Lijkt me gewoon gaaf. GoPro aan en gaanquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rugbyquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rugby is een mooie sport man! Ga doen!
Ja klopt, alleen trekt op de een of andere manier AF mij meer, maar is echt té prijzig om weer aan te beginnen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met 1 wedtsrijd zit ik met 4 gebroken ledematen thuisquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Muay Thai vind ik ook mooi om te zien. Echte Thai regels zijn misschien hard, maar blijft gaaf.
Ik heb judo, tae kwon do en karate/kickboxen gedaan. Best hard maar soms echt heerlijk bevredigend om even los te gaan.quote:
Ik vind rugby een mooiere sport eerlijk gezegdquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen trekt op de een of andere manier AF mij meer, maar is echt té prijzig om weer aan te beginnen.
Mooier wel, en wat striktere regels. Alleen een stuk blessuregevoeliger.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind rugby een mooiere sport eerlijk gezegd
Helemaal je haar in de war. Nee, niets voor mij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:25 schreef Barbusse het volgende:
Ik word hier dus helemaal geil van, ik wil dit ook doen
[ afbeelding ]
Ochgutoguttochmeidquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Helemaal je haar in de war. Nee, niets voor mij.
En brekende nagels...quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind jou er eigenlijk wel echt een type voor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je mag je benen ook wel dichthouden hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mer het curling typequote:Op zondag 12 oktober 2014 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind jou er eigenlijk wel echt een type voor.
Is dit netjes zo op de zondagavond? Nee!quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je mag je benen ook wel dichthouden hoor.
Dat je niet kan slapen wil niet zeggen dat je ons moet lastig vallenquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dit netjes zo op de zondagavond? Nee!
(en ja, ik kon nog niet slapen dus kom jullie weer vervelen)
Lijkt me echt cool.quote:
Moet niet nee, maar het voelt wel als een plichtquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat je niet kan slapen wil niet zeggen dat je ons moet lastig vallen
Je maakt je reputatie weer waar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als het al als een verplichting gaat voelen is er toch iets niet goedquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet niet nee, maar het voelt wel als een plicht
Ik zag dat jullie de vorige keer mij hadden verwacht en ik het toen niet kon waarmaken,quote:
Is het hier weleens netjes dan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is bij deze goed gelukt ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zag dat jullie de vorige keer mij hadden verwacht en ik het toen niet kon waarmaken,
dus ik dacht ik ga nu voor de herkansing
Dat wil ik dus minimaal 1 keer in mijn leven weer meemakenquote:
Deze man weet. En ja, ik ben een rugbyerquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben altijd netjes! Maar niet altijd hier.quote:
Wij zijn dan ook gentlemen Barb.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben altijd netjes! Maar niet altijd hier.
Ja, speel je het nog?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Deze man weet. En ja, ik ben een rugbyer
Jep, al heb ik momenteel een blessurequote:
Hoffelijk is meer de juiste term. Maar dat ben ik over het algemeen ook. Ik hou nog zelfs de deur open.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben altijd netjes! Maar niet altijd hier.
Wie immer.quote:
Omdat we dan naar de kont kunnen kijken hequote:Op zondag 12 oktober 2014 22:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoffelijk is meer de juiste term. Maar dat ben ik over het algemeen ook. Ik hou nog zelfs de deur open.
Dat niet alleen. De glimlach is dan zoveel mooier. En de kans is groter dat je dan niet enkel naar die kont mag kijken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat we dan naar de kont kunnen kijken he
Tof! Ik wou dat ik er de lichaamsbouw voor had.quote:
Tja, het is een vloek en een zegen tegelijk. En nee, geen bierbuik hierquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tof! Ik wou dat ik er de lichaamsbouw voor had.
Oh, the gratitudequote:Op zondag 12 oktober 2014 22:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat niet alleen. De glimlach is dan zoveel mooier. En de kans is groter dat je dan niet enkel naar die kont mag kijken.
Hier wel een beetjequote:Op zondag 12 oktober 2014 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, het is een vloek en een zegen tegelijk. En nee, geen bierbuik hier
Yats, grijp je kans.quote:
Uiteraard. Gentleman zijn is de moeite waard.quote:
Lolaquote:
ohaiquote:
Toch valt het af en toe niet mee met al die geëmancipeerde vrouwenquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard. Gentleman zijn is de moeite waard.
Ik klaag niet. Het leven is goedquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard. Gentleman zijn is de moeite waard.
snotterigquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Noh wat een welkom![]()
Hoe is het hier?
Dat zijn altijd de eerste die ervoor vallen is mijn ervaringquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch valt het af en toe niet mee met al die geëmancipeerde vrouwen
Hoffelijk, zoals altijd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Noh wat een welkom![]()
Hoe is het hier?
Daar mag ik niet over klagenquote:
De deur openhouden is ook gewoon ongemakkelijk,quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch valt het af en toe niet mee met al die geëmancipeerde vrouwen
En je stoel aanschuiven?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De deur openhouden is ook gewoon ongemakkelijk,
tenminste zo voelt dat.
LoLa hoe denk jij hierover?
Ik ook niet (meer). Elk lichtpuntje is er één.quote:
Ik heb jou volgens mij alleen nog maar met trui aangezien en daar was het niet in te zien,quote:
Kleine moeite toch als een man de deur voor je openhoudt?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
tenminste zo voelt dat.
Wat een eerquote:
Zolang je het maar bij je houdtquote:
Waarover precies?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
tenminste zo voelt dat.
Het is een kleine moeite ja,quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kleine moeite toch als een man de deur voor je openhoudt?
Ik doe dat vaak tijdens een romantisch dinerquote:
Sorry, maar je klinkt nu echt ongemakkelijk onplezierbaar saaiquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is een kleine moeite ja,
zo klein dat ik het ook prima zelf kan.
okquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een eer
[..]
Zolang je het maar bij je houdt
[..]
Waarover precies?
Ik wacht gewoon tot de deur open gedaan wordt voor me![]()
het is mehquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Noh wat een welkom![]()
Hoe is het hier?
Zo zijn we.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een eer
[..]
Waarover precies?
Ik wacht gewoon tot de deur open gedaan wordt voor me![]()
Dus galant hoeft niet zo zeer voor jou?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is een kleine moeite ja,
zo klein dat ik het ook prima zelf kan.
Ik zou dat ook doen jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe dat vaak tijdens een romantisch diner
Je moet het gewoon over je heen laten komen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Sh*t zeg, ik moet echt naar etiquette-school als ik dit zo lees.
Weet allemaal wel hoe het moet, maar het moet nog even doordringen denk ik
Zo wilde ik het niet noemen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar je klinkt nu echt ongemakkelijk onplezierbaar saai
Ik wacht wel op de Fax versie hiervan voordat ik reageer en het nog erger maak.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet het gewoon over je heen laten komen.
De deur?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet het gewoon over je heen laten komen.
Ik ben blij verrastquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo zijn we.
En dat kan ook.
[..]
Dus galant hoeft niet zo zeer voor jou?
[..]
Ik zou dat ook doen ja
Je weet wie het zegt he.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de Fax versie hiervan voordat ik reageer en het nog erger maak.
Daarom typte jij het ook niet, maar ik.quote:
voor mij persoonlijk dan hequote:
Ik ben gewoon beleefd naar de vrouw toe. Niks mis mee.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben blij verrast
En nouhja een deur openhouden is toch leuk als dat gedaan wordt voor je? Gister nog gebeurd
Heeft wel wat.
Er is nog wel verschil tussen ons, gelukkigquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom typte jij het ook niet, maar ik.
Vraag je nu of ik over je heen wil komen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de Fax versie hiervan voordat ik reageer en het nog erger maak.
Niet?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ieuw, die zal ik ook nooit over mij heen laten komen.
...en weer terug achter je kite.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vraag je nu of ik over je heen wil komen?
Dat had ik niet achter je gezocht
He aims, he shoot and he hits!quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helemaal niks mis meequote:Op zondag 12 oktober 2014 22:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben gewoon beleefd naar de vrouw toe. Niks mis mee.
[..]
Er is nog wel verschil tussen ons, gelukkig
Faxiequote:Op zondag 12 oktober 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nja er is 1 onwaarschijnlijke situatie denkbaar wanneer dat zou kunnen gebeuren,quote:
Ik zal het aan hem doorgeven.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja er is 1 onwaarschijnlijke situatie denkbaar wanneer dat zou kunnen gebeuren,
maar anders kan ik oprecht zeggen nooit.
Ik ben vooral blij met die laatste zinquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het echt zou 'moeten' kom ik zelfs in pakquote:
Doe je toch nog wat goed...quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij met die laatste zin
quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het echt zou 'moeten' kom ik zelfs in pak
Dat is dus voor het huwelijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beetje zonde dat de winter er nu net aan komtquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb jou volgens mij alleen nog maar met trui aangezien en daar was het niet in te zien,
zal er de volgende keer eens op letten.
Dude, that's a given....quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
rawrquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer een Fokster met een hand optillen, dan weten ze genoegquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Beetje zonde dat de winter er nu net aan komt
Nee, daarvoor heb ik jeans en een hoodiequote:Op zondag 12 oktober 2014 22:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is dus voor het huwelijkof de begrafenis
Dat zou wel indruk maken jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer een Fokster met een hand optillen, dan weten ze genoeg
Welterusten broquote:
Donkerblauw met stropdas.quote:
Depends on the woman.quote:
En welterusten zo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, daarvoor heb ik jeans en een hoodie
Ik heb helaas geen foto's van mezelf in pak, althans geen hele foto's.quote:
Foto's van juist de boven of onderkant?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen foto's van mezelf in pak, althans geen hele foto's.
Dus elke keer als ik bij mijn moeder op de koffie ga moet ik in pak?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Thijs jij maakt onderscheidt tussen vrouwen?
Alle vrouwen verdienen het beste!
Dat zou ze vast wel waarderen denk ikquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus elke keer als ik bij mijn moeder op de koffie ga moet ik in pak?
He.. helaasquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen foto's van mezelf in pak, althans geen hele foto's.
Als een vrouw de moeite waard is en ze gedraagt zich ook als een vrouw dan krijgt ze echt wel wat ze verdient.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Thijs jij maakt onderscheidt tussen vrouwen?
Alle vrouwen verdienen het beste!
vast welquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zou ze vast wel waarderen denk ik
bedankt voor die laatste toevoegingquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als een vrouw de moeite waard is en ze gedraagt zich ook als een vrouw dan krijgt ze echt wel wat ze verdient.
Och, dat is ook zo. Mij staat het redelijk. Niet dat ik ineens de bom ben of zo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He.. helaas
Oveirgens ben ik van mening dat niet alle mannen in pak ook daadwerkelijkzijn
De bom bij levend stratego?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Och, dat is ook zo. Mij staat het redelijk. Niet dat ik ineens de bom ben of zo.
Ik verwacht binnenkort een foto in mijn pmquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Och, dat is ook zo. Mij staat het redelijk. Niet dat ik ineens de bom ben of zo.
Will tryquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer een Fokster met een hand optillen, dan weten ze genoeg
Wie weetquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort een foto in mijn pm
Nee daar gebruikt hij twee armenquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou gaan dansen en haar dan liften Dirty Dancing stijl/
quote:
Dat altijd.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds knap.
En ga nu niet zeggen dat je dat ook niks vind?
Maar misschien maak ik voor jou wel een uitzonderingquote:
Ik weet eigenlijk nu niet zo goed wat ik er van moet vinden.quote:
Jammer thijs. Je had iets moeten zeggen in de trand van 'alleen voor jou lola (beeld knipoog geven in)'.quote:
Zoals ik al zei ik moet gewoon naar etiquette-school.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nu niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Ergens juich ik het toe, want dirty dancing
Maar volgens mij heb ik nog nooit een vrouw gesproken die dat niet helemaal geweldig zou vinden.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:06 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Jammer thijs. Je had iets moeten zeggen in de trand van 'alleen voor jou lola (beeld knipoog geven in)'.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar misschien maak ik voor jou wel een uitzondering
Ga het leren dan...quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nu niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Ergens juich ik het toe, want dirty dancing
Maar volgens mij heb ik nog nooit een vrouw gesproken die dat niet helemaal geweldig zou vinden.
Dat klinkt al beterquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar misschien maak ik voor jou wel een uitzondering
Deze persoon weetquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:06 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Jammer thijs. Je had iets moeten zeggen in de trand van 'alleen voor jou lola (beeld knipoog geven in)'.
Nee joh, je moet jezelf niet veranderen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ik moet gewoon naar etiquette-school.
Ik was aan het sparen voor een vakantie in januari,
maar misschien is dat een betere besteding.
Ik kan wel dansen hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga het leren dan...
Heb je niks voor de vrouwen over hier?
Je imago is nogal zedigquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij met die laatste zin
Och, ik ben zo makkelijk somsquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter
[..]
Deze persoon weet
Jij bent gewoon te traagquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:08 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Had eerder gemogen. (zag het later pas
).
stijldansen, salsa, hakkuh, polonaise.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als in stijldansen of gewoon een beetje swingen?
Klopt wel ik mis the good stuff van tijd tot tijdquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Och, ik ben zo makkelijk soms
[..]
Jij bent gewoon te traag
Swingt de pan uit Roy.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
stijldansen, salsa, hakkuh, polonaise.
Wauwquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
stijldansen, salsa, hakkuh, polonaise.
quote:
Sorry, ik liet mezelf even gaan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou nou niet te hard van stapel lopen nu he?
Ja, das wel bijzonder voor FOK!quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel lief jullie, ben nog nooit aangemoedigd om mij als non te gedragen
Dat spreekt voor zich, we zijn schattigquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Ongebluste jonge maagd hiero!quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Geeft wel een trots gevoel eigenlijk hahaquote:
Nee, maar omdat je zelf specifiek carnaval benoemde, dacht ik misschien vanwege je verkleedskills nog ofzo?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat? Wil je zeggen dat ik normaal niet de man ben dan?
Het nieuwe Fok!quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
schattig, non, gedragen, maagd
wat is dit?
Hoffelijkheid.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
wat is dit?
Niks LoLa, loop maar doorquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
wat is dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Nee, niemand is het er mee eens hoor?quote:
Ik kan goed drinken, slap ouwehoeren, polonaise lopen en na afloop frikandellen of eieren eten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geeft wel een trots gevoel eigenlijk haha
[..]
Nee, maar omdat je zelf specifiek carnaval benoemde, dacht ik misschien vanwege je verkleedskills nog ofzo?
Ik mis bazenoutfitsquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan goed drinken, slap ouwehoeren, polonaise lopen en na afloop frikandellen of eieren eten.
Alle skills die nodig zijn voor een goed carnavalsfeest.
En dat 4 dagen volhouden natuurlijk.
Oh zoquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan goed drinken, slap ouwehoeren, polonaise lopen en na afloop frikandellen of eieren eten.
Alle skills die nodig zijn voor een goed carnavalsfeest.
En dat 4 dagen volhouden natuurlijk.
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niks LoLa, loop maar doorOkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
OkeWees blij dat je nog de optie kreeg om te lopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
OkeNiet zo agressiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |