Als jij dat er van wil maken voor jouzelf dan mag jij dat doen. Ik heb geen zin om mijn tijd en energie te verspillen aan iemand (jij) die er een spelletje van maakt in plaats van dat hij een serieuze discussie wil voeren. Dat spelletje mag jij in je eentje spelen. Daarnaast kan jij geen feiten aandragen die niet in dat nieuwsbericht staan en vorm ik mijn eigen mening op basis van de feiten, niet op basis van meningen van mensen die lobbyen, downplayen en spinnen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, voor enige rede vatbaar: nee. Rationeel, nee.

Er zijn geen feiten die dit nieuwsbericht ondersteunen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als jij dat er van wil maken voor jouzelf dan mag jij dat doen. Ik heb geen zin om mijn tijd en energie te verspillen aan iemand (jij) die er een spelletje van maakt in plaats van dat hij een serieuze discussie wil voeren. Dat spelletje mag jij in je eentje spelen. Daarnaast kan jij geen feiten aandragen die niet in dat nieuwsbericht staan en vorm ik mijn eigen mening op basis van de feiten, niet op basis van meningen van mensen die lobbyen, downplayen en spinnen.
Tot slot nog een vraagje voor jou: word jij betaald voor dit of doe jij het vrijwillig?

http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)ugdcriminaliteit.pdfquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:57 schreef desiredbard het volgende:
[ afbeelding ]
Die cijfers zijn eigenlijk nog veel erger als je ze ziet als percentage van de totale bevolking:
Als 1.6% van de Autochtonen crimineel is... en 10% van de bevolking allochtoon zou slechts 0.16% van de verdachten allochtoon moeten zijn...

Dat is nu precies de reden dat ik geen zin heb om met Mutant te discussiëren. Ofwel is hij een lobbyist (vrijwillig of betaald uit een of ander subsidiepotje (zoals dat zeer dure Marokkaanse forum)) ofwel lijdt hij aan cognitieve dissonantie.quote:

Sorry, ik ga uit van feiten. Openbare feiten. Voor iedereen te zien, toegankelijk, te weerspreken of te accepteren. Niet van anonieme rants die alleen beschikbaar zijn voor een journalist van een rechts vod.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als jij dat er van wil maken voor jouzelf dan mag jij dat doen. Ik heb geen zin om mijn tijd en energie te verspillen aan iemand (jij) die er een spelletje van maakt in plaats van dat hij een serieuze discussie wil voeren. Dat spelletje mag jij in je eentje spelen. Daarnaast kan jij geen feiten aandragen die niet in dat nieuwsbericht staan en vorm ik mijn eigen mening op basis van de feiten, niet op basis van meningen van mensen die lobbyen, downplayen en spinnen.
Tot slot nog een vraagje voor jou: word jij betaald voor dit of doe jij het vrijwillig?

Niet realiseren dat Xa1pt het over jou heeft.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is nu precies de reden dat ik geen zin heb om met Mutant te discussiëren. Ofwel is hij een lobbyist (vrijwillig of betaald uit een of ander subsidiepotje (zoals dat zeer dure Marokkaanse forum)) ofwel lijdt hij aan cognitieve dissonantie.
Hoe dan ook, je kan met hem niet rationeel discussiëren over iets waar bepaalde groepen niet-westerse allochtonen bij betrokken zijn. Prima maar ik doe dat dan maar niet.

Rationeel gezien is er genoeg aanleiding om aan de waarheid danwel betrouwbaarheid van dit bericht te twijfelen gezien het ontbreken van feiten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is nu precies de reden dat ik geen zin heb om met Mutant te discussiëren. Ofwel is hij een lobbyist (vrijwillig of betaald uit een of ander subsidiepotje (zoals dat zeer dure Marokkaanse forum)) ofwel lijdt hij aan cognitieve dissonantie.
Hoe dan ook, je kan met hem niet rationeel discussiëren over iets waar bepaalde groepen niet-westerse allochtonen bij betrokken zijn. Prima maar ik doe dat dan maar niet.

Dus...Dit zijn aantallen in duizendenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)ugdcriminaliteit.pdf
Pagina 115

Nee niet aantallen in duizenden. Per duizend. Even los daarvan zijn de ontwikkelingen duidelijk. Een fors dalende lijn. Ten opzichte van de cijfers die jij hier continu aanhaalt (tabel van Bram), een daling van 50%.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:04 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dus...Dit zijn aantallen in duizenden
2x zoveel allochtonen aangehoden 5x zoveel als je 1e en tweede generatie bij elkaar opteld
Terwijl ze percentueel een kleiner totaalgroep zijn dan autochtonen

Intressante stelling betreffende de huis-huil-pietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]

Laten we het even concretiseren zodat iedereen mee is, we nemen 10000 mensen waarvan 1000 autochtonen en 9000 allochtonen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:57 schreef desiredbard het volgende:
[ afbeelding ]
Die cijfers zijn eigenlijk nog veel erger als je ze ziet als percentage van de totale bevolking:
Als 1.6% van de Autochtonen crimineel is... en 10% van de bevolking allochtoon zou slechts 0.16% van de verdachten allochtoon moeten zijn...

Hmm als er geen aangiftes gedaan worden zijn er ook geen verdachtes.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee niet aantallen in duizenden. Per duizend. Even los daarvan zijn de ontwikkelingen duidelijk. Een fors dalende lijn. Ten opzichte van de cijfers die jij hier continu aanhaalt (tabel van Bram), een daling van 50%.

Leuke foto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL

Het gaat om aanhoudingen, goed lezen wat er staat. De aangiftebereidheid doet er niet toe als het gaat om deze specifieke cijfers.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:11 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Hmm als er geen aangiftes gedaan worden zijn er ook geen verdachtes.
Nederland heeft een heel laag aantal gestolen fietsen....... volgens de aangiftes
Verder is een gedeelte van de 2007 groep in de volgende leeftijdscategorie vervallen en zijn we inmiddels aan generatie 3 begonnen
Maar goed er valt met jou toch niet te redeneren.
Ontkennen van het probleem gaat het zeker niet oplossen

quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Leuke foto.Ik heb een enorme dikke eeltlaag als het gaat om persoonlijke aanvallen Bram. Probeer het nog eens. Kom eens voor de verandering met FEITEN in plaats van achterlijke verdachtmakingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allah Al Watan Al Malik

Iets met kikkers en pannen met waterquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nu probeert de overheid Opsporing Verzocht te misbruiken als propagandamiddel (eerst de PO kapot bezuinigen, daarna het als propagandamiddel misbruiken, nog even en we krijgen Noord-Koreaanse toestanden), over een paar jaar zal de overheid het CBS verbieden om dit soort statistieken openbaar te maken.

In Zweden willen ze zelfs zo'n wet in gaan voeren.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nu probeert de overheid Opsporing Verzocht te misbruiken als propagandamiddel (eerst de PO kapot bezuinigen, daarna het als propagandamiddel misbruiken, nog even en we krijgen Noord-Koreaanse toestanden), over een paar jaar zal de overheid het CBS verbieden om dit soort statistieken openbaar te maken.

Helaas moet ik zeggen dat ik niet verrast ben.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Zweden willen ze zelfs zo'n wet in gaan voeren.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |