Hij heeft idd een beeeeeeetje last van zijn knieënquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kijken jullie ook die docu op NPO2?
Die kerel is niet goed bij zijn paasei..
En dan de dag er na weer dik 50km....quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:15 schreef wyccie het volgende:
Ik kijk ook. Bij zijn eerste marathon met zo veel pijn doorlopen.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
5k, run it like you're finishing a marathon!
[ afbeelding ]
Al was ik vooral héél erg blij na een week weer te rennen
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
5k, run it like you're finishing a marathon!
[ afbeelding ]
Al was ik vooral héél erg blij na een week weer te rennen
Ik vind 't een beetje jammer dat hij wil onderzoeken hoe gezond hardlopen nu eigenlijk is, en dan zoiets achterlijks gaat doen als 8 marathons in 8 dagen lopen. Natuurlijk is dat ongezondquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hij heeft idd een beeeeeeetje last van zijn knieën
Alles voor de wetenschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap er ook geen sikkepit vanquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vind 't een beetje jammer dat hij wil onderzoeken hoe gezond hardlopen nu eigenlijk is, en dan zoiets achterlijks gaat doen als 8 marathons in 8 dagen lopen. Natuurlijk is dat ongezondBeetje vergelijkbaar met Super Size Me: aantonen dat fastfood ongezond is door er kilo's per dag van te eten.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vind 't een beetje jammer dat hij wil onderzoeken hoe gezond hardlopen nu eigenlijk is, en dan zoiets achterlijks gaat doen als 8 marathons in 8 dagen lopen. Natuurlijk is dat ongezondBeetje vergelijkbaar met Super Size Me: aantonen dat fastfood ongezond is door er kilo's per dag van te eten.
Dit is precies wat mij ook dwars zit met deze docu.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:37 schreef SEMTEX het volgende:
Filmpje.
Hij is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Op zondag 12 oktober 2014 19:37 schreef SEMTEX het volgende:
Wel erg negatief ben je nu, want de eindconclusie was zoals wij het zelf ook zien: het is statistisch onvermijdelijk dat er doden vallen bij hardloopwedstrijden. Want er doen heel veel mensen mee.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:33 schreef hatsaflats het volgende:
Wel jammer, want het is zeker een interessant onderwerp, en er zitten ook echt interessante stukjes in. Die actie was misschien nodig om genoeg geld/zendtijd te verzamelen? Maar blijft jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |