Dat klopt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is zaterdag pas matchday hoor.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:40 schreef trolley het volgende:
Nederlands elftal
Hiddink zit met Kerst weer gezellig bij z'n vrouw op de bank als ie zo doorgaat
Oh en trouwens, de enige echte matchday die er toe doet komend weekend is natuurlijk zondag. Maar dat snapten jullie ook wel --> sc Heerenveen - sc Cambuur![]()
![]()
Naar voetbal gaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben vrijdag geweest. En niet omdat het in dat pauperstadion te 020 was, maar wat een kutsfeer zegHet was gewoon een apres skifeest waar toevallig ook nog een voetbalwedstrijd plaats vond.
Zaterdag gelukkig weer gewoon naar De Kuip
Niet een passe partout voor de EL bij Feyenoord kopenquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:17 schreef Wave103 het volgende:
Heb kaartjes voor Ajax- Barca geregeld als kado voor m'n vader
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:56 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Naar voetbal gaanNaar het stadion, daar 2 uur lang samen met 40,000 andere idioten lekker schreeuwen, dan weer naar huis
Hahahahaha teringgggquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:56 schreef Solidberg het volgende:
https://www.facebook.com/(...)5889/?type=1&theater
Vraagt er iemand of de rit naar Ierland een buitenlandrit is
Stel maar voorquote:
Ik kom niet veel verder dan bier drinken of iets in Groningen, wat ongeveer net zo asociaal is als Rucphen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:04 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Stel maar voor
Edit: Olivjeeee is Utrecht
Ik denk dat je met die 199 euro het recht koopt om daar een auto te kopen. Er staat ook dat de auto's die er staan alleen voor Groupon bestemd is en niet ergens anders aangeboden wordt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:05 schreef Wave103 het volgende:
Misschien maar gewoon karten? Origineel na de vorige keer, maar ja.
Ik zit trouwens even op groupon te kijken voor iets, kom ik dit tegen van een bepaalde leasemij: http://www.groupon.nl/dea(...)nederland-1/41853291
Snapt iemand hier iets van![]()
Goed voor de uren zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:47 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Het is het waard, je kan zo een kekke C1 rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |