Staat er nu bij.quote:Op maandag 24 november 2014 15:13 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat is je FC? Die van mij:
1418-7035-8547
Ik ben er klaar voor.quote:Op maandag 24 november 2014 15:33 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben mijn nieuwe team voor een testritje aan het nemen dus laat maar iets horen
Psychic is trouwens x2 tegen poison dus je had je espeon prima in het spel kunnen houden tegen mijn venusaurquote:
Daar had ik niet aan gedacht. Ik wacht nog even tot ORAS en dan ga ik eens kijken wat er beter kan.quote:Op maandag 24 november 2014 15:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Psychic is trouwens x2 tegen poison dus je had je espeon prima in het spel kunnen houden tegen mijn venusaur
Sterker nog, fire is zinloos tegen Mega Venusaur door de ability die hij dan krijgt (Thick Fat) die fire en icedmg halveertquote:Op maandag 24 november 2014 16:08 schreef Syntos het volgende:
[..]
Daar had ik niet aan gedacht. Ik wacht nog even tot ORAS en dan ga ik eens kijken wat er beter kan.
K heb nog geen ORASquote:
Showdown dan?quote:
Ben je weer wakker man? Ik moet pokémon ook weer eens oppakken, heb nog best veel competitive pokes te trainenquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:15 schreef Nikmans het volgende:
Ik bedenk me zojuist dat als Dragonite een mega stone zou krijgen het Dragoniteite zou heten
Vrijdag pas...quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:19 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Ben je weer wakker man? Ik moet pokémon ook weer eens oppakken, heb nog best veel competitive pokes te trainendruk druk druk
ORAS al in NL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |