moet je je voorstellen dat er dus iemand wekenlang elke ochtend een ei heeft moeten vreten. Daarna dus vijf liter aan verf gekocht en toen dacht dat het een goed idee was om daar acht uur mee bezig te zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat een pauperzooi.![]()
Dat brandt wat? 30 minuten of zo? Natuurlijk niet vergeten dat al het kaarsvet eruit gaat lopen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef Elvi het volgende:
Ach wat schattig!
[ afbeelding ]
Lekker functioneel ook
[ afbeelding ]
Die staat zelfs in de OP!quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is serieus al de derde keer dat deze langskomt hier.
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen, ik hou het maar op het eerstequote:Op maandag 13 oktober 2014 09:15 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen urn. Geloof ik
quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:15 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal daar binnenkomen en je foto op dat ding zienquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:15 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwees niet voor niets naar een urnquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je zal daar binnenkomen en je foto op dat ding zien
Ik vermoedde al zoietsquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik verwees niet voor niets naar een urndegene die op die foto staat is overleden. Dat is wel triest. Maar zo een herinnering-iets maken is ook wel erg zeg.
Hoe moet een pijltje naar beneden? Nou dit lijkt erop.quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:50 schreef moussy het volgende:
[..]
dat was vast weer een zwakzinnige gerda...
quote:En ik heb gisteravond maar is mijn Laptop gezellig gemaakt.
What de fok man. Smerigheidquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:40 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Betoncake.
En dan insmeren met karnemelk voor een verweerd uiterlijk.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ze vinden het allemaal 'gaaf' en 'mooi'.
De eerste die iets op m'n laptop plakt krijgt klappen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Strooi die schat dan uit ...quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:15 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft ze de hoes er af gehaalt en de bekleding van de kussens etc met verf bewerktquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:01 schreef Elvi het volgende:
Ook verpest met muurvuller? Of toch gewone verf?
[ afbeelding ]
Is dat niet Mary SerVAAS aka Zangeres zonder naam?quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:15 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Dan heb ik nog liever die fabrikant stickers met intel inside en shitquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een katzooi is dat zegquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |