abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145570341
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, voor enige rede vatbaar: nee. Rationeel, nee.
Als jij dat er van wil maken voor jouzelf dan mag jij dat doen. Ik heb geen zin om mijn tijd en energie te verspillen aan iemand (jij) die er een spelletje van maakt in plaats van dat hij een serieuze discussie wil voeren. Dat spelletje mag jij in je eentje spelen. Daarnaast kan jij geen feiten aandragen die niet in dat nieuwsbericht staan en vorm ik mijn eigen mening op basis van de feiten, niet op basis van meningen van mensen die lobbyen, downplayen en spinnen.

Tot slot nog een vraagje voor jou: word jij betaald voor dit of doe jij het vrijwillig?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145570357
Klinkt als Elfletterig.
  FOK!fotograaf woensdag 15 oktober 2014 @ 15:56:45 #78
842 Zorro
Z
pi_145570358
Dus Wilders roept "Minder Marokkanen, minder, minder" en de NPO doet het meteen? Ik heb alleen niet het idee dat dat de strekking van Wilders' betoog was.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_145570366
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als jij dat er van wil maken voor jouzelf dan mag jij dat doen. Ik heb geen zin om mijn tijd en energie te verspillen aan iemand (jij) die er een spelletje van maakt in plaats van dat hij een serieuze discussie wil voeren. Dat spelletje mag jij in je eentje spelen. Daarnaast kan jij geen feiten aandragen die niet in dat nieuwsbericht staan en vorm ik mijn eigen mening op basis van de feiten, niet op basis van meningen van mensen die lobbyen, downplayen en spinnen.

Tot slot nog een vraagje voor jou: word jij betaald voor dit of doe jij het vrijwillig?
Er zijn geen feiten die dit nieuwsbericht ondersteunen.
pi_145570387

Die cijfers zijn eigenlijk nog veel erger als je ze ziet als percentage van de totale bevolking:
Als 1.6% van de Autochtonen crimineel is... en 10% van de bevolking allochtoon zou slechts 0.16% van de verdachten allochtoon moeten zijn...
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_145570455
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:57 schreef desiredbard het volgende:
[ afbeelding ]
Die cijfers zijn eigenlijk nog veel erger als je ze ziet als percentage van de totale bevolking:
Als 1.6% van de Autochtonen crimineel is... en 10% van de bevolking allochtoon zou slechts 0.16% van de verdachten allochtoon moeten zijn...
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)ugdcriminaliteit.pdf

Pagina 115
Allah Al Watan Al Malik
pi_145570493
quote:
14s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Cognitieve dissonantie de gekste.
Dat is nu precies de reden dat ik geen zin heb om met Mutant te discussiëren. Ofwel is hij een lobbyist (vrijwillig of betaald uit een of ander subsidiepotje (zoals dat zeer dure Marokkaanse forum)) ofwel lijdt hij aan cognitieve dissonantie. ;)
Hoe dan ook, je kan met hem niet rationeel discussiëren over iets waar bepaalde groepen niet-westerse allochtonen bij betrokken zijn. Prima maar ik doe dat dan maar niet.
#NoDAPL
pi_145570510
Nu is het genoeg persoonlijk geweest, vanzelfsprekend mag iedereen die de behoefte daartoe voelt nog reageren maar ik sluit het persoonlijke af.

Ik stel voor dat we weer ontopic verder gaan: het misbruiken van Opsporing Verzocht als propagandamiddel waarmee beoogd wordt de indruk te wekken dat bepaalde groepen niet-westerse allochtonen minder criminelen leveren dan dat ze doen en dit waarschijnlijk omdat ze hopen dat dan minder mensen op de PVV gaan stemmen of zo. Vooral doen, niets geeft de PVV zoveel wind in de zeilen als dit soort leugens. Je kan zoiets niet onder het tapijt vegen in Nederland.
#NoDAPL
pi_145570515
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Sorry, ik ga uit van feiten. Openbare feiten. Voor iedereen te zien, toegankelijk, te weerspreken of te accepteren. Niet van anonieme rants die alleen beschikbaar zijn voor een journalist van een rechts vod.

Jij hebt geen enkel verifieerbaar feit aangedragen voor de aantijgingen jegens Opsporing Verzocht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_145570560
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is nu precies de reden dat ik geen zin heb om met Mutant te discussiëren. Ofwel is hij een lobbyist (vrijwillig of betaald uit een of ander subsidiepotje (zoals dat zeer dure Marokkaanse forum)) ofwel lijdt hij aan cognitieve dissonantie. ;)
Hoe dan ook, je kan met hem niet rationeel discussiëren over iets waar bepaalde groepen niet-westerse allochtonen bij betrokken zijn. Prima maar ik doe dat dan maar niet.
Niet realiseren dat Xa1pt het over jou heeft.

Allah Al Watan Al Malik
pi_145570576
quote:

[..]

Rationeel gezien is er genoeg aanleiding om aan de waarheid danwel betrouwbaarheid van dit bericht te twijfelen gezien het ontbreken van feiten.
pi_145570633
quote:
Dus...Dit zijn aantallen in duizenden
2x zoveel allochtonen aangehoden 5x zoveel als je 1e en tweede generatie bij elkaar opteld
Terwijl ze percentueel een kleiner totaalgroep zijn dan autochtonen
pi_145570646
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:04 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dus...Dit zijn aantallen in duizenden
2x zoveel allochtonen aangehoden 5x zoveel als je 1e en tweede generatie bij elkaar opteld
Terwijl ze percentueel een kleiner totaalgroep zijn dan autochtonen
Nee niet aantallen in duizenden. Per duizend. Even los daarvan zijn de ontwikkelingen duidelijk. Een fors dalende lijn. Ten opzichte van de cijfers die jij hier continu aanhaalt (tabel van Bram), een daling van 50%.
Allah Al Watan Al Malik
pi_145570711
quote:
[..]
Intressante stelling betreffende de huis-huil-piet
pi_145570735
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:57 schreef desiredbard het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we het even concretiseren zodat iedereen mee is, we nemen 10000 mensen waarvan 1000 autochtonen en 9000 allochtonen.
1,6% van die 1000 is 16. Dus 16 op de 10000 is 0,16%.
Het gaat hier wel om verdachten, het zou kunnen dat bepaalde groepen allochtonen wat oververtegenwoordigd zijn bij de verdachten wat niet noodzakelijk betekent dat er sprake is van racisme (wat Mutant ongetwijfeld zou opmerken).
#NoDAPL
pi_145570867
Ik zie dat Bram zijn gram niet kan halen en dus maar over gaat tot een brei van persoonlijke aanvallen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_145570903
quote:
2s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee niet aantallen in duizenden. Per duizend. Even los daarvan zijn de ontwikkelingen duidelijk. Een fors dalende lijn. Ten opzichte van de cijfers die jij hier continu aanhaalt (tabel van Bram), een daling van 50%.
Hmm als er geen aangiftes gedaan worden zijn er ook geen verdachtes.
Nederland heeft een heel laag aantal gestolen fietsen....... volgens de aangiftes
Verder is een gedeelte van de 2007 groep in de volgende leeftijdscategorie vervallen en zijn we inmiddels aan generatie 3 begonnen

Maar goed er valt met jou toch niet te redeneren.
Ontkennen van het probleem gaat het zeker niet oplossen
pi_145570925
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:02 schreef Mutant01 het volgende:

Leuke foto. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#NoDAPL
pi_145570947
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:11 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Hmm als er geen aangiftes gedaan worden zijn er ook geen verdachtes.
Nederland heeft een heel laag aantal gestolen fietsen....... volgens de aangiftes
Verder is een gedeelte van de 2007 groep in de volgende leeftijdscategorie vervallen en zijn we inmiddels aan generatie 3 begonnen
Maar goed er valt met jou toch niet te redeneren.
Ontkennen van het probleem gaat het zeker niet oplossen
Het gaat om aanhoudingen, goed lezen wat er staat. De aangiftebereidheid doet er niet toe als het gaat om deze specifieke cijfers.
Allah Al Watan Al Malik
pi_145571006
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Leuke foto. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een enorme dikke eeltlaag als het gaat om persoonlijke aanvallen Bram. Probeer het nog eens. Kom eens voor de verandering met FEITEN in plaats van achterlijke verdachtmakingen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_145571020
Laat ik trouwens nog maar even toelichten waarom ik die tabel gebruikte voor die ZP-draad. Iemand beweerde op Twitter dat het om draaideurcriminelen ging (die zo zeuren over ZP), een medereaguurder had deze tweet geplaatst. Aangezien ik begrijp dat het vooral om Suri's gaat en Marokkanen en Antillianen het meest geassocieerd worden met draaideurcriminelen heb ik dus maar even die tabel erbij gepakt. Inderdaad, het blijkt dat Suri's ook nog flink oververtegenwoordigd zijn. Dan had die Twitteraar (of is het tweeter? :?) toch gelijk.
#NoDAPL
pi_145571086
Nu probeert de overheid Opsporing Verzocht te misbruiken als propagandamiddel (eerst de PO kapot bezuinigen, daarna het als propagandamiddel misbruiken, nog even en we krijgen Noord-Koreaanse toestanden), over een paar jaar zal de overheid het CBS verbieden om dit soort statistieken openbaar te maken.
#NoDAPL
  woensdag 15 oktober 2014 @ 16:19:47 #98
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_145571151
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nu probeert de overheid Opsporing Verzocht te misbruiken als propagandamiddel (eerst de PO kapot bezuinigen, daarna het als propagandamiddel misbruiken, nog even en we krijgen Noord-Koreaanse toestanden), over een paar jaar zal de overheid het CBS verbieden om dit soort statistieken openbaar te maken.
Iets met kikkers en pannen met water
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_145571624
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
In Zweden willen ze zelfs zo'n wet in gaan voeren.
pi_145571758
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Zweden willen ze zelfs zo'n wet in gaan voeren.
Helaas moet ik zeggen dat ik niet verrast ben. :{
Hoe opener de samenleving dankzij de media hoe meer de overheid probeert om de samenleving minder open te maken. Overheden hebben moeite met het feit dat dankzij het internet snel informatie openbaar wordt en 'gewone' mensen iets wereldkundig kunnen maken. Controle en zo.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')