En terecht.. Hopelijk ook direct in vuilnisbak gedeponeerd..quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ze heeft haar creatie verwijderd vanwege de negatieve reacties.
dat is best grappigquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:11 schreef Uccie het volgende:
Nespressodrinkers die nog kerstversiering willen maken?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is best grappig
geeneens gesso of muurvuller
Gerda!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is best grappig
geeneens gesso of muurvuller
Dit kunnen wij best doen op een koude winteravondquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:12 schreef Uccie het volgende:
Of de onderkant van flesjes....alles is te recyclen
[ afbeelding ]
Ja koud genoeg om de hel te laten dichtvriezen....quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit kunnen wij best doen op een koude winteravond![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja koud genoeg om de hel te laten dichtvriezen....
Zit daar nou zand in?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef Elvi het volgende:
Van een lampje een deurknop maken. Want dat gaat niet kapot in je handen als je de deur open doet
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:20 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, leuk ook voor een antfarm, zo in de deur /gerda
Die was ik ook al aan het zoeken, maar kon hem zo snel niet meer vinden. Goed idee welquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:18 schreef Elvi het volgende:
Van een lampje een deurknop maken. Want dat gaat niet kapot in je handen als je de deur open doet
[ afbeelding ]
quote:Hallo ik zie hier nu heel vaak voorbij komen dat je je tegeltjes kan verven. Supergaaf! DE oplossing maar mag dit in een huurhuis? Heeft iemand het al eens zo achtergelaten in een huurhuis?
Zo ja dan ga ik morgen het meteen uitproberen hihi.
ja hooo, dat was ikquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn mama heet Gerda.Maar is totaal niet freubelig gelukkig. Alleen dat glazen graveren deed ze wel, maar voor meisjes van 10 is dat ook echt een bazencadeau!
Wat? Ik volg je niet volgens mij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:26 schreef moussy het volgende:
[..]
ja hooo, dat was ikgeen gerda
toch?! TOCH?!
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:20 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, leuk ook voor een antfarm, zo in de deur /gerda
quote:Namen voor een 'buur kindje' mogen hier wel gevraagd worden , maar ik mag niet vragen of je schaatsen ook kunt bewerken met muurvuller? ?? Dit begrijp ik even niet.
Ik ben bij de gerda's er uit geschopt om het gegraveerde woordje "penis"quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat? Ik volg je niet volgens mij.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:31 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben bij de gerda's er uit geschopt om het gegraveerde woordje "penis"
Die was wel mooiquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:31 schreef moussy het volgende:
[..]
Belachelijk, kunstwerk was hetquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:31 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou dr van janken.. tranen schieten spontaan in je kont als je dit op straat zou zien.quote:Ik wilde nog reageren op de post van Victoria, maar dat ging niet meer.. Hier zijn m'n laarsjes nog een keer en ik ben er blij mee!!
quote:Crea's kom net op de site kijken, en reageer meteen op de welgemeende topic van Victoria Nieuwehuize (topic door mijzelf verwijderd)! Ik roep diegene op om zijn/haar topic opnieuw te plaatsen incl foto van de laarsjes! En zoveel mensen, zoveel meningen! Behandel een ander, zoals je zelf ook behandeld wilt worden!! Lukt dat niet?? Sorry dan zit je hier verkeerd!! Wij zitten hier niet in een kinderklas!! Wij willen het hier gezellig houden, en zijn zeker niet van plan om als agent elke keer op te treden!! Discussie gesloten! Fijne avond!!Beheer Be creative with Action!
Gatver en die wrat maakt het ook af ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:37 schreef moussy het volgende:
Nageltjes zijn ook weer keurig gelakt, action lak uiteraard!
[ afbeelding ]
Zo te zien wat uitgeschoten met de muurvuller.
Uit alle flesjes een beetje?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:37 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, 't is ook niet naar míjn zinquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:42 schreef vigilant7 het volgende:
Het is goedkoop, dus kopen vernachelen maar, lijkt me het enige criterium van het action koopvolk.
Dat zijn de neonkleuren van de Action.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:37 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
Nailed itquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:37 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
niks mis met de action, gister nog geweest. Maar je moet niet zomaar gaan mixen en matchen. of er een betonmolen overheen storten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:42 schreef vigilant7 het volgende:
Het is goedkoop, dus kopen maar, lijkt me het enige criterium van het action koopvolk.
En van die gezellige kippenslachterijtegelsquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:45 schreef moussy het volgende:
en weer een gepimpt schijthuis, maar let op, hier mag je je anus relaxen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sfeerfotootje zo, zonder licht
kan je me even de codes dm'n zodat ik die er gelijk in kan plakken?quote:
LELIJKquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:37 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:48 schreef mapima het volgende:
[..]
kan je me even de codes dm'n zodat ik die er gelijk in kan plakken?
En kan iemand me die groene schoenen met bandjes dm'n
En kan die naaimachine weg? Want dat was toch niet waar dat dat origineel een signer was?
De sokjes. Ik hoop dat je m kan zien want heb m even van mn eigen fb gehaaldquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:48 schreef mapima het volgende:
[..]
kan je me even de codes dm'n zodat ik die er gelijk in kan plakken?
En kan iemand me die groene schoenen met bandjes dm'n
En kan die naaimachine weg? Want dat was toch niet waar dat dat origineel een signer was?
en ik omdat ik adviseerde om het lijstje eromheen te versieren met glitters en zilvergeverfde piemelpastaquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:31 schreef moussy het volgende:
[..]
met een blokkwast?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:37 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er erg mislukt uitquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:55 schreef Elvi het volgende:
Nieuwe hype gespot? Spookjurkjes:
[ afbeelding ]
This belongs to <jrn lmn>quote:
liking = looking denk ikquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
This belongs to <jrn lmn>
drinks coffee and <pch> at work
liking at his kids with a smile.
zoiets. denk ik.
O gelukkig, ik was al aan het zoeken maar ik vond hem zo snel niet terugquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
De sokjes. Ik hoop dat je m kan zien want heb m even van mn eigen fb gehaald
https://scontent-a-ams.xx(...)7f04237b&oe=54B5481E
ah, ja, dat is logischerquote:
Ja hoor eens even, ík heet geen Gerdaquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
koffieprut rewimo, dat moet je nu toch onderhand wel weten?
Is het ook niet ipv 'and' juist in of on? Want anders zou er nd staan toch?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zoiets. denk ik.
Hij heet Jeroenquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zoiets. denk ik.
ik dacht dat Gerda de 'n variant in d'r hoofd had.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:00 schreef Elvi het volgende:
Nu de achternaam nog. Leeman of Loman of zoiets.quote:
annie sloan of decoverf van de actionquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:01 schreef Elvi het volgende:
Ook verpest met muurvuller? Of toch gewone verf?
[ afbeelding ]
Wat heeft dat met dit topic te makenquote:
Nope, het was toch gewoon acrylverf. Deze Gerda deed het voor:quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
annie sloan of decoverf van de action
NEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nope, het was toch gewoon acrylverf. Deze Gerda deed het voor:
[ afbeelding ]
Gewoon hiermee gedaan:
[ afbeelding ]
Kan primaquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon hiermee gedaan:
[ afbeelding ]
pch zou peace kunnen zijn dan....maar waar komt die h dan vandaan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is het ook niet ipv 'and' juist in of on? Want anders zou er nd staan toch?
Ik dacht aan peach maar dat combineert wel vreemd met koffiequote:Op zondag 12 oktober 2014 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
pch zou peace kunnen zijn dan....maar waar komt die h dan vandaan?
Je zult er als bezoek maar op gaan zitten met je lichte broekquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon hiermee gedaan:
[ afbeelding ]
quote:
Je zal ernaast moeten lopen op straat.quote:
Hebben die wijven nou echt helemaal niks beters te doen vraag je je dan af.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:11 schreef Uccie het volgende:
Nespressodrinkers die nog kerstversiering willen maken?
[ afbeelding ]
De 70's belde, ze willen hun broek terug.quote:
Nou ja, ze nemen in elk geval de tijd om koffie te drinken.....quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hebben die wijven nou echt helemaal niks beters te doen vraag je je dan af.
Het liefst in een kringetje met een paar koekjes er bij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, ze nemen in elk geval de tijd om koffie te drinken.....
Wel zelfgebakken dan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het liefst in een kringetje met een paar koekjes er bij.
Oh snap, net te laat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
de jaren 70 belden
ze willen hun broek terug
Weet je hoe vaak ik in mijn carriére als Actionmedewerker ruzie heb gehad met allemaal wijven omdat ze hun meuk niet konden vinden in de winkelquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hebben die wijven nou echt helemaal niks beters te doen vraag je je dan af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |