quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:57 schreef Arnold_fan het volgende:
Is dat niet die massamoordenaar uit Zuid-Amerika? Als ik hier posters van Stalin, Hitler en kornuiten zou verkopen zou je dat dan normaal vinden?
Je hoeft het niet te kopen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:57 schreef Arnold_fan het volgende:
Is dat niet die massamoordenaar uit Zuid-Amerika? Als ik hier posters van Stalin, Hitler en kornuiten zou verkopen zou je dat dan normaal vinden?
Ja, dat zou ik normaal vinden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:57 schreef Arnold_fan het volgende:
Zeur niet zo, homo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:57 schreef Arnold_fan het volgende:
Heb geen zin om te verzenden, moet ik het gaan inpakken enzo....quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:53 schreef ChefvanOekels het volgende:
[..]
Zeur niet zo, homo.
Wat is de afmeting?
Utrecht is mij te ver weg, ik bied 15 euro incl. Verzenden
quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:53 schreef larry_flynt het volgende:
Inderdaad, heeft hier eerder gestaan. De persoon die hem kwam ophalen, is echter niet op komen dagen. Dus af te halen in Utrecht! Doe hem liever niet op de post. Kost te veel moeite en geld.
Op te halen in ruil voor zes speciaal biertjes! (Bij Gall en Gall 6 voor de prijs van 5)
[ afbeelding ]
Lokquote. Hoewel LBK wel geen geld voor die biertjes zal hebben. Vanwege linkse uitvreter zijn enzo.quote:
Ik ben wel geïnteresseerd in de poster van Stalin, heb je een foto?quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:57 schreef Arnold_fan het volgende:
Alhoewel ik zelf geen bier drink in eigen land, heb ik voldoende geld om bier te kopen en trakteer ik vaker op bier voor vrienden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Lokquote. Hoewel LBK wel geen geld voor die biertjes zal hebben. Vanwege linkse uitvreter zijn enzo.
Nee... Maar doe een bod en ik stuur hem op!quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:53 schreef xatlad het volgende:
Ik wil hem wel graag😃 kom je wel eens in eindhoven of in limburg toevallig?
12¤ is prima. Pm me maar even.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:12 schreef xatlad het volgende:
Wat kost het verzenden ervan 6,95? + 5,- voor de moeite? 😊
Toch raar hoe zienswijzen kunnen verschillen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:53 schreef CoExist het volgende:
Ché is een eindbaas.
Was vorige maand nog op Cuba en ben bij zijn monument in Santa Clara geweest.
Heb daar ook dat fotoboek van Korba gekocht.
Charmistische man.
Het doel heiligt de middelen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:10 schreef hottentot het volgende:
[..]
Toch raar hoe zienswijzen kunnen verschillen.
Ik zie hem als een misselijke bloeddorstige moorddadige terroristische rothond
quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:40 schreef CoExist het volgende:
Maar dit topic is niet de plaats voor een politieke discussie.
Nog interesse? Dan kan ik hem op de post doen en ben ik er vanaf. :pquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:12 schreef xatlad het volgende:
Wat kost het verzenden ervan 6,95? + 5,- voor de moeite? 😊
Eh ik ga metenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:46 schreef ForzaMilan het volgende:
15 inc verzenden geboden, hoe groot is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |