Je had toen geen vrienden en nu nog steeds niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:10 schreef ek_47 het volgende:
Ik heb vorig jaar afscheid genomen van Facebook en Instagram. Er is eigenlijk niets verandert in mijn leven.
Blijkbaar ken je me?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je had toen geen vrienden en nu nog steeds niet.
FB is ook een facking kut site ehquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef marc0871 het volgende:
twitter heb ik nooit gehad.
facebook heb ik 2 1/2 jaar geleden al verwijderd.
ik keek er 3 keer per jaar op, en dan moest ik elke keer een nieuw ww aanvragen.
school heb ik al enige decennia achter me liggen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:19 schreef mapima het volgende:
[..]
FB is ook een facking kut site eh
Maar ja al die groepen van "school" en familie... -___-
Wou dat ik dat kon zeggenquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:23 schreef marc0871 het volgende:
[..]
daarbij ken ik niemand die een fb account heeft.
Wollah kheb facebookquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:23 schreef Rezania het volgende:
'Ik heb geen sociale media meer om dingen te delen dus dat ga ik nu hier doen'-topic._!
4 connecties, daarnaast is linkedin niets voor mensen die nog op school zitten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:15 schreef mapima het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe flutsite
Hoe verwijder ik google plus wat je krijgt als je je v+a naam intikt op google? Ik vind die site stom. Maar youtube vind ik wel handig voor films.
Hoe kan jij toegang tot het internet hebben als je in the middle of nowhere zit?quote:
Hoe kom je daarbij? Zit momenteel met één hand in de kut van je moeder.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:30 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Hoe kan jij toegang tot het internet hebben als je in the middle of nowhere zit?
Interessant.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Zit momenteel met één hand in de kut van je moeder.
Dat is ook the middle of nowhere?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Zit momenteel met één hand in de kut van je moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |